Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Kel egy babetta mágnes ez az ami forog, ennek a kúpját célszerű átesztergáltatni.
Kell egy alaplap, ezen van a jeladó és a gyújtótekercs. Az alaplaphoz kell csináltatni egy közdarabot amivel fel tudod tenni a simson blokkra a gyújtást. Aztán kell egy cdi- és egy trafó. De van olyan cdi- is amihez nem kell trafó. ebből egyből jön ki a gyújtókábel.
(cdi- egy kis fekete doboz) Nagyon sok tuningos használ babetta gyújtást a simsononján, de én nem igazán szeretem.
A gázt iszonyat jól veszi mert kicsi a tömege, de pont ezért elmegy tőle a nyomaték, a motor alul használhatatlan. Persze ez sok mindentől függ. Függ attól, hogy milyen henger van a motorodon. Simsonnra a leg jobb választás a Ducatti energia gyújtás. Ezt teszik az am6- os blokkokra is. Próbáltam már gyári simson wape- gyújtás, ez nagyon bejött de baromi drága. A gyári tiris gyújtással is frankón megy egy széria motor, de a tuningot már nem bírja mert a mágnes szétrepül.
Szerintem simsonra
Üdv . Még nem használtam a fórumot ,de lényegében sok kérdésre találni választ. Problémám az lenne, van egy S51 simom a gyújtása gyári , de kaptam egy Babetta gyújtást . lenkerék, állórész ,és az állórész felfogatásának a talpa . Kérdésem az volna ha be akarom kötni a babetta gyújtást kell -e még más is hozzá, köszönöm..
Szívó fölötti bordaközbe fúrva (ide a leginkább célszerű) a szonda helyét, elég a 150 fokig mérő műszer is, ami egy ezressel olcsóbb ugyanitt.
Sámli probléma, ha a két egymással szembenálló nyílra kattintasz, akkor látod ki írt Neked.
Bocs,köszi!
Nem Neked válaszoltam, Neked ez kell:
http://www.hestore.hu/prod_10030769.html

