Üdv urak!
Elég furcsán működik mostanában a motorom. Egyszer jó az alapjárat, van amikor nincs is, és olyat is csinál, hogy kb. 2 másodpercenként mintha kihagyna a gyújtás és leállna, de újraéled, ilyenkor érezhetően nagyobbat "robbant". Most kapott új főfúvókát és keverőcsövet, előbbi 70-es, utóbbi 215-ös, kettő lyuk van rajta a levegőnek (a felső részén, amit betekerek a karbiba 1,89mm a lyuk). Úszószint rendben, a gyertya szépen kiég, barnás, a szikrával egy lovat agyon lehetne csapni, megy is mint a barom. Mozgás közben semmi gond, nem dadog és szépen is húz. Mi okozhatja? Egyetlen tippem az lenne, hogy falsot szív a szívócsonknál, tudtommal az szokott ilyet produkálni.
Az én simsonom csinált ilyet amikor a benzinszintet vissza vettem egy cseppet. És vissza kellett emelni. Mindig olajos volt a karbi és a blokk teteje , és azt akartam megszüntetni. Nem sikerült . Parafa úszóház-tömítést tettem azóta nincs ilyen.
Van egy S51-es motorom 60/4-es hengerrel tirisztoros gyújtással és 16n3-4 karbival.
A probléma,hogy meleg motornál alapjáraton ha jár és ráhúzom a gázt fulladva és akadozva pörög fel de egy bizonyos fordulat fölött már jól veszi a fordulatot.
70-es főfúvóka van rajta ha lejjebb teszem a tűt akkor magasabb fordulatnál érezni,hogy keveset kap.
Mi lehet a gond?
Sziasztok! mutatok egy simson képet, én is igy akarom megcsinálni a sajátom,tudja valaki milyen motorrol tehette rá azt az idomot?? az ülésnél? nagyon tetszik a forma? :) köszi ha segit valaki
Nem ítélek, csak én úgy tudtam , ezeket Indiába exportálták. Azt , hogy 50-es vagy 51-es a motorblokk fotójából , ahol a teljes blokk látszik -lehet megmondani.
Ne ítélj elsőre! Komoly áruk van és elég ritkák is tudtommal.
Kinézetre tényleg egy kicsit indiai, de gyárilag készítettek valamennyit. Szerintem motorikusan KR51, szóval alkatrész van hozzá.
na jó de előbb találni kéne egy ilyen pajtaszökevényt
Aug 20.-án lesz veterán börze ott tuti lesz de nem akarok addíg várni. Felspannoltam magam. Még ma kéne szerezni egyet. (Bár jobb lenne Aug elején mert akkor az ősök lelépnek Horvát-ba és egymagam maradok. Akkor talán nem dobnak ki azonnal otthonról a ronccsal együtt.
Elég furcsán működik mostanában a motorom. Egyszer jó az alapjárat, van amikor nincs is, és olyat is csinál, hogy kb. 2 másodpercenként mintha kihagyna a gyújtás és leállna, de újraéled, ilyenkor érezhetően nagyobbat "robbant". Most kapott új főfúvókát és keverőcsövet, előbbi 70-es, utóbbi 215-ös, kettő lyuk van rajta a levegőnek (a felső részén, amit betekerek a karbiba 1,89mm a lyuk). Úszószint rendben, a gyertya szépen kiég, barnás, a szikrával egy lovat agyon lehetne csapni, megy is mint a barom. Mozgás közben semmi gond, nem dadog és szépen is húz. Mi okozhatja? Egyetlen tippem az lenne, hogy falsot szív a szívócsonknál, tudtommal az szokott ilyet produkálni.
A probléma,hogy meleg motornál alapjáraton ha jár és ráhúzom a gázt fulladva és akadozva pörög fel de egy bizonyos fordulat fölött már jól veszi a fordulatot.
70-es főfúvóka van rajta ha lejjebb teszem a tűt akkor magasabb fordulatnál érezni,hogy keveset kap.
Mi lehet a gond?
Azért arra a vasboltos számlára kíváncsi lennék.
Kinézetre tényleg egy kicsit indiai, de gyárilag készítettek valamennyit. Szerintem motorikusan KR51, szóval alkatrész van hozzá.
Erről a típusról tud nekem valaki felvilágosítást adni?Egy pár éve a garázsomban porosodik gondoltam kezdeni kellene vele valamit.
Érdemes nézegetni a facebookon a Simsonos csoportokat, néha ott is vannak egész jók.
Aug 20.-án lesz veterán börze ott tuti lesz de nem akarok addíg várni. Felspannoltam magam. Még ma kéne szerezni egyet. (Bár jobb lenne Aug elején mert akkor az ősök lelépnek Horvát-ba és egymagam maradok. Akkor talán nem dobnak ki azonnal otthonról a ronccsal együtt.