Ma végre elértem az idei évre kitűzött céljaimat: 1. A motoron legyen stabil alapjárat, behúzott kuplunggal, visszaengedett gázzal (sebességben gurulva), lámpával, stb. 2. Legyen tiszta, barna gyertyakép. 3. A fogyasztás csökkenjen, maximum 4 litert tartottam elfogadhatónak. Ma tankoltam ugyanazon az OMV kúton, ugyanazzal a pisztollyal, 100 km után (óra szerint, max +/- 2km) 2,94 liter üzemanyagot!
Mellesleg ti milyen gumiabroncsot ajánlanátok? Első-hátsó csere lesz télen, a hátsó azt hiszem 5, az első minimum 25 (hiszen Pneumant, made in GDR) éves, plusz a hátsó felni is cserés, mert nyolcas van benne (küllőztettem már újra, nem sokat javult). Az a lényeg hogy tapadjon, meg az ára se legyen olyan vészes.
Minden esetre nem mai motor, így nem csoda hogy agyon van ekecselve. Csak gondolom folyatott a karbi és 'meghúzta' a csavart. Tökig! A 6 mm vastag fül pedig görbült. Tényleg van körbe egy kis vékony perem amit írtál Laci, arra vigyáztam. Most mentem 34 km-t és száraz a blokk. Pedig nem húztam agyon a csavart!
Spiáter vagy mi a szösz. Semmi tartása nincsen, mert ha a pici csavarok meghúzásától eldeformálódik, hát hogy is mondjam, nem sok bizodalmam van. Plusz ha jól emlékszem, az illeszkedő felületen van valami kis kitüremkedés körben a jobb tömítés érdekében és ha valaki nem figyel oda, annak annyi lesz az egyengtés során. A füleket meg nem mertem fogóval vagy bármi más eszközzel feszegetni.
Nos a Simson karburátort vissza alakítottam a megadott benzinszintre! Bár csak annyi baja volt , hogy 40-45-nél nem lehetett vele gyorsabban menni.
De rájöttem a baj okára! A két fül, amivel a karbi alja van felcsavarozva lefelé volt hajolva. A tolómérő szárával néztem meg. Kiegyenesítettem, hogy egy síkban legyen. Majd a gumitömítés a helyére és ma mentem vele 36 km-t. És nem lucskos a blokk teteje! Tömít a gumi. Van egy tartalék karburátor , és azt is kiegyengetem . Nos ez a végeredmény!!
Köszönöm ! Ismerem az oldalt , eddig a leírásnak megfelelően állítottam be. most viszont összecsavart állapotban lesz addig a szint! Holnap majd írom, hogy milyen eredményre jutottam, hogy zenél a gép így, ebben a beállításban!
A szerelési utasítás nem így írja eddig addig ért, viszont tele van a tköm vele, hogy folyton lucskos az úszóház! Most megpróbálom így! Ha nem válik be akkor vissza állítom!
Mellesleg ti milyen gumiabroncsot ajánlanátok? Első-hátsó csere lesz télen, a hátsó azt hiszem 5, az első minimum 25 (hiszen Pneumant, made in GDR) éves, plusz a hátsó felni is cserés, mert nyolcas van benne (küllőztettem már újra, nem sokat javult). Az a lényeg hogy tapadjon, meg az ára se legyen olyan vészes.