Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
A lendkerék mozog vagy a főtengely is? Ha a főtengellyel együtt mozog akkor, az alábbi videóban szereplő 13. hozzászólásnál olvashatod a problémád megoldását: http://www.sportmotor.hu/motor...
Ellenben ha csak a lendkerék mozog akkor a kúpos felület nem rögzít rendesen vagy kikopott esetleg az ék előtte elnyíródott.
Üdv mindenkinek! Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek. Van egy S51es Simsonom. A probléma az lenne, ha a lendkereket megfogom akkor tengely irányba mozgatni lehet. Járó motornál is szemmel láthatóan sokat mozog. Emiatt állandóan szimeringes lesz. Ez mitől van?
A segítséget előre is köszönöm.
kretén!
Szerintem most sem neked írtam de te olyan ideg vagy már nem is lácc
A qrva anyáddal társalogj elmebeteg! Nem érthető!?
Szegény nem tud professzor lenni itt a simós tizenévesek között és ettől teljesen kiborult, lehet már eret vág!
A qrva anyáddal társalogj elmebeteg! Nem érthető!?
A qrva anyáddal társalogj elmebeteg! Nem érthető!?
Próbáltam másik 16N1-es karburátorral, de nem megy tőle jobban! Az N3-as jó rá!
Látod mekkora ökör vagy ehhez a boltba kellett menned és még be is vallod
Igen így van! Nekem ilyen ledugózott van fenn , először én is azt hittem, hogy az előző gazda volt a tettes, de egy újat megnéztem a boltban és az is le volt dugózva. Így én sem bántottam.
Viszont a tűszelepe elég gyenge , most próbálkozom gumizott végút más karburátorból valót tenni bele a réz helyett, mert a simo a konyhában áll, és előfordul, hogy néha benzinszag van ha nem zárom el a benzincsapot!.
Ha jól nézem akkor a 9-es számhoz tartózó csatorna volt a kérdés számomra de az le van tömitve egy darabon és utánna viszont átjárható gondolom van egy rés ahol a levegő szabadon járhat és azért van letömítve hogy a motor szívó hatása ne érvényesüljön a kiegyenlítés során. De javítsatok ki ha hülyeséget írtam.
A 16N3 karburátorról találtam metszeti rajzot, talán ez segíthet.
Nem ! Tudom, mert az elmúlt évben egy pótkocsin hazahozott 51-est javítottam fel, vagy 10 évig egy pincében rozsdált! Tettem be neki 35W-os világító tekercseket, ( a testelésüket megszüntetve) feszültségszabályzóval, led-es indexekkel és reflektorral. 1670 km-t mentem vele eddig. 2,4l/ 100km! 1989-es gyártmány.
Na JA!
Oppá, elnézést a kinti leplombált csavarra írtam, amit írtam.
Na MOTORSZERELŐ MESTER azt is mond már meg neki miért van az ott és miért van leragasztva!
Köszi a választ!Elég sok kókány van a motoron akkor ez nem az.
Szia!

A CO kibocsátás van gyárilag beállítva és azért van úgymond leplombálva a keverékcsavar, hogy ne babrálja senki.
Ne nem viccből van ott! De ezt úgyis meg tudod nézni, ha a boltban megnézel egy új karburátort.
Sziasztok!Valaki segítene? BVF16N1 es karbinál a légtoroknál alol van 3 lyuk ebből az egyik le van ragasztva valamilyen ragaccsal ,ez mi célt szolgál vagy takarítcsam ki belőle a ragacsot.
Mérj inkább mert egy alsó tekercsvéget vagy egy nem látható helyen levő forrasztást aminek hő hatására szakadása lesz,nem tudod megnézni, csak mérni!
Műszaki rajzlapra?!
sziasztok megtudnátok mondani hogy számlapot mijen papira érdemes nyomtatni?