Bemérettem a rendőrbácsikkal a motoromat, úgy , hogy megkértem őket nézzék meg mennyivel megyek a 750-es Hondával, és közben én 80 at (óra szerint) tartva- elmentem előttük. És az a 80, valójában 76. körül volt. A Seat Cordoba órája is többet mutat 5 km-el -90-nél. Ha a gumi nem puha , akkor az átmérő mérés is van ilyen pontos. Ne tizedeljetek már!
A hétvégi racén éppen volt ilyen beállítósdi-mérősdi játék.
Bajnokovszki úrnak valami százhuszonakármennyit mutatott valamelyik műszere a célegyenesben,mint végsebesség,ami biztosan zöldség,tekintve,hogy 110 alá áttételeznek,mert úgy jön ki a pálya kanyargós része.
(ők mondták,nem én találtam ki)
Fogták is a centit Forgival, és lemértek három kerékfordulatnyit.
Azért csak ennyit,mert csak 5 méteres volt a mérőszalag.
Utána valamit intezíven gépeltek Virbo valamelyik műszerén.
A végeredményt,és a realitást majd látjuk a gps alapú fedélzeti felvételen.
Emlékeim szerint az első menetben Júniusban 106 volt a teteje.
Szóval,aki nem akarja magát behintálni,az mér.
MInt mondtam, pusztán a MÉRHETŐ KERÜLETTEL számolva, fordulatonként több centi hiba vihető a renccerbe, ami 1 kilométeres távon-és ebből fakadóan alapvetően- meghamisítja a mérést, nem kicsit.
A nagysebességű guminyúlással tényleg csak kicsi,hiba marad a mérésben,simson szinten, az tényleg elhanyagolható,viszont, a mért kerület, és a modellezett megtett út között ténylegesen nagy a differenc.
azért az ilyen 40-50 km tempókban még nem fog az átmérő sokat változni
és ha csak az óra pár százalékot akkor sem fogja senki sem az ereit vagdosni
én eddig mindig úgy állítottam be hogy szabócentivel megmértem a kerék kerületét aztán utána sosem érdekelt hogy mennyit csal
Tisztán számolással rendkívül pőontatlanul lehet csak beállítani az órát.
kerékfordulatonként több centi hiba lesz benne,így meg nem sok értelme van.
Fel kell jelölni az aszfaltra a szelep helyét,MEGFELELŐ KERÉKNYOMÁSSAL BEÁLÍLTVA,A MOTORON ÜLVE tolni kell mondjuk 5 kerékfordulatnyit,és lemérni a távolságot.
Ezt osztva 5tel már nagyon pontos eredmény adódik.
(csak úgy en passant: ahogy a sebesség növekszik, ez a mérés is torzított lesz,mert a gumi forgás közben nyúlik, erről a kompóter meg nem tud)
Egyszerűbb! Főleg ha a szorzással hadilábon áll az illető! Nem baj, ha sok a dolgod, legalább agyon keresed magadat!
Remélem a nagy keresésben azért találsz is!
Egy időben használtam ilyen órát. A beállításnál a kerék kerületét kellene megadni, ezt úgy csináld, hogy azon a keréken tettem egy jelölést, amelyikről az órát működtetni szeretnéd, majd a jelölést alsó pontban állítod és a motort annyit tolod, hogy újra lent legyen a jelölés. Ezt a távolságot méred, majd ezt állítod be az órán. Nem a legpontosabb, de viszonylag használható értéket ad majd az óra.
Sziasztok .karvi álitással kapcsolatban lenne kérdésem .most egész jól megy a moci 65-68 körül.közepes és magas fordulaton kellemesen motorozható.alacson fordulaton viszont meghal annyi erő sincs hogy akár tolhatnám is .nem pörög fel (mondjuk partnak egy vissza váltásnál )próbálgattam nagyobb fúvókával suber ide oda álitgatásával de csak rosszabb lett .na akkor még egyszer ahoz hogy minden fordulaton használható legyen mit hova álirsak mekkora fúvókával?
Rakott már valaki fel kerékpár km órát a gépére? Nekem normálisan működik csak a beállìtást nemtudom elvégezni. Kellene nekem az a 4 jegyü szám amit be kell pötyögni a pontos mérés érdekében. A kézikönyv csak 20 col id ad meg értéket.
Ha nem akarod megbontani akkor is meg kell majd! A tűszelep cserére szorul. Nem tudom hol gyártják, és miért nincs a tűje gumizva , csak mezei bronz, de 5200 km alatt már a második van az én Simsonomban. És 70-es főfúvóka kell hozzá, jól beállított benzinszinttel! https://www.google.hu/search?q...
Bajnokovszki úrnak valami százhuszonakármennyit mutatott valamelyik műszere a célegyenesben,mint végsebesség,ami biztosan zöldség,tekintve,hogy 110 alá áttételeznek,mert úgy jön ki a pálya kanyargós része.
(ők mondták,nem én találtam ki)
Fogták is a centit Forgival, és lemértek három kerékfordulatnyit.
Azért csak ennyit,mert csak 5 méteres volt a mérőszalag.
Utána valamit intezíven gépeltek Virbo valamelyik műszerén.
A végeredményt,és a realitást majd látjuk a gps alapú fedélzeti felvételen.
Emlékeim szerint az első menetben Júniusban 106 volt a teteje.
Szóval,aki nem akarja magát behintálni,az mér.
A nagysebességű guminyúlással tényleg csak kicsi,hiba marad a mérésben,simson szinten, az tényleg elhanyagolható,viszont, a mért kerület, és a modellezett megtett út között ténylegesen nagy a differenc.
DD:)
és ha csak az óra pár százalékot akkor sem fogja senki sem az ereit vagdosni
én eddig mindig úgy állítottam be hogy szabócentivel megmértem a kerék kerületét aztán utána sosem érdekelt hogy mennyit csal
kerékfordulatonként több centi hiba lesz benne,így meg nem sok értelme van.
Fel kell jelölni az aszfaltra a szelep helyét,MEGFELELŐ KERÉKNYOMÁSSAL BEÁLÍLTVA,A MOTORON ÜLVE tolni kell mondjuk 5 kerékfordulatnyit,és lemérni a távolságot.
Ezt osztva 5tel már nagyon pontos eredmény adódik.
(csak úgy en passant: ahogy a sebesség növekszik, ez a mérés is torzított lesz,mert a gumi forgás közben nyúlik, erről a kompóter meg nem tud)
Remélem a nagy keresésben azért találsz is!
Igaz, de egyszerűbb az általam leírt megoldás. Sok a meló mostanság kevés időm van, majd írok mail-t.
Nem az átmérőt kell megadni hanem a kerületet.
Egy időben használtam ilyen órát. A beállításnál a kerék kerületét kellene megadni, ezt úgy csináld, hogy azon a keréken tettem egy jelölést, amelyikről az órát működtetni szeretnéd, majd a jelölést alsó pontban állítod és a motort annyit tolod, hogy újra lent legyen a jelölés. Ezt a távolságot méred, majd ezt állítod be az órán. Nem a legpontosabb, de viszonylag használható értéket ad majd az óra.
Rakott már valaki fel kerékpár km órát a gépére? Nekem normálisan működik csak a beállìtást nemtudom elvégezni. Kellene nekem az a 4 jegyü szám amit be kell pötyögni a pontos mérés érdekében. A kézikönyv csak 20 col id ad meg értéket.
Meg fogsz lepődni!
https://www.google.hu/search?q...