Ja hát én is szivom a fogam a 27 e Ft adó miatt, de most első negyedévre kivonattam sajna,
Egyébként meg normál turatempo stb-ben simán kijövök 5 l-ből és 5 e km után 2mm hiányzik az uj gumiból.
Tip top állapotu használt a gép és nem került sokkal többe mint egy uj GS500F.
Az olajcsere kb annyiba van mint nektek, a gyertyacsere a duplája lesz
Ne gondold,hogy nem hisszük el, de sokunknak "csak" ez a lehetőség adódott(főként anyagi),hogy a Gs-t választja. Én is szívesen ülnék 146LE-s motoron, de annak már a fenntartása sem kevés, főleg idén.
A külömbséget nem könnyü leírni (nálam nem is jön még ki annyira) de hidd el a 146 Le korlátlan erő mindenkor mindenhol áll a rendelkezésre. Egy hajszálnyi csuklómozdulat ...
Multkor visszaültem egy GS-re, nagy meglepetés volt (kb olyan volt a külömbség mint GS-ről egy MZre ülnél át)
Mindegy nem hiszitek el, de majd egyszer megtapasztaljátok.
Mindezek ellenére szeretek robogózni is, ma is mentem vagy 70km-t az megint más és kész. Ha a sors ugy hozná ismét jól érezném magamat egy GS-en is.
Lehet igazad van, az is lehet ,hogy csak a hangra gondoltál és nem az adatokra, de akkor is vicces amit a srác írt az ybr125-ről.
Az 1000-es Yamahákról nincs sok személyes tapasztalatom . Jobban kell ismerned a különbségeket, hiszen ha jól tudom, neked meg volt a Gs-is.
A fokozatosság elve pedig nálam annyit tesz, hogy rutint szerzel két keréken, valamint azt, hogy önuralomra tanít. Nem mindenki tudja "feldolgozni", hogy 70-nel szembe szélben már nem tudja megelőzni egy 125-ös géppel a helyközi sárga buszt biztonságosan... ők a "kinövős" gyerekek. Vagy én bírok birka türelemmel, vagy 70-nel is örömöt okoz a motorozás... hmmm mindenki döntse el.
Mint azt már írtam valahol korábban, a fejben dől el, hogy ki mikor nő ki egy motort. Az, hogy leér a lábtartó, még nem minősíti a tudást. (persze utal a képességekre, de vastagon benne foglaltatik a gondviselés is)
Ha szeretsz motorozni, akkor ésszel tekered a bringát, hogy sokáig motorozhass!
..nem tudják merre... Dehogynem illetve nem érdekes mit akar az ember néhány év mulva.
A GS-nek szinte nincs alternativája egy robogó/kismotor után. egy 125-ös 250-est se kapsz meg 1 millió alatt ujonan, a kicsit használtak is szét vannak hajtva. a 10 éves 250-es Banditokat meg eleve fel kell ujitani. Mi marad? A GS és ujszerüen is van dögivel 1 milió alatt és ujonan is elérhető (hitelre is )
Én 2 heteset vettem 900 e Ftért
Egyébként ha pályázásra nem is, de azt mondjuk a Mátrában még mindig jobb mint sok nagymotor
AMikor vettem a CBF500 ABS bökte a csőröm, de a plusz 400.000 birodalmi kredit lelombozott...
Óvatosan fékezünk és progresszíven! Ezt tanultam... így hívják, ahogy eddig fékeztetem.
Valahol azt olvastam a GS-ről, hogy-többek között-azoknak ajánlják, akik nem tudják még, merre terjed az érdeklődési körük. Tehát segít eldönteni, hogy melyik stílus jön be a bikernak.(endurotól a túráig minden lehet utána)
Persze ez mindenre igaz lehet...
Nekem ez álomgép. 1994-ben megláttam egy motor katalógusban...eldöntöttem, hogy egyszer lesz egy ilyenem. 12 évet vártam rá, hogy megvehessem (a bank segítségével... ). És az is a szerencsémen múlt, hogy ilyen távlatban még gyártották.
