Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bevásárolni, és egyéb okokból is. de egy roppant jó takarékos gépezet. Ha sietek , vagy messzebb megyek, akkor megyek a naggyal!
Azzal jársz a környékbeli pincékbe fröccsözni mi?
Komoly hír csak nehogy ettől elájuljon aki olvassa!
A felújított Simson km-órája 3100-ra ért február vége óta. Egy gyertyát kellett cserélni eddig.
Na ennek a tartalma ugyanannyi mint amikor valakinek tanácsot adsz
Mért kell neked ezeket megjegyezned én felírom eme aranyköpéseket szükségem lesz rá majd a diploma munkámhoz ott majd természetesen szigorúan a forrás megjelöléssel szerepeltetni fogom
Épp kazánt kéne gyártassak de aki csinálná több lehetőséget ajánlott mivel is kéne hegeszteni, akkor eszembe jutott van itt hegesztő ismerős mer ugye már az, így megkérdem tisztelt Józsi bácsi milyen módszert ajánlasz kazán hegesztéséhez?
Látom újra nagy a probléma itt egyes körökben a KIPUFFOGÓ FELFOGATÁS másfélnyi fórum oldal és mérnöki diploma hegyek és csak nem születik megoldás, http://coub.com/view/ozgt
Azon nem gondolkodtál, hogy két félbilincs 6-os csavarral összefogva és abban a két félbilincsben a két 6-os a kipuffot tartó csavar!
A rezonátorcső hatás miatt. Ha a lengő gázoszlop szívó hatása nem érvényesül, rosszabb lesz az átöblítés.
ki kell találni közé egy tömítést
vagy egy o gyűrű klingeritből mint a robeszokon vagy egy lap a 2 felület közé telibe mit a kocsiknál volt
Hát kb. ja.
Vagy két darab beleöntött 6-os acél csavar mint a Honda-nál pl.
Kérdés hogy hogy tudod letömíteni. Biztos te is tapasztaltad, milyen érezhető volt a gyengülés ha kifújt a kipufogó valahol. Bár ez minden kétüteműre jellemző.
Így gondolom én is, amióta megvan mindig ezzel küzdöttem. Folyamatosan fellazul az a hollander. Bezzeg a robogón két 6-s csavar azt ennyi.
Lassú munkához idő kell!
Van felhozott endúró kipufogó is, az nem akad fel. Ha meg az akad, akkor már fekszik a motor is.
az egyik szimómom megfúrtam a hollandert és fullra betekerve a csonkot is és lecsavaroztam 3 helyen
na az is fellazult
gondolom az eltérő fémek eltérő hőtágulása miatt
egy halom fos a szimó kipufogó megoldás, a rugalmas rögzítés sokkal célszerűbb
Még nincs kész?
Holnap meló után legyártok egy olyan alátétet amit rugó tart,és nem engedi a gyári hollandert lelazulni.....majd lesz kép
szerintem ha már úgy is el van szarva a csonk meg kell próbálni
akár egy nyomórugós csavarozás is megoldás lenne az ilyen "fennakadásokra"
Végül is ez sem rossz gondolat.
én megpróbálnék ráforrasztani egy vastag alu lapot 2-3 lukkal aztán a kipufogóra meg az ellendarabot
akár ki is lehetne marni hogy beférjen valami tömítő karika
a hts tuti megfogná