Nézd meg!
Köszi!
Az interneten, vagy a Zalaegerszegi motorosboltban, vagy a Tapolcán a Bicsérdinél lehet venni újat , még válogathatsz is,
hogy német, vagy lengyel vagy kínai gyártásút akarnál-e?!
Sziasztok!Esetleg tudna valaki segíteni,hogy hol tudnèk digitális hőfokmèrőt venni!Tuning Simsonra kellene!Köszi!
Egyszerű belűről dugod a csavart kifelé nekünk midig így volt
Vagy egy gép műhelyben 6-os menetjavitó betét
Esetleg ha otthon akarsz javítani: www.lincos.co.hu/hasznos-kelle...
Sziasztok !
A gázkar öntvényével lenne probléma, kiszakadt belőle a menet. Tervben van rendesen megcsinálni, (7-re menetezni) de eddig se 7-es csavart, se ünnepek alatt dolgozó esztergályost nem tudtam találni. Jelenleg a rögzítés a következő:
Az eredeti csavar helyett egy sima 6-os csavar van, teflonszalaggal körbetekerve, erre van rögzítve az u alakú tartóelem. Így a gázkar kb. 1 cm-el kijjebb került, és a tartóelem a kis vájatban fogja meg, alig mozog oldalra. Kíváncsi vagyok, hogy ez így biztonságosan működhet-e (érzésre jónak tűnt, nem volt nehéz mozgatni, egy aprót pattant az alapálláshoz közel), illetve hogy az eredeti csavar tetejébe belepattanó kis lemez milyen célt szolgál.
Válaszaitokat köszönöm!
http://www.gpracing.hu/index.p...
Itt keresgélj a cikkek között
Mennyivel szokásod menni vele?! Ha gyorsan meg kell állnod harap-e a fék?! Mert szerintem a megállás afontosabb. Ahhoz pedig kellene a Yamaha Dt tárcsafék is! De Te tudod.....?!
Hali!
Véleményt szeretnék kérni.
Egy 50 es simsont át akarok alakítani membránosra méghozá egy 80 as yamaha dt-nek akarom átrakni a membránját csonkal eggyüt meg a karbi is menne vele,már van egy 60cm3 5 felömlös hengerem és az lenne a kérdésem hogy a dugatyun át kell e valamit alakítani?
Sziasztok Simson guruk!
Gondolkodtam egy ideig, de a leírt okok miatt nem vettem rá. Ha sietek, vagy nincs kedvem ballagni akkor a Honda-val megyek, és nem okoz gondot ha pl. vagy 1000 km-t kell menni . De a Simson -al is nem egyszer voltam már Badacsonyból Zalaegerszegen, de olyan is előfordult, hogy onnan továbbmentünk Nagykanizsára, és Hévizre, majd vissza. Szerencse, hogy a Simo-henger rendesen be van hűtő bordázva, és könnyedén le tudja disszipálni.
Az elektronikus gyújtás (amit nem próbáltál)működéséből fakadóan némileg (vagy jobban)visszahúzza a gyújtást.
Hogy mennyire,az attól függ,hogy a kereskedelemben kapható nagyon különböző alkatelemek közül,melyikeket párosítottad össze.
Pölö,az eredeti NDK jeladó fél tekercsének ellenállása 16 Ohm körüli,az utángyártottakból létezik olyan is,amelyiknek 8ohm.
(ezekben vélhetően vastagabb drótból van a tekercs,ami mechanikai szempontból előnyös)
Cdi egységből is sokféle van,találkoztam már olyannal is,ami az alapjárat környékéről (tehát 2000 alól) 8 ezerre emelve a fordulatot, az eredetileg 20 fok környékére beálíltott gyújtást 14 fokra húzta le.
Afolyamatosan nyélen ütlegelt motor hőháztartására ez kifejezetten jó hatással van,kár hogy ez nem szándékos,hanem véletlenszerűen előálló esemény:)

Amúgy a vellanygyula tényleg sokkal jobb mint a megszakítós, ha nem súrolja a jeladót a lendkerék(attól hamar tönkremegy) csak akkor találkozol a gyújtással,amikoradeklit leveszed,hogy beolajozzad a láncot:)

A megszakítóst,meg muszáj karbantartani, kenni a filcet,ellenőrizni a hézagot 3000 -en ként
Jó reggelt kívánok! Gondolkodtam, hogy veszek rá elektronikus gyújtást, de az ára kissé sok lett volna, mert ahhoz másik állórész , +hozzá való lendkerék, + az elektronika, és már valahol a Simo ára körül járt volna. Így maradt a hagyományos megszakítós, az is van annyira megbízható, hogy a múlt év tavaszától mostanáig 6000 km-t tudtam menni vele, és bármikor el merek indulni. Én raktam össze, tudom mi van belül. Ha nem sietek, akkor ezzel a géppel megyek. Szép nyugodt 45-55-ös tempóban.
különben ez a gyújtásos téma évente kétévente visszatérő momentum .... legutóbb lecso rakott be egy diagramot hogy a programozható vape gyújtása a p20-on mennyivel veszi vissza az előgyújtást ahogy nő a fordulat .... persze ez egy megszakítós boltba járós simsonon tök lényegtelen
Mint a mellékelt ábra mutatja a korral nem jár ész sőt még az is elmegy ami volt, ha volt de kétlem
Ez milyen nyelven íródott?
Én úgy tudom , nem hozzád szóltam. És a Simsonnál semmi nem veszi vissza a gyújtást, legfeljebb a tulajdonos, hogy menjen is! Bár az elektronikus gyújtásút nem próbáltam én a gyakorlati tapasztalataimat írtam le! Nem kényszer a követés. Mindenki oda állítja ahová neki tetszik. Engem az sem érdekel ha utó-gyújtásra.