Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szelepállítás szerintem a hernyós szelepeknél lehet, mint pl tudtommal a Bandit, hiszen abban 16 szelep van nem csak 4 mint a GS-ben......
De most ugye a GS-ről beszélünk..........
Annak van 1 bizonyos hézaga (ha jól emlékszem 0,8-0,3mm közt szabad lennie........)

Tehát a GS-en CSAK a karbiszinkron játszhat mint UTÁNÁLLÍTÁSI lehetőség

A másik fele?
a GS a max teljesítményt ugyebár fent adja le... (ismét memória...talán 9200-nál?)
Szóval ki az az állat, aki itt használja a motort MINDIG, vagy az esetek 75%-ban?
Innentől kezdve ugye alapeset az, hogy a 48 lovadból nem használ max 30-at.............
Itt meg meg mit oszt-szoroz 1-2 plusz LE?

Abban az esetben érdemes - ÉS ezzel egyetértek - Dobot váltani, ha pl nagyfalusi ember vagy........hiszen a körútakon azért halljanak meg!
De ezt is ki lehet küszöbölni ha 5000-ren tartod a gépet.......előlem legalábbis "menekültek"......

A nagyobb gond?
A kör lámpa (ha naked GS).....mert messzeről hihetnek egy Simsonnak is...........
Én ezért csináltam fejidomot, mert nem 1-2 marha jött ki elém a 6-oson, gondolván hogy ugye Ercsi, Sina, Adony.....biztos valami pecás, vagy falusi barom.....simova....50-el......szóval simán tud előzni.....
A meglepetés akkor volt, mikor a 10 másodperc lejött 2-re.......mert nem 50-el mentem.....hanem a többszörösével............

Mikor meglett a fejidom? Már nem jöttek ki elém.............
Ennyit számít hogy kerek lámpád van, vagy osztott.....2 ízzós.....kék...stb.........
Jön valaki moccozni?
Mondjuk Szentendre?

meg gyújtást sem kell...nem is lehet.
Na látom milyen szinű az igazság: tarka
szelephézagot nem kell állítani.
a karbiszinkron nem ugyan az,mint az átfúvókázás.mert,hogy--karbisnál--nagyobb fúvókát szükséges betenni,ami több benzint enged az égéstérbe,a jobb öblítés miatt (a kipuff hatására) ezt ekkor már elbírja a motor. a fojtott (mondjuk gyári) kipuffal csak befulladna.
injektorosnál meg + üzemanyagot "írnak" hozzá.
GS500-as megszünése: a hir félig igaz (Suzukinál mondták) továbbra is fogják gyártani, de a Magyar piacra nem hoznak többet be (Nyilván az egész EU-ba sem).
JA...csak én SOHA többé ne nem veszek olasz mocit.......meg eleve nem venék
Inkább a város nevét mond meg ahol ez a vízesés van, mert sajna se MANTATAL, se FALLBACK nem szerepel a navigációmban

IDE EL AKAROK MENNI!
Na elöször is kedves mumus!
Eddig mindig azt hallottam hogy a külömböző hengerkopásból adódóan kell karbiszinkront csinálni. Ez esetben akkor se elsősorban szinkronról lehet szó hanem keverék/mennyiségmódósitásról (mindenből több vagy kevesebb?- több mert ugy is több tud kipufogni )-persze szinkronban
A szelepállitásnál akipufogó szelep miatt gondoltam, mert ugye a kipuff is ad valamennyi fojtást ,a tuning meg szinte semmit, tehát lehet szerepe-gondolom én (2T-nél meg ugye meghatározó szerepe van a visszafolytásnak!)
Amire meg a szelepállitásnál (lapkacserénél ) gondolsz az is a szelepek beverődésétől adodó kopás. Hogy ezt kipuffcserénél módositani kell- na ezt szeretném tudni? De ha akarod hiszek neked
Nos ezeket gondolom én-én az üres kipuff felrakása után abszulut semmi külömbséget nem vettem észre, pedig többször cserélgettem- igaz nekem tök mindegy hogy 146 paciból egy pár lazsál vagy nem . .
Jóóóvannna, meg ne sértődj, csak viccelődők.
Én köznyelven használom......vagyis ne kötegedj, mert lenyellek keresztbe:-))))))
K8 = 2008-as modelllllll
NA VÉGRE!


Még egy okos ember! EZ TISZTA JÓINDULAT!

39 évesen is tudja hogy FOKOZATOSAN! Nem úgy mint a hülyegyerekek....rögtön a legnagy
obb!


MOSÖN!
Ha becserélés, akkor tudom ajánlani a nagyobbakat.......már ha van rá píízed!
A korodból tekintve Te is már az óvatos duhajok közé tartozol, vagyis azért mert alád menne egy erőmű - még nem nézed meg a végét.
Szóval ha emiatt lenne benned némi para, akkor megnyugtatlak - a nagyobb is megy lassan.

Szerintem mindenki igazat ad abban nekem, hogy ha az anyagi oldalát nézük, akkor az 500-as ráfizetéses, hiszen max 1 év és kinövöd......és utána ismét itt állsz......cserélnél, de mire, ráadásul egy csomó plusz pénz elmegy.

Nekem a GS 3 évig volt meg, mert 6 évre vettem és ugye félidőig nagyon szarul lehet kiszálni belőle - és ISZONYAT nagy mákom volt, hogy pikk-pakk elvitték.........ha rajtam marad, lehet hogy már egy kereskedést se érdekelt volna, hiszen a 2-es terv az volt, hogy beszámítattom.

Szóval lehet hogy érdemes egy 600-650-est nézned........


Ha pedig használt?
Akkor tele a piac 500-asokkal, csak hozzáértő embert is vigyél magaddal.............
Hoss Bosséknak azért sikerült beépíteni... Kérdés, hogy az mennyire motor és mennyire 2 kerekű autó...
A "K8" Suzuki dialektus, máshol nem használják.
én látok...MITO 500
BANDÍT
Persze mert nem fért be a blokk a helyére:-)))

Hiszen 6000ccm kicsit nagy:-)
Eladod....és irány a használtpiac..............
Ha ügyi vagy akkor tökéletes vasakat tudsz kifogni....mint PL esSO-ét.....
Azért van elég használt a piacon...

Nagyobb gond, hogy a CBR6000F-et is laállították.
De hogy tovább fokozzam..... Látsz bármilyen 500-ast K8-as modelben?


De ER5, se CBF500, se Gs500........
Egyik se felelt meg az EURO 3-as normának..........
Mé? Látsz K8-as modelt?
Sajnos ennyire igaz:-(((((((
Szomoru ,mert a hondámat ilyenre szeretem volna cserélni.Nem tudod mi lesz helyette?
Sajnos már be is fejefték!
Mi igaz abból, hogy befejezik a GS-500-as gyártását?
De természetesen SZEJETLEK ÁM