Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A szagodnak nem az olaj , hanem az randa büdös kerítésszaggató pálinka az oka!
én 5 literhez tettem 1 decit
csak nemrég tudtam meg hogy a kanna fullon 6,5 liter
bár sosem volt totál teli de mindig több volt benne mint 5 liter
Pálinkás szép napot belétek is! Én 5 literhez teszek 1,5 deci olajat. Max. 55-el megyek vele, hátszéllel dombnak lefelé!
Jó estét!

1:50 az teljesen elég, a több olaj csak elmegy a levegőbe. Jobb minőségű kell és abból teljesen megfelelő a keverék. Azt hiszem a gyári ajánlás is 1:50-s, legalább is az sr kupakjára az van nyomtatava.
mipicsának?
nekem inkább 1:60 volt mint 1:50 aztán hibátlanul ment, igaz ilyen 40es(óra szerint 45) tempókkal "verettem"
2 évig így jártam melózni
nem is voltam olyan büdösfüstös mint most a robival
Majd Te is észreveszed, hogy kb 800 km után jobban fog menni, és akkor kész a "bejáratás"!
Én kb. 30-as keverékkel járok. Mindig.
Sziasztok.
Kicseréltem a 2 gyűrűt, ilyenkor bejáratósnak kell e tekinteni? Ha igen hányas keverékkel, ha nem, akkor jó az 50 -es arány? (kormozódott ezért hidegen beragadt, gyertya fekete volt. A kipufogót kiégettem (hőlégfúvóval 800 fokon fuvattam, most a gyertya barna)
Ott van előtted a NET, és beírod mit keresel , vagy amire kíváncsi vagy, és válogatsz!
Sziasztok!

Tudtok ajánlani valakit, aki csinálna nekem 70 ccm-es 4 felömlős hengert, hozzá rezóval? Sajnos nincs időm, és tudásom megcsinálni magamnak.
Közben megnéztem az adatlapodon, szerintem tegyél bele egy 80-as vagy 100-as főfúvókát és meglátod mi a baj. Mert szerintem alighanem keveset kap.
Messze laksz Badacsonytól?
Szia!

Érdemes lenne a gyújtásrendszert is átnézetni valami hozzáértővel, de lehet karburációs probléma is akár. Tudom ez nem túl hasznos tanács de messziről kb. ennyit lehet ötletelni.
Semmi olyanra nem számítottam, hogy akkor majd nagyon megy. Ez már nálam derült ki, hogy nem ötvenes.
Én az idén már 1890 km-t mentem 50-es hengerrel. Minek kell a nagyobb? A váz és a fékek is annak a sebességnek megfelelők. A majd duplára felfúrt henger, eredeti 16 mm átmérőjű karburátorral főfúvókával felömlőkkel, mégis mire számítottál?!
Ja, nem ide szerettem volna
Itt a Commander képekben. Ne nevessetek ki, nekem ilyen maradt meg.

Zsoty
Szevasztok!
Jó állapotú komplett 51es be való váltót keresek valaki esetleg?
2 tengely+ fogaskerék 3-4 sebis is jó.
Tisztelt Fórumtársak!

Vettem egy szimót de nem biztos, hogy jó 5let volt. Hidegen jól indul de ahogy egyre melegebb lesz, úgy hagyja el magát. Gázadásra megáll és csak alapjárat van. Majd mikor visszahűl akkor megint f@sza. A henger hetvenesre fúrva és állítólag a karbi is cserélve volt. Most amilyen rajta van azon ezt az írást találtam: 16N1. Asszem a gyújtáson is lett valami javítva de nemtom mi.

Szívesen venném a segítséget, jó tanácsot esetleg Vecsés környéki szerelőt.

Széles utat! Zsoty
Képeket kérhetnék az ujhelyilali@freemail.hu cimre
nekem van egy megmaradt , festést elbírna
sziaszok nincs véletlen valakinek jó állapotú és jó árba s 53 főváz
Nekem aztán tök mindegy:)
A két teki között van vagy 20 fok difi.
Az egyik még vígan negatívban van, míg a másikon már elindult pozitívba a szinusz, de nincs mérhető áramfolyás.
Ámen:)
Egy biztos! Feszültségszabályzás nélkül, még alapjáraton is szép fényesen viágított kb. 5 órát! A Simson régi foglalata miatt nem tudok tenni bele HS1-es izzót. A télen megoldom a feszültségszabályzást! Csak ahhoz a világítótekercsek testelését meg kell szüntetni . Most nincs kedvem hozzá.
Az oké hogy a 2 35W-os tekercs kiverte a 35W-os izzót, mert nyilván több delejt tudnak leadni, de nem 70W-ot, hanem sokkal kevesebbet (ki lehetne számolni hogy mennyi az annyi). A a 70W meg a valós leadott teljesítmény közötti veszteséget meg szépen elfűtöd.