Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azzal is lefognak !
Az igazság,hogy én már nem akarok széthúzni nagyon rajta semmit több,mint 23 éve megvan de elég volt eladom veszek helyette egy 125-öst mert a városban már letolnak az autósok.
csak is a tekercs vasmagját faragjad , de csak ott ahol a zsírkrétát elkente , és csak árnyalatnyit ember ! Nem ám nekiesel ! De ha tudod hogy kóvályog a főtengő , akkor tudod is hogy az erősebb mágneses tér miatt karistol mert nem körkörös a mozgása , hanem a mágneses taszítás miatt elipszis lesz ! Ez a reszelés csak ekecselés azt tudod ! Megkókányolod , aztán ahogy a csapágy nyújtja a fészkét , megint beleér majd !
csináld meg a csapágy helyét, ha csak reszeled akkor a végén még szarabb lesz
Távolabb kerül a tekercs vasmagja a mágnestől kevés áramot fog benne indukálni.
nekem van egy 95ös malaguti meg egy 2000 környéki jog mindkettő felhasználóbarátabb mint a szimó
a szimót mindig kedveltem, a konstrukciót most is de olyan fos alkatrészek vannak hozzá hogy hihetetlen
a robogó alkatrésznél van választás hogy szart olcsón vagy jót drágán veszel
Köszi az infót.
Egyébként ki van kopva a csapágyfészek lehet az is okozza a problémát.
Ha ki flexelek a vasmagból akkor nem veszt a mágnes erejéből?
Vagy még arra gondoltam hogy le reszelem a tekercs fém részét.
Volt több robogóm , meg van is , minnél újabb annál nagyobb szarkupac ! Nálam egy új 180-as /rendszámos / Majesty vitte a prímet ! Esőszenzoros meg minden ! Spanyolszerelésű fos . Úgy kezdődött hogy az összes feliratott levitte a mosó ! Nem gőzborotva ! A simóna az más , az életérzés !
asszony robogójába benne van vagy 8 ezer(vétel után) aztán azt se tudom hol a gyertya
pedig eléggé lelakott volt amikor vettük, gumit kellett már cserélni rajta, meg 2009-ben tettem bele egy kidobott szünetmentes akkut
amikor kicsi volt a gyerek akkor tettem bele egy nehezebb görgőszettet hogy tudjon kapartatni vele a füvön amúgy full gyári
Ha rendbe van téve , akkor utána évekig lehet vele járni hiba nélkül! Az enyén a múlt év nyarán lett felújítva, és most van benne 10 347 km!!
Egy db gyertyacserével!
Most nagyon benne vagyok megint , ahol 30 évvel ezelött abbahagytam , most ott folytatom a simonával ! És az a legszebb hogy megint élvezem , imádtam faragni ezeket a lekváros dobozokat , az összes robogó elmehet a csába ! Simóna a király / lány / !
De lehet , nem ártana egy komplett csapágycsere a blokkban!
Ha az állórész a helyén van, a forgórész agyrésznek a szegecselése nincs meglazulva, és a tekercs nem kínai akkor nem lehet baj!
Amikor bekapcsolod a világítást a megnövekedet áram és mágneses indukió , megváltoztatja a mágneses tér taszító és vonzó erejét , amely akár a tekercset akár a főtengelyt / ha lóg / kimzdítja helyzetéből és mivel így körhagyó lesz a forgás , egy vagy akár több ponton el kezd köszörülni a tekercs vasmagja beleér a lendkerék mágneseibe ! Ezt ha kézzel forgatod , lehet észre sem veszed . Zsírkrétával csíkozd be a tekercsek vasmagját , és ahol eltűnik a kréta , az a tekercs ér hozzá , vagy megszünteted a lógást csapágycserével , vagy flexel megekecseled a vasmagot !
Elromlott a gyári világítótekercs a motoromba kicseréltem egy másikra.Azóta mikor ráadom a világítást súrlódó hang jön a lendkerék felöl.Álló helyzetben körbeforgatva a lendkereket nem szorul sehol illetve világítás nélkül sincs hangja.
Mi lehet a gond?
Szia!

Anno sikerült egy olyan példányt kifognom amiről pár nap alatt levált a pogácsa. Egyébként nálam tökéletesen működik a hagyományos megszakítós gyújtás.
Debrecen-Nyíradony-Nyíregyháza környékén nem lakik valaki, szerel is motort?
Megnézhetné, beállíthatná nekem, természetesen nem ingyen gondolom!
Tirisztoros egységet magam csinálom. :)
A megszakítót néha kenni, olajozni kell.
http://www.mopedrenovering.se/...
Ennél egyszerűbb nem kell. A zold vezeték a gytr-ra a sárga a feszültségszabályzóra és a lámpára párhozamosan. A kúp megegyezik az alaplapot a simsonéra kell központosan csavarozni és mehet is. A lendkerék tömege kicsivel kevesebb mint a simson lendkerék. Pörgősebb lesz.
A babetta gyújtását felszerelte a sok hülyegyerek, hogy majd többet forog vele (ami egyébként lehet hogy igaz, én nem tudom), csak hát nem simsonra való... Én kitartok a megszakítós meg a gyári tirisztoros mellett, tirisztoregységből egész használhatót gyárt a kisipar szerintem. Megszakítót amikor cseréltem akkor csak bementem a motoros boltba, vettem egyet 800 forintért és működik azóta is, bár lehet csak szerencsém volt vele. Komolyan, egyébként milyen probléma lehet egy megszakítóval? A pogácsák anyaga? Vagy gyorsan kopik a műanyag? Esetleg gyenge benne a rugó?
Bóbita gyújtás nem jó, szeszélyes. Aki feltette simsonra annak sem sokáig volt rajta. Sachs gyújtás minimális alkaítással rátehető és tirisztoros, a világításhoz feszültség korlátozó van hozzá. És a lámpának 50Watt teljesítmény áll rendelkezésre.
ezt mondom napok óta....... a robesz gyújtás a jó, abból mostanra hegyek vannak mindenhol
Az ék helye , és a főtengelyen levő kúp kúpossága. Esetleg az agyat, mert úgy rémlik szegecselve van, kicserélni a Simsonéra!
Találkoztam én már a rokonságon belül gyújtáshibás Babettával! Nem vagyok elragadtatva tőle. Akkor már inkább egy modern robogó-gyújtóegység!
1 x kellene aztán nincs többet gond vele lesz fasza töltés ütős szikra és rendes világítás.......
valahol olvastam ilyen robogós gyújtás átalakítást nem olyan túl nagy macera, akkor mindenképp megéri ha meghalt a gyári