Közben volt egy kicsapongásom, amikor minden áron SV650 "kellet"... de maradt a GS. Szeptember óta a barátom, és nem bántam meg, hogy kitartottam mellette.
12 év alatt Simson, és kis ETZ... sok sok élmény és várakozás, és motorozás, és tapasztalat...és rengeteg türelem, de ami megfizethetetlen, hogy "rutinnal" ültem egy ETZ-nél 4-szer erősebb bringára...és élvezet volt az első métertől kezdve, mert oda tudtam figyelni a motorra, és nem azon paráztam, hogy hogyan is kell ezen fennmaradni...
Éppen túl vagyok az első szervizen, tehát még nem sok az együtt gurult kilométer, de szeretni fogom, és nem csalódtam az "álmomban". Barátkozunk még...
1., többet zabál a gép 200-nál.......
2., jobban elfáradsz rajta............
3., idahaza most nagyon rááltak a gyorshajtókra.....ausztriában szintén.......csak kint tudod megtolni - ott meg már minek???
Összesen nyersz 1-2-3-4 órát??? ÉS??? Megéri az életed? a büntetés?
Való igaz, hogy nagy túrákra Én sem a Gs-sel mennék...hanem egy Pan Európával, Gold winggel......de ugye vegyél egyet újonan 1,3 milkáért......vagy használtan 6-900.000-ért......
Mint mondtá - ezzel egyetértek...... használt - nem túl öreg - és olyat amit többen is ismernek!!!!
Ilyen pl a haveré...... 650-et kér érte és szerintem most már lemenne 550-600-ra mert szombaton veszi át az M800-ast...szóval baromi sürgős lesz neki........ellenben KP-ban.....mert mint kiderült a hitelátválallás nem olyan egyszerű . mint azt sokan hiszik......
Na ezt értem én igazán kinövésen! Hosszú túra...
Talán ZZR 600? Ritka a szép és töretlen.
CBR 600 Nem vagyok én bank!
Ráadásul ezek nem jók munkábajárni.
Az viszont 100%, hogy ha elindulsz stuttgartba, kényelmesebb lesz egy túragép mint egy sportmoci amivel pályázni szokás. De igaz, hogy a 130-as utazóval kicsit hosszúnak tűnik az út. Viszont egy komoly túragép sokkal többe kerül, mint a gs.
egy biztos zsír újat nem vennék....ugyis dől vele az ember az meg marha gáz új vasnál...én majdnem tudom
használtat kell nézni kezdőként szerintem...bár itt van rizikó de normalis kereskedőt is ki lehet fogni és el kell vinni egy hozzáértő havert...a lové ami marad meg el kell benzinezni, hasznosabb ...
Kedves Blue bár tudnám, hogy akarok-e pályázni hiszen mé0 a tapasztalatom ezért nem akarok kapkodni hisz még biztosan én sem tudom, hogy mit is fogok majd akarni.
A munkába járás és az asszonnyal való barangolás az már tuti. De mi van ha a nővéremet akarom meglátogatni Stuttgartban? Oda már pályán lenne jó menni szerintem. Stb, stb, stb....
1., akkor Én már csak 1,3 évet használhatom?
2., Ha pályázni akarsz, akkor pályamotort vegyél és ne túramotort!!!!!
3., A leírtak alapján túrás vagy/leszel......tehát arra PONT ez kell....... Ha nagyon higgadt vagyok akkor azt mondanám ne is ezt vedd, hanem az ABS-es 500CBF-et......durvább, mint a GS - igaz 4 kilóval drágább is
4., ha nem vagy eleresztve akkor együtt a 2 nem fog menni:-) (Túra és pályázás)
Ez a személyes véleményem........
Mivel Én nem vagyok elengedve - így bizony amig fizetem a GS-t (még 40 hónap) addig biztos hogy ez lesz.......
