Szelepállítás szerintem a hernyós szelepeknél lehet, mint pl tudtommal a Bandit, hiszen abban 16 szelep van nem csak 4 mint a GS-ben......
De most ugye a GS-ről beszélünk..........
Annak van 1 bizonyos hézaga (ha jól emlékszem 0,8-0,3mm közt szabad lennie........)
Tehát a GS-en CSAK a karbiszinkron játszhat mint UTÁNÁLLÍTÁSI lehetőség
A másik fele?
a GS a max teljesítményt ugyebár fent adja le... (ismét memória...talán 9200-nál?)
Szóval ki az az állat, aki itt használja a motort MINDIG, vagy az esetek 75%-ban?
Innentől kezdve ugye alapeset az, hogy a 48 lovadból nem használ max 30-at.............
Itt meg meg mit oszt-szoroz 1-2 plusz LE?
Abban az esetben érdemes - ÉS ezzel egyetértek - Dobot váltani, ha pl nagyfalusi ember vagy........hiszen a körútakon azért halljanak meg!
De ezt is ki lehet küszöbölni ha 5000-ren tartod a gépet.......előlem legalábbis "menekültek"......
A nagyobb gond?
A kör lámpa (ha naked GS).....mert messzeről hihetnek egy Simsonnak is...........
Én ezért csináltam fejidomot, mert nem 1-2 marha jött ki elém a 6-oson, gondolván hogy ugye Ercsi, Sina, Adony.....biztos valami pecás, vagy falusi barom.....simova....50-el......szóval simán tud előzni.....
A meglepetés akkor volt, mikor a 10 másodperc lejött 2-re.......mert nem 50-el mentem.....hanem a többszörösével............
Mikor meglett a fejidom? Már nem jöttek ki elém.............
Ennyit számít hogy kerek lámpád van, vagy osztott.....2 ízzós.....kék...stb.........
szelephézagot nem kell állítani.
a karbiszinkron nem ugyan az,mint az átfúvókázás.mert,hogy--karbisnál--nagyobb fúvókát szükséges betenni,ami több benzint enged az égéstérbe,a jobb öblítés miatt (a kipuff hatására) ezt ekkor már elbírja a motor. a fojtott (mondjuk gyári) kipuffal csak befulladna.
injektorosnál meg + üzemanyagot "írnak" hozzá.
GS500-as megszünése: a hir félig igaz (Suzukinál mondták) továbbra is fogják gyártani, de a Magyar piacra nem hoznak többet be (Nyilván az egész EU-ba sem).
Na elöször is kedves mumus!
Eddig mindig azt hallottam hogy a külömböző hengerkopásból adódóan kell karbiszinkront csinálni. Ez esetben akkor se elsősorban szinkronról lehet szó hanem keverék/mennyiségmódósitásról (mindenből több vagy kevesebb?- több mert ugy is több tud kipufogni )-persze szinkronban
A szelepállitásnál akipufogó szelep miatt gondoltam, mert ugye a kipuff is ad valamennyi fojtást ,a tuning meg szinte semmit, tehát lehet szerepe-gondolom én (2T-nél meg ugye meghatározó szerepe van a visszafolytásnak!)
Amire meg a szelepállitásnál (lapkacserénél ) gondolsz az is a szelepek beverődésétől adodó kopás. Hogy ezt kipuffcserénél módositani kell- na ezt szeretném tudni? De ha akarod hiszek neked
Nos ezeket gondolom én-én az üres kipuff felrakása után abszulut semmi külömbséget nem vettem észre, pedig többször cserélgettem- igaz nekem tök mindegy hogy 146 paciból egy pár lazsál vagy nem . .
39 évesen is tudja hogy FOKOZATOSAN! Nem úgy mint a hülyegyerekek....rögtön a legnagy
obb!
MOSÖN!
Ha becserélés, akkor tudom ajánlani a nagyobbakat.......már ha van rá píízed!
A korodból tekintve Te is már az óvatos duhajok közé tartozol, vagyis azért mert alád menne egy erőmű - még nem nézed meg a végét.
Szóval ha emiatt lenne benned némi para, akkor megnyugtatlak - a nagyobb is megy lassan.
Szerintem mindenki igazat ad abban nekem, hogy ha az anyagi oldalát nézük, akkor az 500-as ráfizetéses, hiszen max 1 év és kinövöd......és utána ismét itt állsz......cserélnél, de mire, ráadásul egy csomó plusz pénz elmegy.
Nekem a GS 3 évig volt meg, mert 6 évre vettem és ugye félidőig nagyon szarul lehet kiszálni belőle - és ISZONYAT nagy mákom volt, hogy pikk-pakk elvitték.........ha rajtam marad, lehet hogy már egy kereskedést se érdekelt volna, hiszen a 2-es terv az volt, hogy beszámítattom.
Szóval lehet hogy érdemes egy 600-650-est nézned........
Ha pedig használt?
Akkor tele a piac 500-asokkal, csak hozzáértő embert is vigyél magaddal.............
De most ugye a GS-ről beszélünk..........
Annak van 1 bizonyos hézaga (ha jól emlékszem 0,8-0,3mm közt szabad lennie........)
Tehát a GS-en CSAK a karbiszinkron játszhat mint UTÁNÁLLÍTÁSI lehetőség
A másik fele?
a GS a max teljesítményt ugyebár fent adja le... (ismét memória...talán 9200-nál?)
Szóval ki az az állat, aki itt használja a motort MINDIG, vagy az esetek 75%-ban?
Innentől kezdve ugye alapeset az, hogy a 48 lovadból nem használ max 30-at.............
Itt meg meg mit oszt-szoroz 1-2 plusz LE?
Abban az esetben érdemes - ÉS ezzel egyetértek - Dobot váltani, ha pl nagyfalusi ember vagy........hiszen a körútakon azért halljanak meg!
De ezt is ki lehet küszöbölni ha 5000-ren tartod a gépet.......előlem legalábbis "menekültek"......
A nagyobb gond?
A kör lámpa (ha naked GS).....mert messzeről hihetnek egy Simsonnak is...........
Én ezért csináltam fejidomot, mert nem 1-2 marha jött ki elém a 6-oson, gondolván hogy ugye Ercsi, Sina, Adony.....biztos valami pecás, vagy falusi barom.....simova....50-el......szóval simán tud előzni.....
A meglepetés akkor volt, mikor a 10 másodperc lejött 2-re.......mert nem 50-el mentem.....hanem a többszörösével............
Mikor meglett a fejidom? Már nem jöttek ki elém.............
Ennyit számít hogy kerek lámpád van, vagy osztott.....2 ízzós.....kék...stb.........