Caá Standar!
Attól függ, hogy milyen éles a kanyar meg hogy mekkorasebességgel mész bele.Szerintem ha van egy alkalnas kanyar akkor a pedálig.Kp 45-47km/h az már jó!
Az enyém 51-es,de elkeztem Fighterezni vele (15-ös lánckerékkel)de a motor már annyira gyenge volt, hogy alig bírtam felhúzni atelejét. Utánna szereztem egy 13-as lánckereket és így már jó volt.Csaki sajnos így húzni kellett neki a gázt, hogy mennyen.És sajnos nem igazán tetszett neki, (pedig már kezdtem belejönni) úgyhogy arra gondoltam hogy rakatok rá 70-es hengert, csak a blokk lehet, hogy nem bírná, mert akitől vettem a motort úgy rakta össze, hogy össze-vissza verte a blokkot.De a kipu jól fog kinézni, majd rakok fel képet rólla ha kész lessz.
Mivel nekem S53-asom van ezért nekem a módosított blokkom van. Mikor felküldtem a henegerem, kiderült hogy nemlehet átalakítani mert nem gyári hanem utángyártott. Így az ellett passzolva 1 gyárira ami meg lett csinálva, mikor próbáltam felrakni akkor jött a gond hogy a !gyár! heneger nem megy bele a blokkomba mert van benne 1 kis perem. Hát nemkicsit lepődtünk meg. De most már örülök neki hogy marni kellett mert különben nemvettük volna észre hogy a blokkom nem SÍK!!!, illegett, billegett rajta a cucc, így azt is síkra kelett marni. ennyi a történet. Most már egyre jobban megy.
60-as hengernél még ugyanaz a persely mint az 50-esnél. 42-es dugó megy bele max, ott még nemkell marni. A kövi lépcső a 45-ös dugó, ami a 70-esben van. Oda már másik persely kell, és ott kikel marni a karterból. Lehet csak félreértés, és a felömlőket marta ki nem?
A lóerő töblet nem rajtam múlt hanem a tuning mesteren , hála neki 6000esfordulat felett iszonyatossan húz. Gyári 50ccm-es henger fel lett fúrva 60ccm-re és 4felömlős lett, s így gondolom már érthetőbb hogy hogyan van benne ennyi. Mivel elvileg ez S51es tuning szet volt, nekem még attól nem volt jó és sajna blokkmarni kellett, hogy belemenjen a henger.
itt 1 kép a LE görbéröl és a fordulatról, a zöld a mostani a kék amien volt.
Csá!Hogy tudtál annyi le-t belerakni?Most rakom én is össze az enyémek, egykis átalakígatással persze!Légyszi adj tanécsot! Hasonló lessz a kipu mint a tiék, csak az ülés alá lesszberakva!Köszi
Neemááááááá, ezt nem hiszem eeeel!!! Simson topic a fórumon. aaaztaaa . Nekem is van 1. Még alakulni fog, de már így is nagyon ász. Most kapott 1-2 plussz lóerőt így összesen most 9LE, a rezonátor kipufom egyedi megrendelésre készült , aminek nagyon király a hangja, alapjáratja hasonlít egy ShelbyGT 500-éhoz (
Értmár le nekem is nem egyszer. De valamivel fejkebb lett hegesztve, hogy lehesen dönteni. Majd holnap lemérem, hányfokig lehett dönteni, hogy mikor ér le a lábtaró.
De elég jól döl, már lehet élvezni.
Haveral elmentűnk motorozni. Majd miútán elindúltunk hozájuk vissza tőluk 5 Km-re egy szép kanyarba majdnem fullgázon beakartam dönteni a gépet. Csak nem számoltam az útviszonyokat, így a szép viszes kanyarba a csont simsa hátso gumi nem birta a tapadást. És szépen elindult a hátulja de már nem volt idő visszahoznom. 30 méter körül csúsztúnk a mocival, de ezalatt az a kis idő alatt jól szétrágta az aszfalt a picikét.
Nekem a térdemen kívűl semi különös bajom nem lett. ( Bőrkabát, potektoros kesztyű, bukó vedett). A Simsonról letőrt a bal első lábtartó, viszapilantok, behorpadt a tank kuplung kar megkopót, meg hasonlok.
Egy biztos végre sikerült letteni kanyarba a térdemet!
nem kellet teddig hozzányúlni igazából...csak kopó alkatrészek cseréje volt szezon végén.. új fékbowden,váltóolajcsere.. ami nem 82ből való gyári az 1 megszakító,1 súbertű+1 főfúvóka.. fojtások ki lettek belőle szedve.. kipuff+kipuffnyílás a hengerben+a gyújtásom lett belőve ..14es lánckerék 3seb..75-t megy
Hát ha érdekel valakit az én simsonom tavaszig sok felújitáson fog résztveni.
Mert nemrég borultam vele egy szépet, kanyarba.
Majd küldök képet a borulás utáni állapotból meg a folyamatos javításokról.
Ha érdekel valakit!
Attól függ, hogy milyen éles a kanyar meg hogy mekkorasebességgel mész bele.Szerintem ha van egy alkalnas kanyar akkor a pedálig.Kp 45-47km/h az már jó!