Ha arra gondolsz hogy ugyanarra válaszolgatok (esetenként baromságot, ezt elismerem), akkor arra azt mondom hogy nem szoktam írás közben frissítgetni az oldalt
A helyzet a következő: megveszed a motort egy szál adásvételivel, és akkor kötsz rá biztosítást amikor szeretnél. Gyakorlatban kell biztosítás, de találkoztam már olyan rendőrrel akit nem érdekelt az a papírfecni. Allianz-nál nekem olyan 3000 körül alakul az éves biztosítás. Ha nem használod akkor ne köss rá, ráér tavasszal is.
Igen kötni kell, amint ráülsz már kell rajta lenni a nevedre szóló kötelező biztinek. De kb 3ezer forint egy évre ezen igazán kár aggódni. Nálunk van független alkusz a családban így nekem elég egy telefon amin bedigtálom az adatokat és már benne is vagyok a rendszerben. De ha van ismerősöd aki ezzel foglalkozik annak is csak ennyi.
Lehet hogy mégis van ráció abban a zártszelvényes dologban mert a szocivespa sosem volt híres a jó első futóművéről. Neked is ajánlom, ha beszerzel egyet akkor erősítsd meg valahogyan.
Tényleg most hogyan van a kismotor biztosítás? Kell rögtön biztosítást kötni egy kisrobogóra amint megvetted ? Mint ahogy a nagy motoroknál szokás az átírás előtt vagy az ember vehet egy motort kézből kézbe és csak akkor köti meg a biztosítást ha már használni is akarja ? Nem mintha ezen kéne spórolni de elveimnek ellene való hogy mondjuk így szezon vége felé veszek egy simót és füzetem a biztosítást egész télen míg effektív darabokban hever a műhely padlóján.
Hát ez kurva nagy. Mondjuk és biztos le nem cserélném az első telót egy zárt szelvényre. De a többi nagyon ott van. Valami ilyenben gondolkodom én is. Csak talán egy fokkal használhatóbbra gondoltam.
Csak aztán nehogy túl jóra sikerüljön mert nehezen élném meg ha Cseszneken balról külső íven keljen megelőzzek egy fekete szörnyecskét
A múltkor én is találtam nálam a kupiban nem bordélyban egy Romet gyújtás alaplapot simo51 es hengerfejet egy 50es asszem jobboldali blokkfelet meg egy 51es ülés alávaló oldal deklit, micsoda kincsek kérem.
Jah én 20 Km-et megyek oda vissza naponta hetente 5-ször. Nálam már lenne értelme erre kismotort tartani. Messze nincs az út szar. Szóval asszem megalapoztam most a téli projetemet.
A Szomszédom szerelő szóval az életben tartás nem nagy kunszt főleg hogy szerintem 3-4 simóra elegendő alkatrész biztos van a padlásán. A dizájn meg csak lfex és szépérzék kérdése. Kompresszor meg festék szóró fej van . Lakkot adnak a boltban. Bejáratott kárpitos van. Meg minden egyéb is. Gumit meg majd lopok a kocsmánál álló biciglikről. 0 forintból meg lenne az egész
Hasonlót láttam még "88-ban gyerekkori cimbimnek nem indult a Romet motorja, mondja pill. jövök beszaladt a garázsba egy 2 kilós kalapácsért és szétverte a tankot, én meg sírva nevettem! Miután lehiggadt elmentünk tankot beszerezni...
Ez igaz! Én melóba kollégákkal járok 5en ülünk a kis poloba ki is van használva igaz én csak 4km erejéig ülök be utoljára, pár ezerért elviszi a seggem.
Meg őszintén ha ha beszerzek egyet és elbaszom akkor buktam 50.000 Ft-t kb azt akkor meg mi van. Bezzeg ha valami nagyobb gépnek állnák neki akkor nagyobb a rizikó faktor is.
Arról nem is beszélve hogy ha lenne egy ilyen napi használatban lévő masinám akkor enne vagy 3 liter keveréket míg bejövök vele dolgozni. Míg az autóm 6-7 litert a malac 7-8 litert. Ha egy nyáron keresztül bejárok vele dolgozni már visszahozta az árát.
Csak annyit, hogy ne ültesd nagyon mélyre mert állandóan le fog szakadni a kipufogó, és kb 4 alkalom után már lehet is hengert cserélni. Bár egy igazi rat-nél csak előny hogy köpi az olajat meg rettentő hangos
Hát pontosan ez az amiért én is nézelődök
Csak én valami ilyesmi végeredményt szeretnék belőle. Arról nem is beszélve hogy mivel a teljesítménye kb a zéróval egyenlő attól sem kell tartanom hogy a téli használatban kiszalad nagyon a nyomatéktól a hátulja.
Csak aztán nehogy túl jóra sikerüljön mert nehezen élném meg ha Cseszneken balról külső íven keljen megelőzzek egy fekete szörnyecskét
A Szomszédom szerelő szóval az életben tartás nem nagy kunszt főleg hogy szerintem 3-4 simóra elegendő alkatrész biztos van a padlásán. A dizájn meg csak lfex és szépérzék kérdése. Kompresszor meg festék szóró fej van . Lakkot adnak a boltban. Bejáratott kárpitos van. Meg minden egyéb is. Gumit meg majd lopok a kocsmánál álló biciglikről. 0 forintból meg lenne az egész
Arról nem is beszélve hogy ha lenne egy ilyen napi használatban lévő masinám akkor enne vagy 3 liter keveréket míg bejövök vele dolgozni. Míg az autóm 6-7 litert a malac 7-8 litert. Ha egy nyáron keresztül bejárok vele dolgozni már visszahozta az árát.
Csak én valami ilyesmi végeredményt szeretnék belőle. Arról nem is beszélve hogy mivel a teljesítménye kb a zéróval egyenlő attól sem kell tartanom hogy a téli használatban kiszalad nagyon a nyomatéktól a hátulja.