UTána?????
No akkor már van lépés - és ha visszakeressel akkor látthatod a listámat:-)
UI.: Ha nagyon el vagy engedve veetnél is nekem valamit a listáról:-)))) Mondjuk útóóóó karácsonyi ajándéknak:-))) Én lennék a legjobb cimborád:-)))))))
"Csak mindig megmosolyogtat, mikor valaki a 125-öséből nagyott akar láttni:-)"
nekem is mondták már hogy a Gs-ből Fazert akarok csinálni???
NEM!!! Nekem Iszonyatosan tetszik a Fazer.....de a Gs még ettől nem fog 1000ccm-re hizni és 148Le felszabadítani attól, hogy ha szereznék egy eredeti FAZER fejidomot......
Köszönöm a válaszokat! Nos magamról még annyit, hogy gyerek koromban én is Komar tulaj és használó voltam. :-) A fater 250 chopper-ével, (ami papíron 23 LE) kb 1500 km-t mentem, a felét "utassal". (Nem igazán jön be a terpeszkedős gurulás.)
Azzal tudok egyetérteni, hogy akár az 1000-es is lehet "kezdőmotor" ha ésszel "kezdi a motoros".
A külső tényezőkre nem térnék ki (pl. friss jogsis Suzuki Swiftes leány) mert azok a tapasztalt motorosokat is összetörhetik. A kinövést pedig úgy értettem, hogy mivel még keveset motoroztam nagy motoron így fogalmam sincs, hogy akarok-e majd pályán motorozni azaz fog-e kelleni sportmotor 1 éven belül vagy sem. Bár ahogy leírtátok 2-4 évet símán lehet a "kis" GS-el mocizni.
ne kötekedj, mert keresztülszúrlak a vasvillámmal:-)))))))
Csak mindig megmosolyogtat, mikor valaki a 125-öséből nagyott akar láttni:-)
Tegnap előtt mentem melózni...... elment előttem egy 125-ös CBR SPORTDOBBAL........
Majd be...rtam a röhögéstől...... hisz a tipikus 125-ös hangot (tudom hisz volt 2) max kicsit mélyebbé tette - de nem volt egy olyan nagy dolog.......
Az Apriliát Én is így vettem.....sportdobbal.......azt 120-nál már hülyét kaptam a víitiásától....mert ugye mit vár az ember ennyitől????
Bent a cégnél van egy 50-es TZR......Na annak olyan a hangja mint az Én annoi 125-ös TZR-mnek......ez ok......de hogy egy 500-ashoz hasonlitani???????
Félre ne érts...Én most nem egy fanatikus állat vagyok......Én a csendet szeretem......ezért nem teszek fel még erre sem sportdobot.....
De ami tény az tény......
Amugy a nagyok????
A neten találtam pár Sportdobos SV hangot...... szerintem a gyári Gs kipuffogó is jobb, mint az a V2-es zakatolás.......de ugye kinek a pap, kinek a papné...... ezért jó embernek leni, mert nem mindenki szereti ugyanazt......
Hang? Tetszési index?
Pl a Te Villámod.....illetve a legtöbb sor4-es.......az igen:-)))) Imádom:-)))))))
Az még az Én kis traktoromnál is jobban tetszik:-)
"de egy 1000-eshez képest az 500-as is vicces, sőt szerintem nagyobb a külömbség mint a 125 és az 500-as között"
Szerintem jelen esetben 125-500 = 11LE-4*11LE
De 500-1000=48LE-4*48LE??
Biztos hogy nagyobb a különbség?
Egyébként meg normál turatempo stb-ben simán kijövök 5 l-ből és 5 e km után 2mm hiányzik az uj gumiból.
Tip top állapotu használt a gép és nem került sokkal többe mint egy uj GS500F.
Az olajcsere kb annyiba van mint nektek, a gyertyacsere a duplája lesz