Most kerestem rá a mérésem szerint kb. a 36-os ap csőmenetmetsző mérete! Persze csak fúrót találtam. Csak éppen a napokban néztem, hogy elég alacsonyan van az a kibeb...ott kipufogó! Másképpen nem akadna el.
A menetet azzal a csavarral vágtam rá, amit eszetergáltattam. Befogtam a asatuba a hengert és ráhajtottam a hollandit. Tudom nem éppem szakszerű eljárás de akkor ez volt a legmefelelőbb. Eddig bírta, ha nem akadok el a padkán még most is jó lenne.
Szia!
Amennyiben a hengernek nincs más baja, ez az egyszerűbb módszer. Józsi javaslata elég nehezen kivitelezhető. Külön célszerszám kell a henger megfogatásához az esztergában. Azt pedig egy hengerért, nem igazán éri meg csinálni.
Már eddig is egy esztergáltatott hollandi volt rajta. Amit belinkeltél az már nem áll meg rajta sajnos. Meg ennél a típusnál a csonk állása olyan, hogy a plusz toldás miatt nagyon bénán áll az egész kipufogó.
na bakter.....akkor lett hangja a simsonnak mi ?
Amugy én is vettem ilyent kettőt is mert már rossz volt a menet a hengeren. Olcsó és nagyon jó dolog. http://molnarmotor.hu/termek/s...
Opp most jutott eszembe egy kérdés. Nemrég szűkre vettem egy kanyart és a kipufogó elekadt a szegélyköben, meg is lett az eredmény. Letépte a már amúgy is megviselt kipufogó csonkról a hollandit, alig volt már rajta menet. Most egy rugó tartja a helyén a kipufogómat. Mit lehetne csinálni vele?
Az az alap probléma, hogy rövid a menetes csonk. Arra nem hiszem hogy rá lehet hajtani egy cső metszőt.
Most itt az eredménye.......
Amennyiben a hengernek nincs más baja, ez az egyszerűbb módszer. Józsi javaslata elég nehezen kivitelezhető. Külön célszerszám kell a henger megfogatásához az esztergában. Azt pedig egy hengerért, nem igazán éri meg csinálni.
Köszönöm az ötletet.
Amugy én is vettem ilyent kettőt is mert már rossz volt a menet a hengeren. Olcsó és nagyon jó dolog.
http://molnarmotor.hu/termek/s...