Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet, hogy az egyik fogaskerék dél koreai a másik pedig lengyel gyártmány! Úgy, hogy nagyon ne lepődj meg, ha érdekes" dolgokkal találkozol!
Belül nem volt alátét. Ez egyértelműen hiba, de ettől még nem lesznek egy vonalban a fogaskerekek.
Csak egyet. A kosár alatt.
Esélyesen rosszul lett hézagolva a kosár (kosáron belülre kellett volna a kisebbik, és a kosár mögé a nagyobb csúszógyűrű) 0,1-0,3mm közötti axiális hézag kell a kosárnak hogy ne szoruljon a lamella köteg.
Ha már sokat ment így akkor valószínűleg így kopott össze ha elállítod akkor hangosodhat.
Hány hézagolót találtál összesen?
(a kuplungkosár alatt és a kuplungkosár valamint a lamella csomag között)
Sziasztok!
Nemrég vettem egy S50-es Simsont és pár apróságot meg akartam csinálni rajta. Nem nagyon akart kiemelni a kuplung, így szétszedtem. Kiderült, hogy nem egyformák a rugók, ezért félrehúzott az egész. Ezt sikerült orvosolni, viszont azt vettem észre, hogy a kuplung fogaskereke nem egészen fut egy vonalban a főtengely végén lévő kis fogaskerékkel. Készítettem egy kis rajzot róla. A lényeg, hogy úgy tűnik, a kuplung picit bentebb van mint kellene. Próbáltam a kuplung alá még egy hézagolót tenni, de akkor meg teljesen összeszorult az egész szerkezet, nem forgott el a belseje. Így most összeraktam ahogy volt. Létezik, hogy az a tengely amin a kuplung van, nem áll ki eléggé? Nem is tudom, talán valaki belerakott egy plusz alátétet belülre egy korábbi szerelésnél.
Ötlet?
hali
valami tuning blokkot tud valaki?
olyat ami utcára jó?
nem szétfaragott hulladékra gondolok ami 20 km után szét pereg
Esetleg komplett tirisztoros gyújtás van valakinek eladó?
Benzinkúton kapható, a benzinhez kell önteni, tisztítja a karburátort , és feloldja azokat a zöldes kicsapódó gyantákat. Próbáld ki.
Mi az a "spuri" ? Bocsi, de nem ismerem.
Próbáld meg a "spuri"-t. Én sikerrel alkalmazom.
Ezen már túl vagyok. A lerakódások miatt tisztítom a tűszelepet, a főfúvókát, szinte mindent. Most vettem új benzínt, de mielött beletenném ki szeretném tisztítani, csak makacsul tapad, és nem tudom, mi oldja, A gyertya egyébként őzbarna, ha működik, akkor jól megy.
Próbaképpen tegyél bele annyit, hogy 30-as legyen legalább!
A gyertyának milyen a színe? Nem túl szegény a keverék? Már úgy értve: Nem túl keveset kap? Messze laksz Badacsonytól?
40 -est
Milyen keveréket használsz? Olaj van benne?
Sziasztok!
A hengerem leállítva egyre sűrűbben beragad. Ilyenkor csak úgy tudom újraindítani, ha leveszem a gyújtás felöli deklit, és a mágneskoronggal kimozdítom, de ez is egyre nehezebb. A karbiban a rézfelületek zöldes elszíneződésűek, és szürkés valami is lerakódik, benzincsapban, tűszelepben. A benzinre gyanakszom, mert kb. két éve vettem-tárolom. Azt hallottam valahol, hogy ez az ólommentes benzin idővel "tönkremegy" és nem biztosít megfelelő kenést, és valami ki is csapódik belőle. Ha jóra gyanakszom, akkor, hogyan - mivel tudom a karbit, b.csapot, szűrőket stb. kitisztítani, van valami ami oldja? A hengerfejet - hengert is ki kell tisztítani, egyáltalában mindent, ami találkozott a benzinnel?
Azt hiszem, a gumit is kikezdte, mert a b.csapban levő gumilapka és a szivató gumiszelepe is megváltozott, mintha kicsit porózusabb lenne. Találkozott már valaki ilyen hibával? Előre is köszi!
