Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma végre elértem az idei évre kitűzött céljaimat: 1. A motoron legyen stabil alapjárat, behúzott kuplunggal, visszaengedett gázzal (sebességben gurulva), lámpával, stb. 2. Legyen tiszta, barna gyertyakép. 3. A fogyasztás csökkenjen, maximum 4 litert tartottam elfogadhatónak. Ma tankoltam ugyanazon az OMV kúton, ugyanazzal a pisztollyal, 100 km után (óra szerint, max +/- 2km) 2,94 liter üzemanyagot!

Mellesleg ti milyen gumiabroncsot ajánlanátok? Első-hátsó csere lesz télen, a hátsó azt hiszem 5, az első minimum 25 (hiszen Pneumant, made in GDR) éves, plusz a hátsó felni is cserés, mert nyolcas van benne (küllőztettem már újra, nem sokat javult). Az a lényeg hogy tapadjon, meg az ára se legyen olyan vészes.
Na végre nem lucskos a blokk teteje a karburátor alatt végre , már a második napja és pedig ma mentem vele 100 km-t !
Valahogy felkerült, de nem a legelsők között van!
Na, jól bepromóztam hogy rakok fel képeket, most nézem hogy nincs fent... Majd reggel megpróbálom!
Teee szadista !! Ez emberkínzás!!
Csak neked akkor
Tiszta szerencse! Legalább nem lesz megrendítő horror élményünk!!!
Nem rólam, hanem tőlem lesz a galéria
Nem vagy Te annyira szííp gyerek! Inkább a motorodat fotózd!
Minden esetre nem mai motor, így nem csoda hogy agyon van ekecselve. Csak gondolom folyatott a karbi és 'meghúzta' a csavart. Tökig! A 6 mm vastag fül pedig görbült. Tényleg van körbe egy kis vékony perem amit írtál Laci, arra vigyáztam. Most mentem 34 km-t és száraz a blokk. Pedig nem húztam agyon a csavart!
Szándékomban áll venni egy karburátor-felső részt, és majd kicserélni, csak most nyugdíjig tartóztatom magamat!
Spiáter vagy mi a szösz. Semmi tartása nincsen, mert ha a pici csavarok meghúzásától eldeformálódik, hát hogy is mondjam, nem sok bizodalmam van. Plusz ha jól emlékszem, az illeszkedő felületen van valami kis kitüremkedés körben a jobb tömítés érdekében és ha valaki nem figyel oda, annak annyi lesz az egyengtés során. A füleket meg nem mertem fogóval vagy bármi más eszközzel feszegetni.
Mindenképp. Addig is: http://youtu.be/mj_UasH1_fw
Vigyázni kell vele mert könnyen törik. Legalábbis a felső rész a karburátor test. Hogy az alja milyen anyagból van? Az passz.
Felénk nem motorozós az idő, de ha felétek igen, akkor ne fogd vissza magad.
Esetleg lenne igény egy galériára tőlem? Mára már nincs dolgom, motorozni megyek, ha úgy van akkor viszem a fotós cuccot is
A fülek kiegyengetésén már gondolkodtam, de sikerült úgy eltömíteni, hogy nem szivárog így egyelőre hagyom úgy ahogy van.
Nos a Simson karburátort vissza alakítottam a megadott benzinszintre! Bár csak annyi baja volt , hogy 40-45-nél nem lehetett vele gyorsabban menni.
De rájöttem a baj okára! A két fül, amivel a karbi alja van felcsavarozva lefelé volt hajolva. A tolómérő szárával néztem meg. Kiegyenesítettem, hogy egy síkban legyen. Majd a gumitömítés a helyére és ma mentem vele 36 km-t. És nem lucskos a blokk teteje! Tömít a gumi. Van egy tartalék karburátor , és azt is kiegyengetem . Nos ez a végeredmény!!
Köszönöm ! Ismerem az oldalt , eddig a leírásnak megfelelően állítottam be. most viszont összecsavart állapotban lesz addig a szint! Holnap majd írom, hogy milyen eredményre jutottam, hogy zenél a gép így, ebben a beállításban!
Az a rossz tömítés miatt van. Amúgy meg sajnos ez simson betegség.
https://sites.google.com/site/...
A szerelési utasítás nem így írja eddig addig ért, viszont tele van a tköm vele, hogy folyton lucskos az úszóház! Most megpróbálom így! Ha nem válik be akkor vissza állítom!
Az úgy nem az igazi.
Most viszont a felcsavarozott úszóházban ér addig! Nem a levettben.
Ezt nem tudtam , de most kb oda van állítva ahogy emlékszem !