Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok

A napokban pakolásztam és a sufniban megláttam életem első motorját egy simson s50b-t.
Elég leharcolt állapotban van szegény már ott rohadt kb 12-13 éve.
A lényeg az hogy szétszedtem apró darabokra és elviszem lefestetni az idomokat, tankot, meg a váz összes elemét.
Ahogy magamat ismerem az összerakással lesznek bajok. :D nem vagyok valami szerelő fenomén.
Esetleg van valami videó vagy ábra ami alapján össze lehet rakni. ( a blokkhoz még nem nyúltam de lehet azt már másra bízom)
Ha valaki tud segíteni azt köszönettel fogadom, de az olyan hozzászólásokra, hogy "minek nyúltál hozzá ha nem értesz hozzá" nem vagyok nagyon kíváncsi XD.
van pár cuccom a szimóhoz, szerintem már nemigen lesz több a héznál szóval nem tartogatom
2 kerék, 2 kuplungkosár+főtengely fogaskerék(egyik kuplungnak hangja van motorfékezéskor, a másik jó) fesszabályzók, trafók, 6 voltos izzók)pl 6v5w-ból van 9db) meg pár bowden
találtam egy békebeli alapméretes dugót is nem sokat ment
ha valakit érdekel írjon mailt
nem adom sok pénzért, mert csak úszik a fiókban
Hali!
A kuplung alá kell rakni hézagoló lapot (megfelelő vastagságút) Nekem most túl vastag van bennt, így kicsit vinyít sebességben a kuplung. Ha kihagyom ezt az alátétet akkor az jár valami hátránnyal?
Igen, googliztam egy negyed órát és találtam sok hasznos infót. Már csak meg kell valósítani.
ha jól emlékszem 10x1es, nem olyan ritka méret
egy csomó helyen alkalmazzák(gázcuccok, km meghajtók stb)
Hali!
Olyan kérdésem lenne,hogy a s51 főtengelyének milyen a menetemelkedése?
Másrészt, valakinek van valami rajza, képe főtengely behúzóról? Kalapáccsal nem akarjuk szétverni, ezért inkább csinálnánk egy behúzót, csak a főtengely anyának a menetemelkedése spéci, így kicsit komplikáltabb.
Tanácsokat szívesen fogadok!
Sziasztok.

Eladnám 5ösre cserélt 4es váltómat. 10000Ft. Semmi baja jól tette dolgát.
204300704
Hali! komplett ducati gyujtás simsonra 17000ft!--kisenduro--honlap 06304906559
A kép lemaradt
hali. van valakinek elado komplett tiristoros gyujtas rendszer? köszi.
én csináltattam párat, 70 as 60eseket valamivel nyomatékosabb mint a gyári fejjel trapézosra van kialakítva
Egyenlőre még nincs szükségem rá, majd szerdán kiderül,hogy vállalnak-e hengerfej munkát, aztán majd lehet téma lesz.
nekem van 60as fejem ha érdekel
Az enyémben a gyári vonóék elég puha fos volt, nem sokat bírt.
kiskőrös közelében tud valaki jó állapotú 51est?
teljesen lényegtelen hány sebességes és milyen altípus
még az sem feltétel hogy szépen nézzen ki, csak megbízható legyen műszakilag
Vigyázz, hogy milyen tengelyt teszel bele! Nehogy valami rossz minőségű, puha anyagból készült kerüljön bele...
Közben meg lett. A kopott sebesség rögzitő karom nem kedveli az 5 fokozatot. Kapott újat, jó lett.
Vagy átalakíttatod a meglévő hengerfejet 60-asra vagy pedig veszel egy 60-ashoz való hengerfejet.
Nekem a 105-ösben 5-ös váltó van, 2007 óta. Panaszmentes a gép, nem tudok rosszat mondani róla.
A váltót a németek tették bele Goßmannsrodban, ezek szerint jól.
Ennek örülök. Esetleg azt nem tudod,hogy a hengerfejen kell-e valamit módosítani 60-as hengerhez?
Kellemes húsvétot mindenkinek! És egyben volna egy kérdés is.
Van itt valaki akinek 5ös váltó van az eszközben? Hogy vált be, beállitás hogy ment, mik a tapasztalatok?
Én most tettem be, szerelés simán ment a beállitás elég nehézkes. Gondolom a sűrűbb fokozatok miatt is.
Ha van valami bevált okosság ne tartsátok magatokban.... Köszi.
Üdv mindenki.

Hátha érdekel valakit. :

http://www.kepesmotor.hu/simso...
Sajnos van aki még többet tol bele, mint egy deci. Baja nem lesz, de nem fog jobban csillapítani, felesleges beletölteni kb. háromszor annyit.

Én maradok a 34 ml-nél villaszáranként.
én világ életben legalább egy decit toltam bele, volt is neki cuppogós hangja
de az is meglehet még többet........
Annyival egészíteném ki a kolléga hozzászólását, hogy villaszáranként kell 34 ml olaj.
Az egy deci egy kicsit sok bele.
A Simson első teleszkóp nem hidraulikus, hanem hidraulikus végütköztetésű.