én meg lecseréltem egy ugyanolyan szarul világító robogóra.....
azért a robeszon odabasz ám a 2x5w-os tompított
de a 2x15w távolságival sem kell messzire nézni
Én nemrég a két 12V 35 W-os világító tekercset kötöttem párhuzamosan, és remekül kiégette a fehéren világító 35 vattos égőt pár óra alatt. Ezért különvettem . Nincs a két tekercs között lakatfogóval mérhető áramfolyás .
Úgy lehet megcsinálni, ahogy Geri leírta: két testfüggetlen teki külön kivezeteve,egyenrágatás után közösítve.
Csakhogy, sajnálatos módon, a kapható testfüggetlen tltőtekik teljesítménye huszonegynéhány watt, amiből még lejön az átalakítsi veszteség, a vége az, hogy gyártani kell két testfüggetlen tekit.
Sajnálatos módon NEM egyszerre haladnak el a mágnesek a különbző tekercsek előtt.
Tirisnél nagyon nem,megszásnál kevésbé nem, de ott sem lehet csak úgy összedrótozni a tekiket.
Nem a gyári lámpába kerülne és nem is igazán vakító, mint mondjuk egy 55W-os halogén szembejövet (engem is sokszor elvakítanak xenon nélkül is, főleg ha robogóval vagyok, mert abba került volna eredetileg, mert azon nincs szinte semmi fény, csak a foglalata nagyon rossz és nem tudom, hogy bírná az akksi, mert csak arra köthetném).
Ha a mágnes azonos időpontban halad el a tekercsek előtt, és a szinuszhullámok fedik egymást akkor semmi gond nincsen. A Simsonnál 2 világító tekercs így van eredetileg is elhelyezve! A harmadikat kell megfelelő távolságra tenni, vagy a testcsatlakozását megszüntetve kivezetni és külön egyenirányítani.
Gyönyörűen egymást fűtenék a tekercsek, ahelyett hogy leadnák a teljesítményt. Szépen egymás ellen dolgoznak mivel nem 120 fokra vannak egymástól.
Csak külön tekercsenkénti egyenirányítással oldható meg, mert nagyon is nagy probléma hogy nem 120 fokra vannak a tekercsek. Ehhez viszont testfüggetlen tekercseket kell csinálni.
Összességében nagyon nem éri meg, sokszor olcsóbb és kevésbé macerás egy normális robogó gyújtást feltenni.
Az utólagos xenonhoz meg annyit fűznék hozzá (ha csak magát a xenon izzót teszi be) hogy az ilyenekkel is azt kéne csinálni mint amit a Markosék csináltak a kivilágítatlan bicajosokkal.
Minden szembejövőt elvakít az a fostartály, mert ugyebár ahhoz kéne automatikus magasságállító, és egyébb kiegészítők csak úgy már százezres tétel (simson méretben meg valszeg nincs is). Minden reggel munkába menet jön 1-2 tirpák aki a rohadó kettesgolfba beleerőszakolja azt a szart.
Igen, a fázisokat és a mágnesek felosztását ki kell vesézni, de nincs abban semmi rossz ha nem pontosan 3 részre van osztva a kör. Egy kis hullámzást lehet hogy okozna a világításban, de az akku nem merülne le, abban biztos lehetsz. De még én sem elemeztem a dolgokat konkrétan, mert még nem értem odáig. Egyenlőre a felakadó berúgókar bosszant.
nem tudom nem értek hozzá de apróban láttam már, egy közbetéttel ment rá a szimó főtengelyre a lendkerék
de van vape nevű gyújtás direkt szimóra, sajnos kb annyiba kerül mint egy jobb állapotú simson
ha emzoli betéved gondolom tud okosságot e téren is
de az a ledes cucc lehet vagy 6 ezer szóval verhetetlen ára van bármivel szemben
sajna a lednek elég fos színképe van(főleg ezeknek az olcsóknak) szokni kell
Ha állandó fényerőt akarsz, akkor én a világítást az akkura kötném a gyújtással együtt. Ez a része oké. Az alaplapra felpattintanék 3 db 35 vagy 42W-os tekercset és 3 fázisú fesszabályzóval okoskodnék. Ez így hirtelen jött ötlet. Nade. Ez csak elméleti síkon okés, mert nem próbáltam. Viszont van most nálam egy S50, én valami ilyesmit fogok ráokoskodni. Plusz nem 35W izzóval, hanem 55W-al. Újra mondom még ez csak elmélet és alapos átgondolás és szerencsés csillag állás kell hozzá hogy jó legyen. Meg kib....tt sok idő, türelem, amiből most fogytán vagyok.
azért a robeszon odabasz ám a 2x5w-os tompított
de a 2x15w távolságival sem kell messzire nézni
Csakhogy, sajnálatos módon, a kapható testfüggetlen tltőtekik teljesítménye huszonegynéhány watt, amiből még lejön az átalakítsi veszteség, a vége az, hogy gyártani kell két testfüggetlen tekit.
Tirisnél nagyon nem,megszásnál kevésbé nem, de ott sem lehet csak úgy összedrótozni a tekiket.
s51 4 sebességes simsonba mi a típus száma a gyári gyertyának?
Illetve 70es hengerhez milyen gyertyát ajánlotok?
Köszönöm
Csak külön tekercsenkénti egyenirányítással oldható meg, mert nagyon is nagy probléma hogy nem 120 fokra vannak a tekercsek. Ehhez viszont testfüggetlen tekercseket kell csinálni.
Összességében nagyon nem éri meg, sokszor olcsóbb és kevésbé macerás egy normális robogó gyújtást feltenni.
Az utólagos xenonhoz meg annyit fűznék hozzá (ha csak magát a xenon izzót teszi be) hogy az ilyenekkel is azt kéne csinálni mint amit a Markosék csináltak a kivilágítatlan bicajosokkal.
Minden szembejövőt elvakít az a fostartály, mert ugyebár ahhoz kéne automatikus magasságállító, és egyébb kiegészítők csak úgy már százezres tétel (simson méretben meg valszeg nincs is). Minden reggel munkába menet jön 1-2 tirpák aki a rohadó kettesgolfba beleerőszakolja azt a szart.
Valóban jó ár és a hideg fehér tetszik is, de a xenont annyira szeretném beépíteni. :)
de van vape nevű gyújtás direkt szimóra, sajnos kb annyiba kerül mint egy jobb állapotú simson
ha emzoli betéved gondolom tud okosságot e téren is
de az a ledes cucc lehet vagy 6 ezer szóval verhetetlen ára van bármivel szemben
sajna a lednek elég fos színképe van(főleg ezeknek az olcsóknak) szokni kell
3db tekercset?
Vagyis a gyújtótekercs helyére is töltőtekercset és mindenképp kellene az akksi a motorindításhoz? :/