Menny má kölök! Igaz nem most volt de legalább régen... szinyóval mentünk le a befagyott tóra korcsolyásokat húzni egymásba kapaszkodtak mint a lakodalmas vonat, miközben lestük a nagyobbakat akik MZ-vel vagy a frissen kap6ó ETZ-vel jöttek rá a jégre...
Fájdítjátok itt a szívemet ezzel a sok szép géppel... Nekem már vagy másfél hete még a garázsba se volt alkalmam bemenni, nem mintha csábítana ez a nyolc fok de azért na
Párom nem ilyen lelkes , csak akkor jöhetne másik megmentésre váró példány ha elkészülte után eladó lesz ! Na de valamiért mindíg hiányzik valami a kész állapotig Olyanok mint a gyerekek ,nehéz elengedni őket .Ezenkívül van ötlet a fejembe bőven , központi rugós váz , meg hasonlók . Szeretem őket újra gyerek lehetek , csak sajna a DDR alkatrész kevéske , de sebaj , szeretjük a kihívást ! 100 robogónál is több számomra egyetlen lepukkant simóka !
Simson a király ! Már szépen alakul a fekete 53-as , minden vezeték kitépve , összes saru leforrasztva , zsugorozva , lánc szett csere , karbi takarítás beállítás , pöccre indul , és lám alapjárat is van ! Csomagtartó felemelése . A világítás is megérkezett , és töltés is lett , miután beszereztem az ELBA kockát , ami benne sem volt , csak kísérletezett az előző tulaj és nem értette miért nincs töltés váltóárammal , mivel a graetz kocka sem volt a helyén ! Na meg vettem egy vadi új parasztrezót ! Na és közben megérkezett a kettes számú zöldség is ! Blokkja már ízekre szedve , de ebből csak pár dolog kell , mivel egy star blokk fityegett benne , és ez szó szerint értendő ! Már megvan az eredeti sajátja is , most kapja a donor szerveket ! Újra gyereknek érzem magam ! Mindet megekecselem és megsem állok míg annyi simoncsellim nem lesz mint Feri948-nak ! / párom felhőtlen örömére /
A képek : az 53-as megvételkor , jelen állapota , aztán a kettes számú versenyző megérkezésekor !
Ha a gyertyapipa vizet kap, a jóég tudja mi történhet, ha előtte jó volt akkor ezzel a pipával akkor érdemes kimérni/rögtön cserélni. Ha nincs az első sárvédődön fent a gumilap, akkor azt hiszem pont oda csapja fel a vizet. Más kérdés, ha a blokk teljesen elmerült...
Üdv mindenkinek! A Simsonommal van gond, én magam annyira nem értek hozzá, ezért gondoltam rákérdezek. A probléma az hogy nincs alapjárat indítás után pár másodperccel már le is áll. A másik pedig hogy iszonyú gyorsan melegszik. Az egyetlen dolog amire gondolni tudok hogy beázott. A rossz időn kívül más nagyon nem történt vele a napokban, meg az is biztos hogy senki nem nyúlt hozzá. Meg tudnám oldani egy kis segítséggel vagy egyből szakembert kell hívnom?
Ha a tekercseket is átnézte, akkor én szűkíteném a kört a trafóra és a kondira. Vagy kiméred a trafót, vagy kivezeted a kondit. Nekem legalábbis ezek nagyon gyanúsak...
Először cseréld ki a kondenzátort. Aztán próba! És nézd meg a gyújtóáramkört nincs-e valahol lazulás? Mekkora a megszakítóhézag? Meg sorban a többit! És ki fog derülni a hiba mibenléte ! Ez sajnos türelemjáték!
Ha tirisztoros lenne, akkor azt mondanám hogy az üzemi fordulatszám nincs jól beállítva, de emlékeim szerint megszakítós a motorod. Szóval mérd ki az összes gyújtásegységet, ami nagyon nem a megadott értekhez közelít, azt cseréld. Csinálhat ilyet a trafó, a kondenzátor, én hallottam olyanról is hogy a megszakító vacakolt ilyesmi módon.
Trafó primer: 4 Ohm (1-es, 15-ös pontok között mérve)
Trafó szekunder: 9.4 kOhm (1-es/15-ös és a gyújtókábel kivezetése között mérve)
Gyújtó tekercs:0,85 Ohm (tekercs kivezetése és a test között)
Ha ezek jók, akkor én a kondenzátor kivezetésével kezdeném (~120 forintból megvan).
Halihó.
Nemrégiben írtam ide hogy a szimóm ha bemelegszik nincs alapjárat meg nagy fordulaton rángat.
Na szerelő ránézett, állítgatta,de 2 kocsit is szerelt és nem akartam feltartani.
Mostmár van alapjárat, gyújtás is jó, de ma azt figyeltem meg hogyha elkezdem húzatni, nem pörög ki hanem minden sebesség végén magas fordulaton szaggat, de ha fentebb váltok és amíg kicsi a fordulat addig nincs gond, de magasabb fordulaton itt is ugyanúgy szaggat.
1-be nem próbáltam, de 2-3-4-be ezt produkálja.
Sziasztok milyen hajtókart vegyek a fiam 60 as simsonjába ? 2500 ft ért van Connecting rod hajtókar nem ismerem ezt a márkát de lehet ,hogy az ára tükrözi a minőségét .segítségeteket kérném köszönöm.
Mondom-egy hete járkálsz itt el mellette.
Én meg ugyanúgy használom a mocit mint mikor megvettem, mivel nem értek hozzá sajnos.
A képek : az 53-as megvételkor , jelen állapota , aztán a kettes számú versenyző megérkezésekor !
Igyekszem a lehető legjobb állapotba hozni, és megtartani azt.
A szerelő mikor beállította a gyújtást, a megszakítóhézagot is beállította, meg a tekercseket is átnézte.
Na f*sza, akkor kinlódhatok ezzel a gyújtással, egyáltalán nem értek hozzá, multiméterem sincs.
Trafó primer: 4 Ohm (1-es, 15-ös pontok között mérve)
Trafó szekunder: 9.4 kOhm (1-es/15-ös és a gyújtókábel kivezetése között mérve)
Gyújtó tekercs:0,85 Ohm (tekercs kivezetése és a test között)
Ha ezek jók, akkor én a kondenzátor kivezetésével kezdeném (~120 forintból megvan).
Nemrégiben írtam ide hogy a szimóm ha bemelegszik nincs alapjárat meg nagy fordulaton rángat.
Na szerelő ránézett, állítgatta,de 2 kocsit is szerelt és nem akartam feltartani.
Mostmár van alapjárat, gyújtás is jó, de ma azt figyeltem meg hogyha elkezdem húzatni, nem pörög ki hanem minden sebesség végén magas fordulaton szaggat, de ha fentebb váltok és amíg kicsi a fordulat addig nincs gond, de magasabb fordulaton itt is ugyanúgy szaggat.
1-be nem próbáltam, de 2-3-4-be ezt produkálja.
Van valami ötletetek hogy mi lehet?