Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A rossz gyertyát is elteszem mindig, majd jó lesz még. És láss csodát mindig van a dobozban egy jó.
Én műszerolajjal szoktam kenni a filcet, meg a kondi mellettit is. Nincs melóm a nyárra, úgyhogy megpróbálom minimalizálni a költségeket amit nem benzinre költök, úgyhogy most jó lesz az is ami itthon van A megszakítóban meg bízok annyira, hogy ne vigyek magammal lendkeréklehúzót, nagycsavarhúzót, racsnis kulcsot plusz a fejet hozzá, meg egy 19-es villásat hogy ellentartsak Egyszer majd jól megszívom, de nem árt egy kis edzés
Mindig legyen nálad egy db megszakító, és egy db új izolátor gyertya. A Simson-om megszakító kenőfilcét most az előbb töltöttem fel lánc olajjaj!
No, úgy tűnik sikerült elhárítani a problémát. Ma mentem egy kört (40km) a vége felé megálltam, leállítottam a motort, kb. két perc után indulni akartam, a motor viszont nem. Mondom mifene, szedem ki a gyertyát, szép barna, adja rendesen a szikrát. Mindegy, kicserélem egy ősrégi PAL-ra (sajnos voltam olyan balf*sz, hogy eltörtem a kerámiáját még régebben...) egy rúgás és szépen indult, jól is ment. Ötletem sincs hogy miért vacakolt az NGK-val, maximum egy ezres lehet benne, valószínűleg nem is hamisított. Van még itthon két különböző típusú Denso, megnézem majd azokkal is. Remélem nem szopat már többet ez a motor
Volt CBX is ilyen sárga. Egy autószerelőé volt Tapolcán de már eladta.
Láttam hisz voltam már Nálad. Szép verseny sárga mint egy gsxr!
A hátsó kerék ferdén állt, ezért a lengővilla egyengetéssel kellett kezdenem a rendbetételt!
Szia István! Én visszaalakítottam gyárira sőt a sárvédőkre tettem gumileffentyűt hogy ha esőben megyek akkor ne szórjam a szenteltvizet. És az egészet citromsárgára festettem, hogy lássák ha jövök. Bár így is volt már , hogy az árokparton lavíroztam mert a szembejövő kretén előzött, és még telefonált is. Bár égett a lámpám!!
Szia Józsi! Így is ritka mint fehér holló a nem görbült vázas szinyó, (NDK biliacél) nem még ocsmányul felhajtani az ülésnél.
Egyébként áruld el, mi lenne a célja vagy a haszna a felhajtott ülésnek?
Én három éve hajtottam vissza , a gyári formára mert akitől vettem az égre nézőre hajtotta a hátsó lámpát, az üléssel együtt!
Én viszont semmi értelmét , vagy hasznát nem láttam a dolognak . Gondolom valami ízlésficamos tizenéves azt gondolta ha az ülés görbe akkor az már legalább "Jamaha" lesz!
Én csak azt tudom hogyan szoktam visszahajlítani amit más el****t.
Sziasztok! Hogyan tudnám meghajlitani a simson vázat? ,mert ki akarom emelni az ülést.köszi
féktisztitó
Arra mindig figyelek, 0,4mm-es, ma néztem rá.
Akkor ideiglenesen megokosítom szigszalaggal, és ha javít a helyzeten akkor talán veszek egy új bovdent. Azért a szívócsonknál majd megfújom egy kis wd40-el, hátha ott is falsol.
Jó a zyugorcső amíg nem kell kicsavarni a szívatót.
Vagy nagy a gyertyahézag (0.4mm).
A szigszalag is jó, csak nem időtálló!
Tegnap vettem amiatt az apró gumikupak miatt új szívató bovdent, és cseréltem ki. De ma vettem a villamossági boltban egy kis darab zsugor csövet erre a célra .
Na az nincs meg, de régen se volt. Szigetelőszalaggal pótolható?
Az jó ha 5 KOhm körül van ! Azért gondoltam erre, mert kis fordulaton alacsonyabb a szikra feszültség, volt , hogy a pipában levő ellenállást egy darab alu-dróttal helyettesítettem, mert szét volt égve és akkor produkált ilyen jelenséget.
A szívató bovden állítócsavarjához is kell egy gumikupak.
Múltkor kimértem, akkor 5,8 kOhm körül volt, elvileg jó.