Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nincs igazad.ja az én tanult szakmám gépész technikus heggesztő,cégvezetö menager, motorszerelö, A p20 szal meg egyátalán nincs igazad,mondjuk nem hallomásbol tudom 1971-1975 ig a motorgyár kisérlrti üzemében dolgoztam mint sterelő és járató. abbabn az idöben is használtuk a 102oktános repbenzint. Az elögyujtást a mai nem megszekitos 2ütemü motorok visszaveszik,tipusa válogatja,van amelyit 20fokrol 4 ezerig csinál 27 fokot de szépen 9000-nél már csak 7fok. A robbanómotor az egy olyan kifejezés mint a sárhányó,de az tulajdonképpen sárvédő.
Majd ha már elég sütnivalód lesz, és még sokat tanulsz, úgy , hogy azt meg is érted, akkor rájössz, hogy milyen rettenetesen kevés az amit előtte addig összeszedtél!
kedves kolega..

Semmit sem másoltam sehonnan.

Olyan kibaszott penge vagyok,hogy ezeket séróból tolom D:)
Balfékek hozzá! Most olvasom, hogy felmászott az egyik sivatagszökevény analfabéta a vonat tetejére, és agyoncsapta az áram. Az a baj a dologban, hogy csak ezt az egyet.
Kár lenne egy Simson-ért, ha olyan senkik robbantanák szét.
Te , és mi lesz szegény Szimóval ha "tenoristák" jönnek?
Akkor detonáló égés van! Ha már !
Szívás sűrítés robbanás ( és nem égés) kipufogás.
BelsőÉGÉSŰ motor ugye. Robbanás akkor történik ha öngyullad "detonál" a motor. (kopogás).
Persze szinte gondoltam hogy ilyen alap dolgok sincsenek meg.
Robbanásnál mintegy 40-50x-es a lángfront sebessége az égéshez képest.
Lesz még az robbanó is, ha jönnek a terroristák.
Inkább belső égésű az a motor, mint robbanó.
Nem tudnak a csöpp kis 38-as dugón kívül mivel foglalkozni, és erre szálltak rá, tipikus !
"Még jó hogy nem történik semmilyen robbanás" Nem bizomány , kézzel lassan tolja le az "égő" benzin a dugattyút! Az pedig, hogy "szívás-sűrítés"- "robbanás-kipufogás" egy marhaság, nem is tudom minek találták ki?!
most őszintén...simson topicban ilyen tudományos dolgokról vitatkozni....mit mondjak...kissé megmosolyogtató ezután mi jön? a kétütemű műhold előgyújtása...?
Azt szedsz ki belőle ami neked tetszik, és hozzáfér a felfogásodhoz!
Gyönyörűen nem válaszoltál a kérdésre, ellenben belekevertél egy tökéletesen nem idevágó dolgot is.
Elég, az idemásolgatott oldalak helyett!
Mint az ábra mutatja! Mi is a te tanult szakmád?
Csak azt hagytad ki, hogy aki fafejű az az is marad:)
szerintem az elfogadható működésbe még belefér
még mindig kevesebbet eszik mint egy robogó
pl nekem a szimó beérte 2,5 literrel a robogó meg 3 alá nemigen akar menni, akkor eszik 2,8 litert ha max 40el megyek
Kihagytad hogy a túlzottan elállított gyújtásnak köszönhetően romlik a hatásfok (nől a fogyasztás).
azért valaki feladhatná már

összegezve a történetet:
-a szimó nem ehhez az üzemanyaghoz készült, emiatt a gyári beállítással nem az igazi
-egy hengerfej módosítással már ehhez az üzemanyaghoz is alkalmassá válik
-aki nem akar vagy nem tud szöszmötölni vele az eltolja pár fokkal a gyújtás állórész aztán elfogadható működésű lesz
-kb ennyi, vagy kihagytam valamit?

szerintem ennyi elég is a témáról
A préssáv már 1975-től ott van, legalábbis a 20-21-es Pannóniák is így készültek.. Attól még a gyújtás helye nem lett holtpont utáni.
ammeg micsoda fel van festve valahová az a sáv
Még jó hogy nem történik semmilyen robbanás (jó esetben). Bár gondolom ez sem mond semmit, mert nem igazán tudod megkülönböztetni mi micsoda és miért történik.
Azért arra kíváncsi lennék, ha szerinted eleve kellőképpen őrvénylő megfelelő gáz érkezik az égéstérbe, akkor mi a péknek találták ki a préssávot?
Hogy mi megy itt kérem....