Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki meg tudná nekem mondani hogy egy egészséges S51-nek hány bar a megfelelő kompresszióérték? 38,23-as a dugattyúm, tehát nem alapméretes, 10 bart mértünk nemrég.
Eladó tombolán nyert, egyszer sem használt street fighter fejidom. Kifogástalan, karcmentes állapot. Dobozával, tartozékaival együtt. Érd: +36/30 271-68-74
a pumpa nem fog sehová sem beférni, de az ülés alatt ott a helye
a hervisben van ezerpárszáz forintért x-fact (kb ez a neve) műanyag pumpa ez nagyon tuti az árához képest, évek óta használom
nekem egy tolltartóban volt-van minden cucc ami a gumiszereléshez-defektjavításhoz kell
Ja, majd megyek is valamikor biciklis boltba venni egy defektkitet, meg kerítek valami pumpát is. Az lenne a jó ha mindent be tudnék suvasztani pumpástól-villáskulcsostól valamelyik deknibe.
pótbelső és foltok nélkül egy lépést se
a belső pont elfér a légszűrő fölé
Úgy szép az élet , ha mozgalmas és változatos!
Úgy jártam tegnap....
Megyek Gödöllőre haverhoz, hoztuk volna át az ő Simsonját, rendben odaérek (20:00), viszont olyan furcsán mozgott a vége felé az egész motor, kiderült hogy lapos a gumi. Mindegy, megfújtuk kompresszorral, tartja a nyomást, mondom fasza, induljunk. Isaszeg felél mentünk kb. 8 km-t, srác mögöttem villog refivel, én is kezdem érezni hogy valami nem okés, megállunk (20:30-20:40), full lapos a kerék. Megnézzük az abroncson semmi sérülés, mégis lapos. Tudtuk hogy Isaszeg másik felén van egy benzinkút, oda eltoltuk (21:15-21:30), srác felfújta a gumit, én addig bementem keresni valami defektspray-t vagy kispumpát, mire visszamegyek teljesen leengedett, mondja a srác hogy nem tart már semmit. Vad telefonálások, kisbuszos, IFA-s, tréleres ismerősökkel, semmi. Megfontoltuk a további tolást, csak ugyebár ez a Gödöllői-dombság, van arrafele egy kis szintkülönbség, el is vetettük. 22:05-kor érkezett a hívás, hogy van egy utánfutó, de kicsi és nem motorokra van szabva, meg csak egy 1,3-as suzuki motoros subaru tudja húzni. 22:50 körül megérkezett a segítség, sikerült valahogy felkötözni a motorokat, Gödöllőről egy órával később indultunk haza. Ma megcsináltuk, úgy volt ahogy gondoltam, egy küllő régebben eltört, most valahogy belenyomódott a felnibe, átszakította azt a gumicsíkot, és a sorjás csavarfej kivágta a belsőt (+ eltört még két küllő valahogy, én meg csak 2 pótot tudtam szerezni, úgyhogy van egy üres lyuk ). Ezen már a defektspray nem segített volna, talán a gumifolt igen, de az sem volt. No de hát ebből tanul az ember...
Beütemezem a felszerelését!
nekem egy honda kapcsoló volt feltéve de szerintem ez se lehet rossz:
http://www.mofaker.hu/termek/F...
rugó is van hozzá:
http://www.mofaker.hu/termek/H...
biztos kell kicsit alakítani de gyors megvan
úgy emlékszem meg kellett hosszabbítani azt az alkatrészt amibe a rugó van akasztva mert nem húzott elég hosszút
Tényleg, ez sem rossz!! És hozzáférhető!!
hátsót így oldottam meg:
A hátsó rohadjon meg!
első vagy hátsó?
Ma ezzel a Simsonnal birkóztam, hogy a féklámpa kapcsoló működjön bassza meg aki meggyártotta! Végül sikerült . De azt hiszem bele fogok építeni egy mikrokapcsolót!
Kis ETZ tank.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/simson/simson_s_50_b-10365616 vagy esetleg ilyenre
Nézz ki pár börzére hátha van s53 tank
Pont ez az ! Szia INI!! Csak éppen az árával szaladtak el, nem kicsit!!
Igen! Valami hasonlóra ! Szia Laci! De ha nem lesz, akkor sem fogok a dugámba dőlni!
Jó reggelt!

Szerintem neked ilyen kellene.
Jó reggelt István! Nem erről álmodtam, de köszönöm a fáradozásodat!
Szevasz Józsi ilyenre gondolsz