Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem értem ezzel mi a gondod? Amíg hideg a motor szívató kell hozzá.
Mikor felmelegedett akkor már nem. Elindítom szívatóval, ha menni akarok vele, felülök rá és kb. 300 méter után menet közben visszatolom. Ennyi.
Sziasztok
Adott egy S51 3 sebességes simson.
16n3-4 karbi van rajta. Az a verzió, amin fix alapjárat van, nem tudod állítgatni, és a levegő/benzin arányt egy csavarral tudod állítani.
Az lenne vele a problémám,hogy mikor hidegen elindítom a motort, akkor szivatóval egy percig pöfögtetem, de miután lehúzom a szivatót, gyengül az alapjárat és leáll. Természetesen meleg motorral rúgásra indul, nagyon szép alapjárattal. Az zavar,hogy hideg motorral, addig kell szivatóval járatnom, amíg el nem kezd melegedni a blokk. Próbáltam neki több benzint adni,hogy dúsabb legyen a keverék hidegen, de akkor meg üzemmelegen sokall. Tűt szerintem fölösleges állítgatni, az a terhelés alatti benzint szabályozza. Nem találom meg az arany közép utat ezzel a karbival.
Aki tudna tanácsolni valamit azt megköszönném!
U.I: 16n1-es karbival szépen pöfög hidegen is, igaz abba más a kialakítása a szivatónak meg az egész karbi is másabb.
szép napot az uraknak-hölgyeknek.
kérdezném,hogy tudna-e esetleg ajánlani valaki nekem egy jó szerelőt a fiam simsonjához.
bp-en lakunk a 17. kerületben.nem tul távoli kontakt jó lenne.....
előre is köszi mindenkinek.
Sziasztok!
Simsonba alakított (távtartók gyártva, hátsó kerékből, a lánckerék alól megfelelő vastagság levéve) villákkal, jó állapotú fékkel (nincs beállva a nyereg, a csapok gumijai újak, a Hondában vettem), fém fékcsővel,de adom a gyárit is. Nem húz tőle a motor, nem ráz, tök jó. A motor elbontása miatt eladó. Ára 35 ezer ft. Mellesleg a motor többi alkatrésze is eladó. A horvath0adam@gmail.com e-mail címen elértek, naponta nézem. Üdv!
Köszi, meg fogom próbálni.
Helló! Érdekelne, hogy hogyan kell bekötni a fordulatszámmérőt mert nekem is van egy ilyenem, de nem sikerült még működésre bírnom. Akksis a gép, úgyhogy elvileg kéne neki működnie, de egyáltalán működik megszakítós gyújtással?
Próbáld ki 2,2-vel! nekem is megy 1,8-al is. De a különbség ég és föld.
nekem az 51es olyan 1,8 felé van mégis megy
mondjuk most nem mert megmerítettem aztán tuti víz van a karbiban
tehettek volna egy leeresztőt rá.......
Legelőször állítsd be a gyújtást a benzinhez, ugyanis már nem "normál"-al járunk. Nyugodtan állítsd 2,2 mm-re az előgyújtást. Aztán próbáld ki! Tegnap egyszer már ideírtam ezt, de nem maradt bent .
Helló!
Nekem gyári már nem a turbós van, 84-es kiadás. De ugyan ilyen...egyes csont gáz, hogy tudjon menni utána. 55 a vége. Ez tuti nem lett piszkálva...fater vette újonnan, és 11 ezer van benne. Úgy tudom ez a leggyengébb, 2,7 lóerővel.
1973-ban ketten igaz 70 kg/ fő 47 km-re mentünk vele. És odaértünk, meg vissza!
vicces is volt amikor a tata vitte a mamát vele a szőlőbe
Valami egyéb gond is lehet ott! Kétszemélyes rendszámos motor volt a Swarbli!
Sziasztok!
Van egy Schwalbem turbóhűtéses blokkal.Nem volt valami nagy erőgép,ezért meg lett fúratva,blokk széthúzva,simmeringek kicserélve stb.Sajnos most se megy úgy mint kéne.Kértem kölcsön egy másik karbit,de azzal se jó.Csontra ki kell húzatni az egyest,hogy kettesbe menjen és harmadikba meg már inkább lassúl.Még az áttételre gyanakszom,hogy lehet,hogy nem a gyári fogszámúak a lánckerekek.Ha valaki esetleg le tudná írni a gyári áttételét azt nagyon megköszönném!
A Simsonba eredetileg is C3 illesztésű csapágy kell amit melegítve bőven méretre tágul...de jól elkanyarodtunk

Azért köszi
Melegítve a csapágyat a főtengely és az összes tengely beleesik magától a helyére innentől kezdve nincs miről beszélni...ez az ütni dolog és a hozzáértés nem tudom honnan jött.

Elvileg ahogy Nekem mondták:
A gyári hajtórudaknak nagyobb a kibillenése oldalirányba mint az utángyártottaknak ez ilyennek kell lenni lazább az illesztés ? talán azért ?

majdnem 2szeres a mérték ahogy összehasonlítottam az itthon lévő felújítottal

Ezeket az infókat mondták és erre kérnék megerősítést .

Csavarni nem lehet ha ráütök a hajtórúdra akkor minimálisan cseng de tényleg minimálisan...
Nem biztos, hogy ha szoros az jó, vagy jobb! Szereltem olyan 75 KW-os villanymotort, amelyikbe csak a C3-as laza illesztésű csapágy volt jó, mert a szorosabb besült kb.: 15 perc alatt.
ha csavarni nem lehet jó lesz az
összepakolni meg úgy is melegítve kell szóval meg lehet úszni ütlegelés nélkül
Köszi

Itt nem az összerakáson van a hangsúly,

Csak még nem találkoztam ilyen főtengellyel ami gyári új !
mind felújított volt amivel találkoztam illetve eredeti de rossz...
Nem fog mereven beállni olvass utána beírod a keresőbe a szavakat amire kíváncsi vagy és kiadja . Semmi baja annak a főtengelynek, csak az összerakásnál jó lenne, ha hozzáértő segítene, mert nem szabad ütni tengelyirányban.
Sziasztok!

Teljesen gyári 50es főtengelyen (festékpettyek rajta, motorban még nem volt), mennyit billenhet oldalirányba a hajtórúd?

Egy felújított főtengelyhez képest majdnem kétszeres a mértéke

Elvittem egy hozzáértő mesterhez aki ezekkel foglalkozik és ő mondta hogy így jó mert a gyáriak ennyit mozognak ... ne aggódjak nyugodtan építsem be egy motorba

Függőlegesen nem mozog csavarni sem lehet

Valaki megtudná erősíteni a dolgot aki látott már esetleg új eredeti főtengelyeket?

Válaszokat köszönöm előre is!
Sziasztok!

Eladó fellelt, jó állapotú Simson Suhl kerék, Emerge gumival.
Győrben személyesen is átvehető.

Ha érdekel valakit írjon, és megegyezünk.
(volgyip@gmail.com)

Üdv. : Péter
Szóra sem érdemes! Szívesen segítünk amiben tudunk.
Igazatok van.
NEm erőlködök, mert nem akarok rákölteni egy vagyont.
Volt nagyobb motor, de sajna csak volt.
Úgy gondoltam, hogy ez egy jó ötlet és azért kérdeztem, mert nem vagyok Simson szaki.
Köszi a választ.