A próbalámpával megnézed, ami egy 12V-os égőre forrasztott két darab egy méter hosszú vezeték. Az egyiket testre kötöd, a másikkal megnézed, hogy a szigetelt foglalatban , vagy az oldal vagy a fenék érintkezőn világít-e ha hozzáérinted? Ennyi.
Az égő másik foglalatban világít, tehát szerintem működik. Azt, hogy az égő előtt van-e feszültség nem tudom, valami tipped esteleg van hogy hogyan kéne megmérni? Gondolom ha nincs előtte feszültség, akkor rossz a foglalat. Mindegy, azért egy 12-es izzóval is megpróbálom.
Az égő ha kiveszed világít? Az égő előtt van feszültség? Az izzó jó? Ha 12V van akkor 12-est tegyél bele!
Az én motorom is 12V-os, csak az égő 6V-os. A kapcsolónak nem hiszem hogy baja van, zsír új, ma szereltem fel. Ha rövidre zárom akkor sem világít.
Az én Simsonom 12 V-os, ha a tiéd 6V-os az nagy különbséget nem okoz, legfeljebb az érintkezés a kisebb feszültség miatt szarabb. de ha az égőn rajta van a feszültség és a fékkapcsolón is, akkor a foglalat vagy a fékkapcsoló a rossz. Ha a kapcsolót rövidre zárod akkor világít?!
Tudom, hogy miként működik a féklámpa, viszont attól, hogy végighúzgáltam egy égőt az áramkörön nem lettem okosabb. (Nem akarok bunkó lenni, bocsánat, ha ez annak tűnt.) Viszont az a kérdés merült fel bennem, hogy gondot jelent-e, ha 6V-os izzó van a lámpákban? Mindegyik égő 6V-os, és mindegyik működik (ki lett mérve+másik foglalatban világított is). Ha jól tudom, a 6V-os izzónak 12V-on fényesebben kéne világítania, és rövid időn belül kiégnie. Viszont ezeken az izzókon semmilyen jele sincs ennek, nincs elszakadva az izzószál, és a multimeter szerint maga az izzó teljesen rendben van. Ennek ellenére egyáltalán nem működik. Az áramkör nincs megszakadva, ennek ellenére, olyan, mintha rossz lenne a lámpa foglalata.
A féklámpa úgy működik, hogy az égőn rajta van a 12 Volt! és az izzó másik felét a féklámpa kapcsoló testre teszi. és ekkor világítani kell neki. Tehát ha fogsz egy égőt, és ennek az egyik felét le testeled, azzal végig nézed, akkor a féklámpán világítani kell neki még a rádugó sarun is a fékdobon . Mert belül a fék taposásakor egy a fékkulcson levő lemez, vagy a fékkapcsoló letesteli.
Sziasztok!
Miután egyéb problémáimat sikerült orvosolnom a motorommal kapcsolatban, pozitívan gondoltam az elkövetkező motorozásokra.
Azonban ekkor egy hirtelen felindulásból elkövetett féklámpa-ellenőrzés során kiderült, hogy nem igazán akaródzik működni. Átnyálaztam a kábeleket, átfújtam minden csatlakozót WD-40-el, kimértem multimeterrel (a multimeter szerint ekkor is jó volt), de semmi. A kapcsolóra gyanakodtam, a mai nap során ki is cseréltem, de még mindig semmi (a multimeter szerint most is jó). Egy `86-os 51N-ről van szó, 12V-os rendszerrel, akksi nélkül. Az égő jó, másik foglalatban hibátlanul működik. Mostmár halvány fogalmam sincs, hogy mi baja lehet. (Egy pár képet berakok, hogy melyik fajta kapcsoló van benne.)
Válaszaitokat előre is köszönöm!
a hondán olyan jól eltaláltam hogy ilyen 80-100km távon 1km alatt volt az eltérés a gps-hez képest, ami egész jó mert ugye cross gumi nem a külső felületén megy a többet
a biciklin is 10 km távon valami 40méter az eltérés(bár itt többször módosítottam a mért eredményt pár milliméterrel)
persze lapul a gumi(mert ugye nem 15 bar van benne) meg ilyenek mind-mind eredményez némi változást, de az hogy most 106 al vagy 110el veret a szimó már kb tökmindegy, itt már csak az számít hogy az őrangyal is tudjon ennyivel követni