Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok, Győr vonzáskörzetében tudtok valakit, aki be tudna vezetékelni egy szépen felújított Schwalbe 51/1-est? Nekem csak időpocsékolás, nem a profilom. Köszönöm!
https://www.tkm-racing.com/inf...

Egyetlen Google keresésnyire voltál a választól.
Sziasztok van egy simson schwable motorom de nincs meg az adat táblája szeretném megtudni az évjáratot az alvázszám 677050 a motorszám 1315588 előre is köszönöm
Sziasztok!
Nemrég hozzájutottam egy nagyon lelakott enduro-hoz amit próbálok minél igényesebben felújítani/restaurálni. A problémám a légszűrő dobozzal lenne.Elég karcos és viharvert volt,ezt felcsiszoltam 3000-ig olyan mint a babapopsi de polírozni nem sikerül...A videóban látható Becsületesneppernek szinte tükör fényes lett...Mivel tudom fényes feketévé varázsolni? Készült esetleg másfajta műanyagból is? Van valamilyen trükkje vagy felejtsem el sosem lesz fényes? Előre is köszönök minden segítséget!
http://youtu.be/Iz__WK5QEkQ;t=1106s
Főtengely szimering okozhatja a tünetet. Jászmotor, Transit bt nél kapsz alkatrészt szimóhoz.
Beszorult csavar is izgat láttam hozzá lehet talán kapni de valahogy ki kellene varázsolni mert elvan koptatva a kereszt horony.
Sziasztok. Fiamnak van egy S51 Enduro mostanában elkezdett szórakozni melegen felpörög maximumra magától le kell állítani. Beinditod megint szép lassan felpörög . Karbit kipucoltuk nincs javulás sőt a második karbipucolásnál a beszorult csavaros mozditottam a toroknál lévő elvileg ledugozott keverék csavaros rosszabb lett. Mert nehezen akar felpörögni mikor megyek vele mejdnem fulladozik. A felpörgő motorra főtengely szimeringet mondták elvileg. Mi lehet?
Megjegyezném ezt a kérdést tegnap tettem fel, így nem sok értelme van az egésznek, mikor több mint egy nap mire megjelen a kérdés vagy a válasz. :(
Én a karbi körül is szétnéznék. Ugyanis ha sokat kap benzinből, azt hidegen elviseli, de meleg motornál már nem pörög úgy.
Gyertyakép milyen?
Előgyújtás jó?
Sziasztok érdeklödni szeretnék nem jövök rá hogy mi lehet az oka hogy nem pörög ki a motorom de általában meleg motornál csinálja.cseréltem megszakitot és kodenzátort és gyujtótrafot is.és most is ezt csinálja
deee
az is hülye 😂
aki megveszi az meg nagyon hülye
"1 milla egy Simson motor,felújítva"
Szokták mondani hogy nem az a hülye aki elkér érte ennyit....... De idővel azért csak kijózanodik a világ.
Szép, együttérző, emberi viselkedés,segítőkészség.. aki nem képes egy kezdőnek segíteni azt páros lábbal kell kirúgatni, annak nincs itt helye, mert egy szemét alak. Igen is van keletje a SIMSON motoroknak,és ha egy fiatalt érdekli, annak segítség kell. 1 milla egy Simson motor,felújítva. Nekünk most 3 van eladó, az utolsó csavarig felújítva.
Üdv,
Simson szereléssel-felújítással foglalkozik valaki innen Hajdúböszörményből?
Köszi.
Szia!
Náluk érdeklődj: https://jaszmotor.hu/kategoria...
Sziasztok
segitséget kérnék töletek BING 17 karburátorhoz hol tudok venni felujitó készletet vagy (tüszelepet subertüt és a tüt rögzitö zégert)
Köszönöm szépen!
Szia Blacki!
Nyugi.... 🙂 🙂
Amennyiben tirisztoros gyújtással van már szerelve:
A gyári elektronikus (tranzisztoros) gyújtás.
Nyilvan az en anyam picsajat, ha mar unom, hogy a szukseges informacio negyedet tartalmazo kerdesekre varnak valaszt egyesek. Meg ugy is, hogy az ember direkt szol, hogy specifikusan irja le a delikvens a sajat "jol felfogott" erdekeben, melyik modell/evjarat az alany, mert volt par valtozat.

Mindegy, befejeztem. Link alant. Vagy stimmel a javitando motorhoz, vagy nem. Pesztralja a lustakat es az ertetlenekek valaki mas.

https://hu.m.wikibooks.org/wik...
Eredeti, hagyományos Simson gyújtás.

http://youtu.be/yabNFd-L81E
Én szívesen segítek, mert az nem gond, hogy Simson, meg régi. Az elektronika, az elektronika....
Inkább ott látom a gondot, hogy valamennyi elektronikai alapokkal tisztába kellene lenni. Így elég nehéz segíteni.
Alapban egyszerűen a megszakító egy gyújtó tekercset szaggat meg. Fejlettebb esetben, a megszakító egy tranzisztoros egységet vezérel, és ez az egység kapcsolgatja a gyújtó tekercset. Így a megszakítóról lekerül a terhelés. (Tirisztoros egységet nem hiszem, hogy szereltek Simsonba annak idején, a tranzisztorost is inkább utólag)
Egyelőre ennyi, egy kicsit bővebb információ kellene arról a rendszerről, elektronikáról.