Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen. "Ezzel" futárkodok. Most 5 liter körül eszik. (Bár hozzátenném, hogy tél van és néha nincs is ideje szegénynek rendesen bemelegedni. ) Néha Ő is piszkos, mert ha napokig szar az idő van, hogy csak a kipufogót suvickolom. Bár most fogok majd csináni egy védőmotyót kis hasára és így nem kap majd annyi sarat, meg hideget. Fotó majd lészen. Ha mégsem, akkor szólj rám majd mégeccer! Egyébként annyi a történet, hogy bolhapiacon vettem egy lestrapált, überpici Givi dobozt és annak az alját csavaroztam hozzá a hűtőtáskához. Így két mozdulat a dobozcsere.
Üdv.
Aki dobozban gondolkodik, annak ajánlom figyelmébe a motorozz.hu-n lévő dobozok című topicot. Érdekes alternatíva!
A cső nem a kormány helyett kell, hanem a kiegyengetéshez, erőkarként.
Indexből rengeteg féle van 2-3 ezerért,talán utángyártott ugyanolyan is. Én valami érdekeset raknák fel.
Kormány: akkor már egy egyenes cső is megteszi az legalább szimetrikus és nagyon extra
Vagy szétnézel bontós honlapokon, vagy a Nagyvas.hu. Ez viszont csak a fékkarra és a végsúlyra lesz jó.
Az indexbúra meg a dekli nagyon motorspecifikus cucc, tehát szakszervíz - viszont így nem lesz olcsó - szerintem.
A kormányra meg egy vascső, amivel lehet kicsit alakítani rajta, mert úgyis megszokod.
Ezt felesleges volt leírnod, hiszen tudjuk!
Szia Nyuszi!
kalli mera
jóreggelt!
Hátha megtudod szokni, akkor jó
Ez azért így nem igaz.

Az mz-et elfektettem mert nem adták meg nekem a jobb kezet. min. 2-3! cm különbség volt a két oldal között. Szembetűnö hajlás volt benne. Megvettem 3000 HUF-rt az új kormányt, de a lustaság nagy úr. Sosem cseréltem le. Az első 50 km-en zavart de utánna olyan volt mintha semmi különbség nem lenne a két oldal között. Eladásig még beletettem így 10000 km-rt gond nélkül.

Amúgy a baleset és a teleltetés között eltelt 2 hónap, amíg nem ültem rá. teleltetés előtt viszont úgy gondoltam meghajtom a kicsikét. Mondanom sem kell, hogy nem éreztem azt, hogy el van hajolva, pedig látható a deformáció.
A kormányt sajna soha nem fogod tudnia helyére görbiteni. Az utolsó fél centi a probléma, de az mindig zavarni fog.
Hí Blue!

Megvan még neked az a gyári (fekete) fékolajtartály fedlap a GS-hez amit ősszel ajánlottál?

Lassan el kell kezdenem felújjítani a mocit, hogy tavasszal düböröghessenek a hengerek :o) ! ! !

kell:

- jobb első indexbúra
- jobb oldali dekli (nem csak a takaró lap. Cserélem az egész kis kerek burkolatot, amit az a 3 csavar tart. Had legyen csini a paci.
- kormány, bár azt szertném inkább csak vissza hajlítani, mert nem derékszögben hajlott meg. Éppen csak egy centit fordult beljebb. Azért kár lenne új kormányt venni 10 ropiért.
- kormányvég
- fékkar

Aki tud segíjjen...

(az is segítség, ha megmondja, hol a legolcsóbb.)
Morgen Baliusz nagymester
Teddy és Én nem csak reggel vagyunk okosak......de ilyenkor a leggyorsabb az eszmecsere:-)
Egész nap okosak vagyunk, délután/este pedig a legszebbek:-)
Éjjel meg a legkanosabbak:-))))))

Ugye mackótertvérem:-)
SZÉPJÓREGGELTMINDENKINEK!
Hogy ti milyen okosok vagytok így reggel!
de igazad van:-)))
Én a mai napig "nem tudok" motorozni.....már akinek a motorozás azt jelenti hogy nincs majrécsík, meg a lábtartó tüskéje eltünik......
Ellenben kimegyek a városbú egy kicsikét.....és nem sajnálom ha bogaras lesz a motorom:-)


Bandit - mint szívem választotja?
Tudod bajátom:-))) mikor a TZR-rel jöttem hajnali 3-kor haza a SZMSZ (3. úrám volt) túrájáról jött velem még 2 srác...
az egyiknek egy Banditja volt....
Én akkor szerettem bele, mert tompítottan is durvább volt a fénye, mint nekem a refi.....ezen már sokan röhögtek, hogy azért tetszet meg, mert jó a lámpája.....
Hadd röhögjön.... de amikor szakadó esőben, éjjel jön haza egy túráról vagy csak a melóból akkor majd megérti MIÉRT fontos nekem a LÁMPA.
PL. Ispán mester komolyan megmentett mikor 2006-ban a Plitvicei tavaktól hazafelé az M7-esen elém állt...... 600km után szakadó esőben Én már mindent láttam csak az útat nem.....és már elalvóban volt, mert egyszerűen megszünt a koncentrációm......értelemszerűen sokkal jobb úgy menni, hogy nem te mész elől.....hiszen ott már csak a követési távolságot kell betartanod.

