Érdekes módon azokat eléggé ki lehet polírozni . A Blokkot is ki lehet, de az bemattúl! Az úszóházat is kifényesítettem, de az sem szereti. Viszont ha elzárt benzincsappal indultam akkor 800 métert tudtam menni az akadozásig, így ma 5 mm-el visszább vettem a benzinszintet!
Szép a géped, ez a Simson megérdemli a törődést! Tudom , mert nekem volt Rigám, és annak idején a cégnél a futkározós motor Komár volt! A Simson-t pedig 4 éve rendbe tettem, és úgy mentem vele lassan 9000 km-t hogy 1 gyertyacsere volt csak ! És alapjárat van rajta!
Szóra sem érdemes! Én a kerékabroncsokat is kipolíroztam azok valamivel tovább bírták. De a blokk és az első "teleszpókok " elég hamar vesztenek a fényükből. és nem szabad erős lúggal mosni mert az egyébként is oldja az alut!
a bőr ami még egész jó
nemrég csináltattam egy pót tankot, az olajálló gumi is behidalt a benzintől a bőr tanksapka tömítés ami jól bírja
amúgy a parafa tömítás a szimóhoz egész jó
de minden szereléskor ki kell dobni
szerencsére csak 60-70ft/db
Szia INI! Neked volt igazad ! A szilikongumit is oldja a benzinnek hívott mostani üzemanyag. Kivétel a kétkomponensű műgyanta, a próba karburátorban az általam vastag papírból kivágott tömítést azzal ragasztottam az úszóházhoz. Most ugyanezt tettem a működő karburátor tömítésével is. És nem teszek be gyári tömítést többet.
Írtam e-mailt,légy szíves olvasd el és válaszolj! Vasárnap mennénk hozzád!
Köszi!
nemrég csináltattam egy pót tankot, az olajálló gumi is behidalt a benzintől a bőr tanksapka tömítés ami jól bírja
amúgy a parafa tömítás a szimóhoz egész jó
de minden szereléskor ki kell dobni
szerencsére csak 60-70ft/db