Én is köszörülni szoktam a berúgó tengely első fogán mert már jártam énis igy de sokáig úgyhasználtam hogy nekemis sebességben megkellet mozdítani picit a motort mire ujra belehetett rúgni.
Én köszörülésnél mindíg úgy csináltam hogy picit köszörültem a fogaskerékből majd berúgótengely a hejére rugóstól és próbáltam hogy akad-e a másik fogaskerékkel és ha még akad akkor megint egy kis köszörülés.
Típusbetegsége az S50 és turbós motoroknak, sajnos mind ilyen, az első fogat kell elköszöürlni.
De ezért nem húznám szét a blokkot, csak ha amúgy is szét kell.
És erre valami megoldás? Esetleg leköszörülni a szélső fogakból ahol találkoznak? Pár tizedre gondoltam. Szétgányolni nem akarom, de ez így nem állapot.
nyugodj meg ez 50es betegség a fogaskerekek összefeszülnek ilyenkor berakod sebességbe kicsit megtolod és utána jó is nem szabad eröltetni emrt letöröd a fogakat....
Igen, a hézagoló a helyén van. Mindkettő. És a rugó is. De annyira veszettül nem mozdul (mikor rájön a tízperc), mintha oda lenne hegesztve. Arra gondolok hogy a két fogaskerék pont úgy áll meg, hogy a két fog pont egymásnak feszül. De mijjjééééé?.....
50-es komplett első+Hátsó lámpa+tartó
51-es jó állapotú Henger+dugó+gyűrű+Hengerfeje (ritka speciális kr51/2).
komplett kuplung
1 pár alu kerék
külső+belső gumi
ráf+küllők
segédváz
enduro merevítés
tükrök, indexek+tartók
kb 8 garn. fékbetét
fékkar és fékkulcsok, kerék közepek
1 pár első teleszkóp,
komplett kipufogó jó krómmal
3-as dekli
5db trafó
kürt
tengelyek
alaplapok-tekercsek
kézvédők
benzincsapok
berúgó és váltókarok enduro+sima
fogaskerék, lánckerék
tanksapkák 3-ból 2 új egy db. kulcsos is
gyertyák
kürt
2 db. komplett karburátor az egyik új.
ÚJ: markolatok, lábtartó és váltókar gumik, bovdenek, kitámasztó,tömítések, km spirál kihajtás stb.
Az alkatrészekért 25,000Ft-ot szeretnék kapni!
Ezeken felül eladó 1 db. 51-es 3 sebességes teljesen felújított motorral gyári festéssel 55,000Ft összeszerelés előtt.
51-es tank+oldaldeklik gyári sötétzöld színben 15,000Ft 2 garn. újra fújt 20,000/garn.
706248808
A berugó mind a két oldalára rátetted a hézagoló alátétet? A rugóra ami a fogaskereket nyomja lefelé arra is tettél alátétet? Itt egy kép bár ez beteg széttört állapotú berugós.
Üdv Mindenki. Miért van az hogy S50-nél megakad a berúgókar a felső állásban? Ilyenkor semmit nem lehet mozdítani rajta, csak akkor ha a főtengelyen (lendkeréken) mozdítok. A blokkban új csapágyak, új hézagolók, stb. Mindent szemügyre véve, látható sérülés egyik fogaskeréken sincs. Esetleg a félköríves fogaskerék akadhat össze a másikkal? Ha igen, akkor miért? Hol keressem a hibát? Köszönöm a választ.
Miért? Sírjak rajta? Ismerem a srácot és tudom mi volt a célja, csak nem tudott leszállni róla mert fel van hajtva az ülés vége.
Ez a motor csak donor, nem kár érte.
Egy másik simsonnal szaladgál, azt nem nyúzza így.
Szóval igen, szerintem vicces.
Kövezz meg érte
Igen, működő motornál. Olvastam, hogy fúrószárból is lehet éket csinálni, sokkal tartósabb mint amit a boltokban árulnak. Bár elvileg az ék csak pozicionálás miatt van, rögzítésnek a kúpos felület és az anya szorító ereje kellene. nekem tavaly amikor mértük a max. fordulatot és hirtelen leállt szerencsére nem mozdult el.
Laci a lendkerék a tengelyen nem tud annyit elmozdulni, mert előbb leáll a motor a gyújtás elmászása miatt! Bár a simsonom lendkerekének a kúpját is javítanom a kellett az elkenődés lereszelésével, mert megforgott a tengelyen, és a kúpban felkenődés volt! Majd felforrósítottam 150 fokra úgy húztam meg az anyát! Remek lett! A napokban volt hasonló.
Én köszörülésnél mindíg úgy csináltam hogy picit köszörültem a fogaskerékből majd berúgótengely a hejére rugóstól és próbáltam hogy akad-e a másik fogaskerékkel és ha még akad akkor megint egy kis köszörülés.