Ja nagyon egyet értek veled
Nekem csak 1 db 1000-em van, de akkor is kell a GS!
Én is alig várom hogy mehessek vele a Kakucsringre, Mátrába, Bakonyba és egyet a Hringen valami tesztnapon. Az egyeneseken kivül szerintem ugyan olyan jó mint a nagy! De versenyezni én se akarok, senkivel, de ezeket át akarom élni.
Blue azért is cserélte le, mert elfogyott az ereje- mármint a motornak
Nemértek egyet, hogy kicsi. Mégis mire.Ha ugy adodik rámegyek vele a ringre, bersze csak a kanyarok véget, mert mi is vagyunk mi it talán vesenyzők.
Amikor vétel előt voltam ittis kérdezgedtem mi legyen.
It aztmondtátok GS.
Mostmeg aztmongyátok 1 év MAX és csere.
Blue te Kb:70000Km-t raktáll bele.
Én ugy számólóm 14 év alat rakok bele enyit az eddigi átlagomat nézve.
Tehát nem adom már el SOHA.
Volt már 2 1000ccm-is motorom is.
Igaz nem sokat mentem még a GS-el de én ugy látom, hogy NEKEM JÓ LESZ.
Mi asszem motorozni vesszűk a pacit nem versenyezni.
VOLT szerencsém már jópár motort kiprobállni //((Tesztnapoknak hálla//)). . .és azt kel mondanom, hogy elég.
Annó irtan euró ringen 500-as hondával szorongattam a nagyokat, csak egyenesben volt lehetőségük. //Szintén teszt nap//.
És mint már valaki emlitette nem állandóan FÚL gázon hsználúnk egy motort.
Elismerem Blue-é a gyengéb váltózat vóltt,és ő bizony szeret bakolniis. Tehát terhelési gondok, de aki mindenkire gondol,hogy ne hiányozzon semmi PL:hosszabitó, a teló tőltésére.
Deazért nincs harag mert kicsit szókimondó vagyok ügyi. . .
. . . .
Sajnos idehaza nem jelent meg. Egy indiai film, motorozás a világ legmagasabb pontjára. Döbbenetes lehet. Véletlenül akadtam rá. Angolul és Hindi :) nyelven jelent meg. Ha valakit érdekel, lehet, hogy megrendelem majd, eléggé agyament ahhoz, hogy érdekeljen :)
Mellesleg régen mikor még gyüjtöttem akkor volt 15 db! Főként Német/magyar/ CCCP De eladtam és motor lett belőle! Most kitüntetéseket hajkurászok, szóval aki esetleg közületek harcolt doberdóban 1914-18 között az szóljon!
Hah, a könnyű kis sátor odarakható, annyit ki kell bírnia súlyban. Nekem is ott volt tavaly a Szlovén túrán, gond nélkül megjártuk. Igaz, nekem saját gyártású van, atomerős!
Nekem azért kéne eme motyó, mert az amúgy pillekönnyű sátram nem fér bele egyik gyönyörű dobozomba sem. Oldalvást meg síma nyeregtatyók vannak, szintén nem sok hellyel. (Moto detail ) Egyébként ha egyedül utazok, van hely cuccnak a hátsó ülésen. Utassal pedig csak csínján közlekedek(Lévén ezt a szerepet Pici párom tölti be). Sz"al nyugis tempóban. ----Bár eddig nem is tehettem mást 12 paripával a seggem alatt.
Nem. Ez a Metro gazdaságos dobozkollekció egyik klasszikus modellje. 5 pénz lett volna, ha nem kapom ajiba. Viszont hőszigetelt. (Télen pizzát hordok vele, nyáron meg jéghideg sört sátorhoz. )
Kappa. De szvsz, hogy jobban terhelhető, mint amennyi rá van írva. De majd teszteljük idén. Te majd max 5kg-t teszel bele, én meg majd még a sminkkészletemet is, meg a plüssállatokat, meg a szerencsehozó talizmánjaim, meg 15 váltás ruhát..... megnézzük lesz-e baja...
Valamit, valamiért. Ha kézben vihető dobozt akar az ember gyereke, akkor illik betartani a korlátozásokat nagyjából. Ha olyan, mint Eriké, hogy oda van fixre csavarozva a bőrönd, akkor már lehet pakolni az égbe!
Lehet rá szerelni, azzal nincs gond, csak akkor tényleg 1-2 kilo, és vége. Jah, és természetesen módjával a tempóval. Hiszen nem a szél fogja letépni a cuccot, hanem a zötyi.
Gondolja ezt maciesze. Hiszen nekem is "tesztelve" volt a doboz. Volt benne 4,5 kg motyó (3 palack ásványvíz), és bírta huzamosan a 140-et. De nem volt túl hideg, így a pöcök nem tudott eltörni. Azért, amikor lehet, akkor betartom a terhelhetőséget majd.
Én azért óvatos leszek... mert a pöcök, az pöcök. És a műanyag világban semmit sem tudni előre. Biztos, ami biztos...
Ez a folyón átkelés gyök 2-vel azért más, mint egy úthiba 120-nál. A lényeg, hogy óvatosan a dobozzal, hiszen lehet benne kamera, fényképezőgép, telefon... pikk-pakk elszáll 100-150 ezer birodalmi kredit, ha repül a doboz.
Nekem csak 1 db 1000-em van, de akkor is kell a GS!
Én is alig várom hogy mehessek vele a Kakucsringre, Mátrába, Bakonyba és egyet a Hringen valami tesztnapon. Az egyeneseken kivül szerintem ugyan olyan jó mint a nagy! De versenyezni én se akarok, senkivel, de ezeket át akarom élni.
Blue azért is cserélte le, mert elfogyott az ereje- mármint a motornak