1:50 az teljesen elég, a több olaj csak elmegy a levegőbe. Jobb minőségű kell és abból teljesen megfelelő a keverék. Azt hiszem a gyári ajánlás is 1:50-s, legalább is az sr kupakjára az van nyomtatava.
mipicsának?
nekem inkább 1:60 volt mint 1:50 aztán hibátlanul ment, igaz ilyen 40es(óra szerint 45) tempókkal "verettem"
2 évig így jártam melózni
nem is voltam olyan büdösfüstös mint most a robival
Sziasztok.
Kicseréltem a 2 gyűrűt, ilyenkor bejáratósnak kell e tekinteni? Ha igen hányas keverékkel, ha nem, akkor jó az 50 -es arány? (kormozódott ezért hidegen beragadt, gyertya fekete volt. A kipufogót kiégettem (hőlégfúvóval 800 fokon fuvattam, most a gyertya barna)
Érdemes lenne a gyújtásrendszert is átnézetni valami hozzáértővel, de lehet karburációs probléma is akár. Tudom ez nem túl hasznos tanács de messziről kb. ennyit lehet ötletelni.
Én az idén már 1890 km-t mentem 50-es hengerrel. Minek kell a nagyobb? A váz és a fékek is annak a sebességnek megfelelők. A majd duplára felfúrt henger, eredeti 16 mm átmérőjű karburátorral főfúvókával felömlőkkel, mégis mire számítottál?!
Vettem egy szimót de nem biztos, hogy jó 5let volt. Hidegen jól indul de ahogy egyre melegebb lesz, úgy hagyja el magát. Gázadásra megáll és csak alapjárat van. Majd mikor visszahűl akkor megint f@sza. A henger hetvenesre fúrva és állítólag a karbi is cserélve volt. Most amilyen rajta van azon ezt az írást találtam: 16N1. Asszem a gyújtáson is lett valami javítva de nemtom mi.
Szívesen venném a segítséget, jó tanácsot esetleg Vecsés környéki szerelőt.
Nekem aztán tök mindegy:)
A két teki között van vagy 20 fok difi.
Az egyik még vígan negatívban van, míg a másikon már elindult pozitívba a szinusz, de nincs mérhető áramfolyás.
Ámen:)
Egy biztos! Feszültségszabályzás nélkül, még alapjáraton is szép fényesen viágított kb. 5 órát! A Simson régi foglalata miatt nem tudok tenni bele HS1-es izzót. A télen megoldom a feszültségszabályzást! Csak ahhoz a világítótekercsek testelését meg kell szüntetni . Most nincs kedvem hozzá.
Az oké hogy a 2 35W-os tekercs kiverte a 35W-os izzót, mert nyilván több delejt tudnak leadni, de nem 70W-ot, hanem sokkal kevesebbet (ki lehetne számolni hogy mennyi az annyi). A a 70W meg a valós leadott teljesítmény közötti veszteséget meg szépen elfűtöd.
csak nemrég tudtam meg hogy a kanna fullon 6,5 liter
bár sosem volt totál teli de mindig több volt benne mint 5 liter
1:50 az teljesen elég, a több olaj csak elmegy a levegőbe. Jobb minőségű kell és abból teljesen megfelelő a keverék. Azt hiszem a gyári ajánlás is 1:50-s, legalább is az sr kupakjára az van nyomtatava.
nekem inkább 1:60 volt mint 1:50 aztán hibátlanul ment, igaz ilyen 40es(óra szerint 45) tempókkal "verettem"
2 évig így jártam melózni
nem is voltam olyan büdösfüstös mint most a robival
Kicseréltem a 2 gyűrűt, ilyenkor bejáratósnak kell e tekinteni? Ha igen hányas keverékkel, ha nem, akkor jó az 50 -es arány? (kormozódott ezért hidegen beragadt, gyertya fekete volt. A kipufogót kiégettem (hőlégfúvóval 800 fokon fuvattam, most a gyertya barna)
Tudtok ajánlani valakit, aki csinálna nekem 70 ccm-es 4 felömlős hengert, hozzá rezóval? Sajnos nincs időm, és tudásom megcsinálni magamnak.
Érdemes lenne a gyújtásrendszert is átnézetni valami hozzáértővel, de lehet karburációs probléma is akár. Tudom ez nem túl hasznos tanács de messziről kb. ennyit lehet ötletelni.
Zsoty
Jó állapotú komplett 51es be való váltót keresek valaki esetleg?
2 tengely+ fogaskerék 3-4 sebis is jó.
Vettem egy szimót de nem biztos, hogy jó 5let volt. Hidegen jól indul de ahogy egyre melegebb lesz, úgy hagyja el magát. Gázadásra megáll és csak alapjárat van. Majd mikor visszahűl akkor megint f@sza. A henger hetvenesre fúrva és állítólag a karbi is cserélve volt. Most amilyen rajta van azon ezt az írást találtam: 16N1. Asszem a gyújtáson is lett valami javítva de nemtom mi.
Szívesen venném a segítséget, jó tanácsot esetleg Vecsés környéki szerelőt.
Széles utat! Zsoty
A két teki között van vagy 20 fok difi.
Az egyik még vígan negatívban van, míg a másikon már elindult pozitívba a szinusz, de nincs mérhető áramfolyás.
Ámen:)