Játszva elbírja. A Simson alkatrészei erősen túlméretezettek.
Szakszerű szerelés mellett 105 köbcenti sem vágja taccsra a gyári főtengelyt, nem hogy egy szimpla 60-as. A gyári főtengely jó anyagból készült.
Hali!
Most lesz majd megfúrva a simsonom hengere a jövő héten(s51). Az a kérdés foglalkoztat,hogy a gyári alapméretes hengert, ha felfuratom 41 mm-re, akkor nem lesz túl vékony alul a persely szoknyája? Másrészt egy patent állapotú főtengely (gyári) elbírja-e a 60-as updatet? Hengerfejen kell valamit módosítani égéstér szempontjából vagy maradhat a gyári?
Előre is köszi.
Kipróbáltam 70-es szettet rátettem. Nagyon jó! Kisebb fordulaton dolgozik a motor és nagyon halad. Fülre kb. a gyárival 40-es tempóval ezzel 50-55 között mozog a mutató. Szembeszelet is bírja. Marad így 14-es kislánckerékkel.
Én azt gondolom, megérhet egy próbát. Max. ha túl hosszú lenne a 21/62-es primer a jelenleg fenn lévő adott kislánckerékhez, akkor ellensúlyozhatod azzal, hogy a fenn lévőtől kisebbet teszel rá.
Miért kell annyi csapágyat cserélni a kerekekben?
A Simson kerekében lévő csapágy rendeltetésszerű használat mellett nagyon-nagyon sok km-t kibír, 100 E felett.
én újabban úgy szedem ki a kerékcsapágyakat hogy a közepébe behegesztek egy csavart aztán kiütöm
meg szoktam melegíteni a csapágyházat így tök könnyen kijön
Sziasztok!
Olyan problémám lenne,hogy a simo első kerekében a csapágyak nagyon nehezen járnak és szeretném őket kicserélni. Ezt kisajtolni tudom csak a helyéről melegítés mellett vagy mi a menete ennek? Böngésztem egy kicsit, de nem találtam semmi használhatót, mivel ilyen spéci csapágykiszedőm nincs, és szerintem ilyen kicsi helyre még bese fér..
elcsereberéltem a szimóm, ha valakit érdekel pár kacat:
gumizott kerekek, trafók( egyik még eredeti ddr) kuplungkosár, fesszabályzók
adatlapon van mailcím
Érdekes, hogy ez típusonként változik. Eladni nem adom el, amíg megy vele addig marad :).
Hát googliba kell keresgélni, de szerintem elöbb végzel, ha a henger torkáról leveszel egy mintát, átrajzolod egy fém lapra, kivágod flexel, belúl kifúrod és felreszeled a megfelelő átmérőre, ezután ráhegesztesz egy fém csövet( a dellorto karbi méretéhez megfelelően).
Xmotorosok is csináltak vmi hasonlót az egyik videójukban, innen az ötlet
Tök normális ennél a karbitípusnál. Majd ha kánikula lesz akkor nem kell szívatózni csak hideg indításnál. Hozzá kell szokni, hogy kevesebbet kap ezzel a karbival. Egyébként ha eladó lenne megvenném mert én a nagysúberest nem szeretem.
Viszont én is kérdeznék: 17.5-ös Dellortó karburátort akarnék rátenni a simsonra kipróbálásilag. Hol lehetne venni hozzá közdarabot ilyet?
Fogyasztással nekem sincs gondom. A megvétel óta (tavaly augusztus) kb a harmadik tankot futja. És azóta nagyon sokat mentem vele . Sose mértem,hogy mennyi,de takarékos az biztos.
Ha az elindulás után azonnal vissza lehet tolni a szívatót, akkor sokat kap. Én a Simsonommal 2,7 literrel megyek 100 km-t. Ez egy nagyon takarékos precíz motor.
Nem feltétlen gond, csak miután átpártoltam az ilyen karbis gépre, furcsa volt, mivel a 16n1-es karbis simóval, szivató, két rugás, felpörgött és utána szivató nélkül szépen bemelegedett.
Számomra furcsa, csak azt hittem valami baja van
Szakszerű szerelés mellett 105 köbcenti sem vágja taccsra a gyári főtengelyt, nem hogy egy szimpla 60-as. A gyári főtengely jó anyagból készült.