A másik hogy ugye miért a Bandit?
Mert Ár/érték arányban ez volt a legjobb....
hiszen ha visszakeres bárki, akkor úgy indultam neki, hogy MINDEN 600-650-es bent volt a pakliba! csak ugye anyagilag ez érte meg a legjobban.
Ugyan az a szitu volt mint a GS-nél.... írtam....ha tudom hogy létezik olyan hogy ER5 akkor azt vettem volna és SOHA nem ismerjük meg egymást, hiszen akkor most az ER5 fórumban lennék.....és szerintem Kawám lenne most is.....





70km-es átlagtempós túra? Tudod az milyen?
Édes öcsém:-)
HALÁLOS!
A legtöbb túrámon amin volt 1-2 ilyen mérő ember tudod mik jöttek ki?
A legdurvább az 61km/ó volt, de akkor mindenhol 100-110-el mentünk menet közben.....
Csak ugye az állások........
A legtöbb túra 28-35-ös átlagot hozott.
De kiszámolható a gyilkos Pilisi túra is:-)
200km majd 10 órára....azt még bringával is megtudod csinálni ha nem állsz meg:-)
Jó reggelt Népek!

Kicsit helyre tenném a dolgokat. Blue "kinövése" más, mint amit motoros berkekben kinövésnek emlegetünk.
Blue úgy nőtte ki a pacit, hogy az éppen élg volt neki. Pakolásilag, teljesítményileg. Ebben az esetben azért "romlik" az élmény egy hágózáskor. Nagy túrás a csóka... oda meg a Bandit kell neki... azt hiszem meglelte ideális társát!
Én úgy érzem, hogy mindenben elegendő egyelőre a GS. És változatlanul állítom, hogy (bár vágyak vannak) örökös mocinak is TÖKÉLETES. Azt hiszem ezzel mindenki egyetért. Biztos vagyok benne...

És akkor most a kinövés kérdése:
Kinövésként emlegetik sokan, amikor már megszokják a motorjukat. De, hol van ez még attól, hogy minden tudását kihasználják a paripának. Háááát, nagyon messsze...
Szóval inkább megszokásnak lehetne jellemezni ezt az érzést. És amikor ez megjön, akkor lehet motorozni igazán a bringával. Nekem majdnem tízezer kilométer kellett, hogy ez az érzésem megjöjjön. És most kezdem élvezni. Azaz, kezdeném, ha nem jött volna a tél... hiszen most lehet újra tanulni mocizni.

Alapszabály, hogy mindenki kiválaszthatja a neki megfelelőt... hiszen van választék bőven. És lehetnek nagyszájúak is, akik már "kinőttek" mindent. A tudásuk meg a béka segge alatt van...
Ahogy tapasztalok, nekem majdnem elég a GS. Nyuszinak egy 30 kiloval könnyebb paci lenne ideális, Blue megtalálta a szíve választottját, esSO-nak úton van az új szerelem (kicsit lassan jön, de jön), Erik szintén rálelt a nagyjóra... és így tovább.

Azt hiszem ebben a csapatban sohasem volt téma, hogy ki mennyire fasza pilóta, és még senki nem cserélt mocit azért, mert "kinőtte" volna. Mi "átlag motorosok" vagyunk, akik tisztában vannak a képességeikkel. Tehát van esélyünk, hogy tényleg úgy válasszunk, ahogy az "illik". Persze, ha a pénzmag megvan hozzá...

No, nőjünk ki minél jobban minden mocit az idén! Tegyünk jó nagy túrákat 70-es átlagtampóval! Mert ezek vagyunk mi! Tök mindegy milyen mocival gurulunk!

Ufff, Maci szólt. (Bár jól elkenyarodott a témától... )



Oszt jónapot Szeretembanda!
Nincs.....max kicsavarom a nyakad egyszer:-)))))


Én mint írtam.....
nekem 2 személyel és az általam tett körökkel kicsi......
De ha nem viszik el, akkor most itt állna a garage-ba...........
Te csesztél el:-)))

nekem az OUTDOOROS sátram valami fél klió
a 4 személyes meg vagy 2kg


Amugy tudom ajánalni a LOUIS BAG-ot.....
a fél viág belefér:-) de nekem specc abban van a BRMIKORINDULHATUNK szett...

4 személyes sátor, fólia, 2 hálózsák, fürdőruci, pipere, türcsi, papucs, tarcsi cipő.....és az egész tatyó Vízálló és 1000ft
Igen-Igen. Mi tartsunk össze. .
És szerintem nórmállis használlatra ezis elég.(Nincs akkora kisértés _től).
Te ezzel futárkodól.
És hol van rola a kosz, szinte minden futárnak koszos a mocia.
Ez igen.
Neked mik a tapasztalataid mint Pl: fogyi.
Lenne 1 nagy kérésem. Lefótóznád a doboztartodat kőzelebről, Pl:felfogatási pontok.