Megnéztem az általad kiválasztott gumikat és nekem úgy tűnik az 1. ill. a 4.. a legjobb amit télen is lehet hazsnálni. Bár nekem hagyományos gumival is vihetőek a téli utak, kicist csökkentem olyankor a nyomást és visszaveszek a tempóból ill. lelógatom a lábam, hogy a tömegközéppontom a lehető legalacsonyabban legyen. Viszont ha cserére szorul azt hiszem elgondolkodok valami téliesebb viszonyokra való gumin.
Most hogy voltak hidegebbek felénk megint előjött ez a gumikérdés nálam.... Egyszer-kétszer sikerült olyan 'szupermotóssan' megérkezni, ami még tetszene is csak hát nem terveztem
Már összeállt a lista a fejemben hogy mit kell megcsináljak télen, egy kis pénzmag is összejött, szóval gumiabroncs (mintázat) választásban kérnék segítséget: mindegyikből heidenau-t választottam mert jókat hallottam a márkáról http://motorgumi.arukereso.hu/... http://motorgumi.arukereso.hu/... http://motorgumi.arukereso.hu/... http://motorgumi.arukereso.hu/...
Ezek azok amiket úgy láttam hogy megfelelhetnek nekem, főleg utca, de azért földúton se öljön meg, mert ott is szokásom használni, egy élesebb kanyarban se csússzon ki alólam és bírjon ki egy pár évet azért. Ilyen szempontok alapján melyik lenne jó választás?
Nekem ilyen lila színű van fent, semmi probléma nem volt vele, nagyon szilárd cucc csak nehéz feltenni. Állítólag olaszországban csinálják, mondjuk az árát is megkérik, 1800-ért adják méterét. Úszóházba csak parafa, nekem is kell újat csináljak télen.
Más, a karburátorhoz vezető műanyag csövet próbaképpen szilikoncsőre cseréltem és azt hiszem marad. Azóta semmi probléma vele, nem keményedik be és bármikor szerelés van mindig tökéletesen tömít.
Leszoktam a gumiról, kizárólag parafa. Amit benzinálló gumiból gyártott alkatrészként eladnak az minden csak nem benzinálló. A csap tömítéssel is így jártam anno, azóta inkább másik csapot tettem fel.
Én ma délután szoptam a Simson-al! A multkor, kb. egy hónapja kicseréltem a karburátor tömítését! És ma jöttem rá, hogy az a szar nem benzinálló gumiból van Kinyúlt és kijött a helyéről, és mint a bakkecske ugrálva ment ez a szegény! Nézem a szikra helyét, gyertyát cseréltem, meg egyéb szarokat , és csak nem akart jó lenni! Mire rájöttem a karbit levéve, hogy az úszóház tömítés ki van türemkedve! A megszokott pizzás-doboz-ból csináltam egyet, és visszarakva a karbit azonnal jó lett! Assza meg a qrva élet!
De kibaszottan tudsz válaszolni! Én a simson-omhoz így szedtem össze az alkatrészeket. És kibaszottozás nélkül, hogy látsszon hogy nem az iskola mellé jártam. Nemsokára 10 000 km-nél tartok vele!
Megnéztem az általad kiválasztott gumikat és nekem úgy tűnik az 1. ill. a 4.. a legjobb amit télen is lehet hazsnálni. Bár nekem hagyományos gumival is vihetőek a téli utak, kicist csökkentem olyankor a nyomást és visszaveszek a tempóból ill. lelógatom a lábam, hogy a tömegközéppontom a lehető legalacsonyabban legyen. Viszont ha cserére szorul azt hiszem elgondolkodok valami téliesebb viszonyokra való gumin.
Már összeállt a lista a fejemben hogy mit kell megcsináljak télen, egy kis pénzmag is összejött, szóval gumiabroncs (mintázat) választásban kérnék segítséget: mindegyikből heidenau-t választottam mert jókat hallottam a márkáról
http://motorgumi.arukereso.hu/...
http://motorgumi.arukereso.hu/...
http://motorgumi.arukereso.hu/...
http://motorgumi.arukereso.hu/...
Ezek azok amiket úgy láttam hogy megfelelhetnek nekem, főleg utca, de azért földúton se öljön meg, mert ott is szokásom használni, egy élesebb kanyarban se csússzon ki alólam és bírjon ki egy pár évet azért. Ilyen szempontok alapján melyik lenne jó választás?
Pont ez a lényeg a szilikoncsőben, nagyon könnyű felhelyezni a csonkra, inkább a levételkor nehezebb lehúzni róla.
Leszoktam a gumiról, kizárólag parafa. Amit benzinálló gumiból gyártott alkatrészként eladnak az minden csak nem benzinálló. A csap tömítéssel is így jártam anno, azóta inkább másik csapot tettem fel.
Válogass