Ha úgy állsz pénzzel , akkor inkább egy új hengert dugóval, jól bejáratni és szinte örök. Én 4.-ik éve mindjárt benne lesz a 9000 km, és Zalaegerszegről Keszthely felé a Nagykapornaki dombon simán feljön 45-el, én 82 kiló vagyok. És többször írtam itt a fórumon , hogy a Simson fékek a max. 60 km/órás sebességhez megfelelők!
köszi azér a válaszokat! nekem elég lenne a 60-is csak starhoz nincs olyan henger, most festem kivülröl azér gondoltam belülről is akkor legyen kiemelkedő. de mindegy maradok az 50-nél :)
Az ilyen statikus egyensúlyozásnak nem nagyon van értelme ilyen motoroknál.
Lassú forduatú dögnehéz főcivel rendelkező motoroknál van inkább értelme.
Dinamikus egyensúlyozásnak volna értelme, viszont ahhoz meg nincs házi megoldás.
Értsd meg, semmi értelme felfúratni a hengert, csak az élettartamot rövidíted... Mellékes hogy úgy már nem is legális. Ha baleset van, bevizsgálhatják a motort, csúnyán megütheted a bokád vele.
Amikor a főtengely kint lesz, a csapágyakat a dugattyút és a gyűrűket felrakva ki kell egyensúlyozni vízszintes acél felületen, hogy a főtengelyen levő kiegyensúlyozó furatokból kell -e kifúrni! stb stb. Javaslom Neked egy gépipari szakközépbe beíratkozást, és eredményes elvégzést. Aztán amikor elvégezted a technikus oklevél a kezedben lesz akkor fogsz rájönni, hogy annyi sok tanulás után még mindig milyen rettenetesen keveset tudsz. Tudom magamról. Egy gépészmérnökit elvégeznék, ha újra születnék. De majd a kis unokám!
megkérdeztem valakitől hogy ha rárakom a 65köbcentis star hengert az alap star blokkomra akkor az jó lessz e. azt mondta hogy a megszakittó elég, és hogy a lendkerék szét fog esni ,és hogy nagyobb karbi kéne. ez tényleg igy lenne? mer nemtudom,nem probáltam ilyesmit.
Igazad van, utánakerestem , tényleg nincsen ehhez a motorhoz. Már 40 éves körül van. Csak fotók vannak. Valahol tegnap volt egy leírás ahol 2 csavar állítgatásával írta , hogy lehet, , de most én sem találom.
szevasztok! nekem is hasonló gondom van a starommal ,berakom egybe és nem akar beugrani 2-be ,nem mindig de mostanában elég gyakran. meg valamikor egy helyett 2-be ugrik. néztem amiket irtatok megnéztem a szerelési utmutatót,de az 51-est szerelt az ürge, staron hogy lehetne azt álítani?? az a baja?
Ehhez a hengerhez van 40%-al nagyobb torok-keresztmetszetű karburátor?!
Lassú forduatú dögnehéz főcivel rendelkező motoroknál van inkább értelme.
Dinamikus egyensúlyozásnak volna értelme, viszont ahhoz meg nincs házi megoldás.