Az a két csavar egy ütköző a váltóban. Ha jól emlékszem a hátsó tartozik az egyeshez vagyis a lefelé váltáshoz. Az első pedig a fölfelé váltáshoz.
De könnyen megállapítható melyik melyik. Fellazítod a hátsón a kontraanyát és a váltókart lefelé lökdösöd az ujjad ráteszed a csavarra, ha mozog közben akkor azon kell kifelé tekerni.
Üdv mindenkinek.
Van egy Scwalbem ami egy kisebb felújításon esett át.
Összerakva olyan problémát produkál hogy az bevesz minden sebességet viszont 1-est kidobálja. Akár egy kisebb gázra is vagy rögtön elindulásnál. Valakinek esetleg valami ötlet hogy hogy lehetne orvosolni a problémát.
Azt tudom hogy a blokk tetején a 2 csavarral lehet valmit állítania válton viszont azt nem hogy pontosan mit és miképp.
A Válaszokat előre is köszönöm.
ha rendelni kell kb innen a legérdemesebb, mert ugyanolyan a minőség mint máshol de egész jó árakon adja
pár bolttal összehasonlítottam már és eddig ez volt a nyerő
Heló! van egy star blokkom ,akartam hozzá venni 60-as hengert,de ahhoz nem lehet kapni,csak 65köbcentist meg 70-est találtam azér 60-ast akarok ,mert akkor nem kell még semmit cserélnem a blokkban. Gondolom a 65köbcentisnél már ahogy irtátok is tegnap ott már cserés a fötengely meg a csapágyak. Arra gondoltam veszek használtan egy jó állapotú s51-es blokkot és arra tudok venni 60-as hengert. érdemes ilyenbe belemenni? a jófogáson vannak blokkok. Vagy s50-es blokkot vegyek? ahhoz láttam 50köbcentis 4felömlös hengert,nemtudom mennyit számitt az a felömlö. nemsokat szerintem. vagy maradjon a star?
Hát nem olcsó azt tudom... Nekem megér pár ezer forintot, mivel nincs bérletem pestre beutazni se sokkal olcsóbb... ha ott veszem akkor összesen 21500 a felni plusz minden cucc hozzá és még a beeutazás.
ebbe új csapágy is van
csepelre fel tudom küldeni ha kell
a scwinn csepelnél dolgozik egy ismerős, heti szinten jár oda általában csütörtökön 10-14 óra között
ha tényleg érdekel írj egy mailt, megkapod egy szentisvánért mindkettőt szállításall együtt
Miután kicseréltem azt a nyomotult tűzgyűrűt, feltekertem a hollandert majdnem teljesen egy franciakulccsal. Azóta a 2-300 km óta meg se mer lazaulni most nézem a heidenaut.... 10 rongy egy darab ilyen fél-terep fél-utcai mintában +1300 a szállítás érdekelne az felni Ini csak mocskos messze lakol.... itten Pesten egy deákért mérik az alut! Arra még a csapágyak...
Nem volna baj ha a kipufogó nem a motor után lebegne. :) A kipuff a vázhoz van rögzítve a motor meg gumibakon remeg. Sok jó nem lehet belőle. Állítólag a minarelli alu tömítése jó ha a rögzítő lemez is rajta van.
De könnyen megállapítható melyik melyik. Fellazítod a hátsón a kontraanyát és a váltókart lefelé lökdösöd az ujjad ráteszed a csavarra, ha mozog közben akkor azon kell kifelé tekerni.
http://www.gyakorikerdesek.hu/...
Van egy Scwalbem ami egy kisebb felújításon esett át.
Összerakva olyan problémát produkál hogy az bevesz minden sebességet viszont 1-est kidobálja. Akár egy kisebb gázra is vagy rögtön elindulásnál. Valakinek esetleg valami ötlet hogy hogy lehetne orvosolni a problémát.
Azt tudom hogy a blokk tetején a 2 csavarral lehet valmit állítania válton viszont azt nem hogy pontosan mit és miképp.
A Válaszokat előre is köszönöm.
ha rendelni kell kb innen a legérdemesebb, mert ugyanolyan a minőség mint máshol de egész jó árakon adja
pár bolttal összehasonlítottam már és eddig ez volt a nyerő
Azok rablók
A vas ráf nem szép az biztos
Mentem vele de nem emlékszem hogy rázott volna durva dolgok biztos nincsenek rajta
csepelre fel tudom küldeni ha kell
a scwinn csepelnél dolgozik egy ismerős, heti szinten jár oda általában csütörtökön 10-14 óra között
ha tényleg érdekel írj egy mailt, megkapod egy szentisvánért mindkettőt szállításall együtt