Ja a pipa meg zavarszürő nélküli volt. Majd most szerzek rá 1 babetta gyujtást,az 1 haveromnak is az van rajt már 4 éve. Aztán nem kell csiszol-gatnom a megszakitott ha beég.
A szívató mikor visszatolod biztos lezár? Ha melegedés után ki-kihagy a gyújtás az gyújtótekercs vagy gerjesztőtekercs hiba lehet. Nem értem , mert a Simson annyira egyszerű, hogy alig van ami meghibásodjon. Igaz én saját huzalozást tettem bele, kidobtam az eredeti köteget.
Az nagyon sok bitos volt ben 2 liter, csaloka ám a tank éni kicsit meglötyögtettem, amikor megnézem mennyi van ben. Aztán mindig azt hisszem több van ben, közbe kiderül fele annyi van ben. Az ennyém 70es
4 felömlös 60 temponál három és fél litert eszik. Ha jobban huzzom neki
plusz 1 liter, a tied mekkora köbcentis.
Pontosat nem tudok mondani, de ma mielőtt elmentem, tankoltam is bele, éppen látszott a szint a tankban, mire hazaértem már alig lötyögött valami az alján. 30 kilómétert mentem, ezalatt saccra 3 litert bezabált. De kettőt biztos.
Nem olyan vésszes, de pár orra szopás azért volt vele mire rájöttünk.
Elösször azt hittem biztos az utángyártott gyujtótekercs, de ugylátszik
tévedtem pedig hallottam már rosszhírét az utángyártott tekercseknek.
Mer neked mi a fogyasztásod, hogy igy panaszkodsz rá?
Na, örülök hogy nem volt vészes a probléma. Az én gyári trafóm 29 év után feladta a versenyt, most egy bulgár (vagy bolgár?) van helyette, eddig jónak tűnik. Ma döntöttem el, hogy jégre teszem a gépet, mostmár elegem van a gányolt súber miatti szarakodásból, (no meg abból is hogy emiatt annyit fogyaszt mint egy pótos ifa....), úgyhogy majd egy hideg téli estén kicserélem a francba, aztán majd tavasszal idegesítem fel vele magam újra
Ugy nézz ki jolett ,kapot egy 33km tesztkört pedig a trafot kb 7 honapja
cseréltem. Meglátszik gagyi taiwan volt szikrát adott,de már nem indult
el vele. Most pöc röf melegen is a pipa se forró már.
A gyertyám amugy japán ngk nincs rajt höérték megadva, most végeztem
a szerelésel haverom trafoját átettük most indul. De ebéd után teszek
1 hosszabb probakört, mert ha jobban bemelegszik lehet hogy megint
kihagy a gyujtás.
A gyertya 0,4 körül jó, egy gyertyacserét próbálj meg, bár ha új akkor nem valószínű hogy az lenne a baja. Esetleg még lendkerék, hallottam olyat hogy elöregedik rajta a mágnes és egyáltalán nem, vagy csak kicsi szikrát ad. Mellesleg milyen gyertyát használsz? (Típus, márka, hőérték?) Sokkal többet sajnos nem tudok neked segíteni, csak azt tudom neked mondani ami kevéske tudásomból kitelik.
Helló! Hézag 04 van állitva, de álitottam már rajta kisebet nagyobbat
semmi változás. Amugy a hét 5 napján használom megszakitó zsir ujj.
Elögyujtást is álitottam, megszakito felsö holtponton beállitva.
Szia! Én a gyertyát nézném meg, hézagot, keveréket, egyáltalán hogy kormos-e+egy karbi pucolás. Az is lehet, ha nagyon hidegbe volt a motor, és régen volt beindítva akkor nem melegedett be rendesen, te meg nagyon húztad a bajszát. Ezek csak felvetések voltak, nem vagyok még túl járatos a szerelésben, de én ezeket nézném meg először.
Szevasztok! Segitség kellene! Az lenne a kérdésem mentem egy kört a
simoval,és 5km után elkezdett kihagyni a gyujtás. Magas fordulaton még
ment,de akkor is kihagyott alacsony fordulaton meg megált mihelyst a
lámpához értem,hiába gázosztam. Szikra van benzint kap és nem indul.
Tolásra sem kondit,gyertyát pipát megszakitót cseréltem kivéve, trafot
nem mer az nem melegedett. Ha tudnátok segitenni megkösszöném!
Sziasztok. adódott egy kis problémám. Tirisztoros gyújtást raktem a megszakítós helyett. szépen ketyeg, húzogatom neki a gázt szépen veszi a fordulatot. Igen ám de ha jobban odahúzom neki leáll, elmegy a szikra. Tirisztort cserélek van szikra megint. Nagyobb fordulat elmegy a szikra. Valamiért kinyíródik a tirisztor. 10 perc alatt 2 darabot vágott haza. Utángyártott fekete dobozos kék-fehér potmeterrel. Utángyártott alaplap piros jeladós. Jeladó tekercsek minden megfelelő értéken van multimeterrel. Ja a lendkerék 6-12 v univerzális aka electrik. Mi a túróért megy tönkre pillanatok alatt 2 tirisztor?
Akartam javasolni, hogy Zalaegerszegen vegyél alkatrészt , van itt egy értelmes alkatrészboltos, régen motorversenyző volt, de megnéztem az adatlapodat és láttam, hogy kissé messze laksz! Javaslom egy a blokkról készült robbantott ábra tüzetes tanulmányozását!
sincs föleg melegen. Trafó szopatott le
4 felömlös 60 temponál három és fél litert eszik. Ha jobban huzzom neki
plusz 1 liter, a tied mekkora köbcentis.
Elösször azt hittem biztos az utángyártott gyujtótekercs, de ugylátszik
tévedtem pedig hallottam már rosszhírét az utángyártott tekercseknek.
Mer neked mi a fogyasztásod, hogy igy panaszkodsz rá?
cseréltem. Meglátszik gagyi taiwan volt szikrát adott,de már nem indult
el vele. Most pöc röf melegen is a pipa se forró már.
a szerelésel haverom trafoját átettük most indul. De ebéd után teszek
1 hosszabb probakört, mert ha jobban bemelegszik lehet hogy megint
kihagy a gyujtás.
semmi változás. Amugy a hét 5 napján használom megszakitó zsir ujj.
Elögyujtást is álitottam, megszakito felsö holtponton beállitva.
indult melegen valamikor csak tolásra. Utána pöcre indult,most tolásra sem.
simoval,és 5km után elkezdett kihagyni a gyujtás. Magas fordulaton még
ment,de akkor is kihagyott alacsony fordulaton meg megált mihelyst a
lámpához értem,hiába gázosztam. Szikra van benzint kap és nem indul.
Tolásra sem kondit,gyertyát pipát megszakitót cseréltem kivéve, trafot
nem mer az nem melegedett. Ha tudnátok segitenni megkösszöném!
Felújított főtengely
új csapájgyak
4-es váltó
nyomatékos henger
18-es karburátor
Csak egyben eladó,csere nem érdekel
40 000-ft Esztergom.
lehetne egyéb megoldásokkal is kísérletezni (pölö varisztor) dealapvetően a gyulatek hibás.
De én ezen csak 1 db hézagolót látok, mégpedig a kosár alatt.