Köszönöm! De mi az a zömítés? Néztem azokat a kis vájatokat is, de nem vettem észre hogy lenne közük a kondenzátorhoz. Így ki lehet venni a kondenzátort roncsolás nélkül is?
Barna színű viton anyagút vegyél azzal nem lesz gond nem keményedik meg.
A kondenzátor bele van zömítve az alaplapba 4 helyen. Préseld ki a kondit az alplapból a zömítésnél sáberrel kapard meg a furatát és mikor besajtoltad az újat szintén zömíteni kell.
A gyújtás oldali főtengely szimeringet cserélnem kell. Hol érdemesebb keresni a jó minőségűt, csapágyboltban, vagy szokott lenni motoros boltban is?
Egyébként a kondenzátor kiszedésére van valami bevált módszer? Csak mert eléggé beleszorult az alaplapba, próbáltam WD-40-el is, sehogy sem sikerült még megmozdítani se.
Köszi a választ!
Igazából a sógoromé volt, tehát a motor adott, annyira nekem nem kell, csak gondoltam eljátszok vele, míg összehozom. De a szopcsi az már nem játék.
Ahogy én láttam az 50 köbösekhez 70-75 közötti kell. A százas az óriási, legalábbis szerintem. Amint az ismerősömmel beállítjuk a gyújtást, teljesen újrakalibrálom a karbit, nézek egy kompresszióviszonyt csak a biztonság kedvéért. Még jó hogy németül tanulok, így tudom nézegetni ezeket az oldalakat is ilyen témában
Mindent lehet kapni, csak a minősége kérdéses. Esély van, de a sikerhez vezető út egy ilyen projektnél szopással van kikövezve. Inkább keress valami olcsót, ami motorikusan jó, aztán ami azon rossz azt cseréld ki a régi cuccaidra (ami menthető).
A történet a következő: lenne egy szimó, ami csontra szét van szedve, kosárban van. Így áll vagy 3 éve. Előtte egy nedves pincében állt vagy tíz évet. A dugó összerohadt a hengerrel. Van rá reális esély, hogy motor legyen belőle valaha? Értem úgy, hogy pl alkatrészek - henger, dugó, stb - kaphatóak? Csapágyat nem kérdezek, gondolom, azt azért kapni.
Megmondom nem emlékszem mekkora van benne. De mintha 100-as lenne, mert az rémlik, hogy mintha 80-asat akartam volna tenne bele és az már kevés volt. Most nincs kedvem szétszedni, de ha véletlenül igen akkor megírom.
Mekkora főfúvókát használsz? Ami eddig a cserélendők listájára van írva az a megszakító(+ beállítás) és a kondi. Ha ezeknek a cseréje nem oldja meg a problémát, akkor egy főfúvóra is be kell neveznem. A minőség meg olyan amilyen, van amiből a német is gagyi, de nem célom hogy minnél olcsóbb legyen.
Én kettő éve nyáron újítottam fel egy S51-es Simson-t. amikor készen lett, megpróbáltam hogy eggyel kisebb főfúvókát teszek bele, de nem volt elég a benzin nagyobb gáznál. Azt pedig nem mertem kipróbálni hogy a kevés benzinnel járjak. Most a 2,4-2,8l/ 100 km a fogyasztása. 2 ,2 mm-es előgyújtással. Nem olyan drága a fuvóka, hogy ne akartam volna megpróbálni. Amire vigyázz: lehet kapni alkatrészt hozzá német, lengyel kínai , és dél - koreait. ne az olcsóbbat vedd meg.
A hibát most hétvégém vettem észre, nem nemtörődömségből használtam így. Kondit próbából kicserélem, úszók beállítva. Ha így is sokat fogyaszt akkor fúvókázok egy keveset. Látatlanba nem veszek fúvókákat, a kisipari cuccok lehet hogy nem is olyan métetűek. Ahogy mondani szokták kis pénz, kis foci.
Van más motorom is ha megnézed az adatlapomat.Ez kihívás és szabadidő.A P20,p21 az igazi szopóroller és minden megyében van 4hengeres is.Mindegy én elterveztem és megcsinálom.
Lehet kapni mindent a Simo-hoz, cseréld már ki! Aztán az alapjárati és a főfúvókát is, majd a benzin szintet állítsd az előírtra, és mennie kell.
A megszakító nem szikrázhat nagyon cserélj gyújtókondenzátort is.
Sziasztok!
Az érdekelne, hogy az áthúzó megszakító okozhat-e fogyasztásnövekedést? A kalapács már szörnyű állapotban van, mindig áthúz, óriási ívekkel, cserélni is fogom. Úszószint jó, tűszelep nem enged, karbit már véresre állítgattam, a kalapács cseréje után a nulláról kezdem a beállítást.
A válaszokat köszönöm!
Érdekes emberek vannak, mint Te is! Mi a lófütyit akarsz a 100 köbcentis blokkal?? Azt tudod, hogy ha mégis sikerül le kell vizsgáztatni rendszámmal? Mert úgy már nem segédmotor. A váz és a fékek a 3 lovas blokkhoz vannak méretezve. Ha erősebb motor kell akkor vegyél egy nagyobbat. Ha viszont mindenképpen ezzel akarsz foglalkozni - kínlódni- akkor jól gondold át. Vagy vegyél egy P20, vagy P21-et az is kétütemű és annak is két hengere van. Aztán azt ha rendbe tetted éppen majdnem ugyanannyit fogsz dolgozni. És azzal rendszámmal motorozhatsz nyugodtan.
Igen az enyém, de már találtam egy szakit akinek van marógép,eszterga stb és megoldja.Utánna ha megvan,hogy amennyire sikerül össze venni a főtengelyt akkor a blokktalálkozást is a megfelelő méretre maratom.A gyújtásnak pillanatnyilag trabi állórész van.
A kondenzátor bele van zömítve az alaplapba 4 helyen. Préseld ki a kondit az alplapból a zömítésnél sáberrel kapard meg a furatát és mikor besajtoltad az újat szintén zömíteni kell.
Egyébként a kondenzátor kiszedésére van valami bevált módszer? Csak mert eléggé beleszorult az alaplapba, próbáltam WD-40-el is, sehogy sem sikerült még megmozdítani se.
Igazából a sógoromé volt, tehát a motor adott, annyira nekem nem kell, csak gondoltam eljátszok vele, míg összehozom. De a szopcsi az már nem játék.
A történet a következő: lenne egy szimó, ami csontra szét van szedve, kosárban van. Így áll vagy 3 éve. Előtte egy nedves pincében állt vagy tíz évet. A dugó összerohadt a hengerrel. Van rá reális esély, hogy motor legyen belőle valaha? Értem úgy, hogy pl alkatrészek - henger, dugó, stb - kaphatóak? Csapágyat nem kérdezek, gondolom, azt azért kapni.
A megszakító nem szikrázhat nagyon cserélj gyújtókondenzátort is.
Az érdekelne, hogy az áthúzó megszakító okozhat-e fogyasztásnövekedést? A kalapács már szörnyű állapotban van, mindig áthúz, óriási ívekkel, cserélni is fogom. Úszószint jó, tűszelep nem enged, karbit már véresre állítgattam, a kalapács cseréje után a nulláról kezdem a beállítást.
A válaszokat köszönöm!
Az ilyen engem is érdekel
Neten van sornégy szimó is és működik