Tapasztalat: Erdély, 3000 km, 3 doboz, csurig megrakva mindenféle cuccal. És nem voltak könnyűek a dobozok. (az egyik teli volt edényekkel , és úttalan utakon mentünk) és semmi baja nem lett sem a konzolnak, sem a doboznak, sem semminek.
de jóóóó volt...
Teddy: 1 őrség. 2 horvátország... pénteken beszéljük mááá meg.
Semmi doboz.......idén nincs rá keretem.........
marad a zsák........DE proffeszionálisan...........................ha kész nyomok fel képet.
Az Én saját OSZI bácsimon múlik, mert az anyag megvan hozzá, csak épp neki nincs akkor ideje amikor nekem jó...PL MOST:-)))
Azért nagy súly meggondolandó! Határt szab a csomagtartó masszívsága-terhelhetősége, plusz a doboz merevsége is. Nehogy a végén "lekonyuljon" az egész cucc.
És ez után jön a stabilitási gond.
Ha fel vagy pakolva, akkor "nyema" őrült sebesség! 100-120 oszt hali... Pláne, ha van még plusz csomagtartó.
A sebességkorlátozás pedig azért van, mert a fém konzol "tökös", tehát masszív. A doboz is bírná a nagyobb sebességet, CSAK a platni és a doboz közti kapcsolat bír ennyit. Mivel a műanyag pöcök, az műanyag pöcök marad. Gyanítom, egy úthiba telepakolt dobozzal már nem kedves a rögzítőszerkezetnek.
És azzel a rakomány nem teszi labilissá a gépet? Mert ugye adobozt önmagában se ajnlják pl nagy sebességnél (asszem 120-130 felett) Esetleg le is repülhet?
Szóval tuti erre gondoltál.....
ez ugye 7500 pízz..... sufniban kihozható kb 3000-bő....csak dogózni kell vele:-)
Nekem is készül a tatyótartó, mivel idén nincs lém dobozra....így beujítottam.....ÁLLAT LESZ:-))) és lesz 3*42L helyet 3*50L
Ráadásul nem 3*20.000ft hanem csak 3* 3500ft
ergo nem 60.000ft hanem csak 9500:-))) SOKAT nyertem:-))))))) Ezt szejetem:-))))
No de a lényeg!
Ha felfelé pakolsz akkor onnantól ÓVATPSAN, mert elszáll a motor központi súlya.....és egy nagyobbacska szél kitép alólad a mócót....
Kérdezt meg a BBT2-es brigádot hogyan tetszet nekik felmálházva a SZLOVÉN autópálya a tengerpart előtt........
GYILKOS volt! Főleg az amikor 140-ről 2sec alatt fékezzel 50-re, mert letol a sél a pályáról
Elvileg éppen méret. Most kilóg kicsi a menetből az átmenő csavarnál. No, az nem fog kilógni, hanem benne lesz az anyában. De teljesen rá lehet majd tekerni az anyát. A sablon szerint ilyen lesz.
Pont erre! Az vót a felfájásom tárgya, hogy hova teszem majd a sátrat. HÁT IDE!
Gondolom, ezekkel a gumikütyükkel a végén, nem is fog beázni. Királyság!
Köszi!
Ma megyek dekinit rendelni. Fel sem fogom tenni akkor cső nélkül. Kérdés: Fog kelleni hosszabb azokból a csvarokból amikhez, ha jól sejtem, rögzíve lesz?
Hali!
Létezik ilyen "cájg". Általában a dobozgyártók csinálnak ilyet. Típusazonost érdemes nézni... de inkább másoltatni "Oszibácsival".
A loisban pl. van ilyen a Moto-Detail dobozhoz is. Givi-hez meg egyenesen muszáj lennie!
Dorcsi: Tibi vinne téged egy körre. (ezt üzente, de én nem vagyok vmi jó hírvívő eszköz! )