Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok eladó a képeket látható alkatrészek
én a jeladóval szoptam sokat, volt hogy ment volt hogy nem
akkoriban még nem volt net hogy találjak gyors okosságot, és már lassan felgyújtottam mire meglett a hiba
Köszönöm át nézem a forrasztásokat,csatlakozásokat és jelentkezem :)
Forrasztási vagy kontakt hiba a gyújtótekercs testelésétől kezdve a gyújtóelektronika
forrasztásaiig pl. Nem távjavítás téma, mérni kell és hibát keresni. -Mi van , illetve mi nincs amikor elmegy a szikra.-
Sziasztok
Van egy S51-es tipusú simsonom. A tünetek: Beindítom indul szépen alapjárat jó,kis idő után húzok neki majdnem teli gázt,bedadog leáll és nincs szikra tönkre ment a tirisztor egység. Mi lehet a probléma? Aki tud segítsen legyen szíves előre is köszönöm :).
Akkor az jó lesz Neked! De nem lesz széles?
Köszi!

Lekérdeztem, 22 az átmérő 75cm a hossz és 14cm a magasság.
A Simsonom normál kormánya : átmérő :22mm
szélesség :630 mm.
Valahol itt lehet a cross-kormány mérete is.
Beírod a keresőbe, és kiad egy csomót. Aztán megkérdezed E-mailben vagy telefonon. pl: cross-kormányok
Sziasztok!

Valaki tudna nekem abban segíteni hogy a Simsonra való cross kormány méreteit megmondaná?
Hiába keresek rá a neten nem írják sehol sem.
Nekem egy SV650-re kellene, a SV kormány mérete:
átmérő:22mm
magasság:60mm
hosszúság:650mm

Ehhez képest érdekelne a Simo kormány mérete.

Előre is köszönöm!

Gábor
Azért a képeket elküldheted, legalább alaposan átrágom magamat rajta.
Pedig azt a rengeteg tudást amit itt is osztasz ha kamatoztatnád már milliomosnak kéne lenned TATA
Nyugi nem is baj. Bejött egy váratlan számla, lehet 1 hónapot várni kell.
Nincs elfelejtve a kepküldés, csak mindig beesik valami extra szarság
Én a belül levő ruganyos rézlemezt kicseréltem savállóra . Azóta remekül teszi a dolgát.
Mi van veled ember? A cobra oldalt jól leírtad. Azóta olyan béke honol ott, ami már az agyamra megy...
Az elmúlt évben egy 250-es ETZ-t raktunk így össze! Beleesett a csapágy.
ezt írtam énis
Köszi, de már nem aktuális.
Esztergáltattam M20-as csavar belsejébe egy 10x1-es menetet és csókolom. Lett neki hegesztve egy fémház, és máris normálisan be lehet húzni, természetesen a csapágyat belülről melegítve.
Pont fordítva: Főtengely a fagyasztóba. csapágy és a ház a a sütőbe.
nem kell behúzó, berakod a fagyóba pár órára és a csapágyat melegíted gázégővel utána kézzel beletudod rakni ám
nekem amikor trafó bajos volt akkor csinálta ezt. 1 év volt mire rájöttem
1.)Tedd az előgyújtást 2,2 mm-re. 2-) Ne hagyd nyitva a benzincsapot, vagy tisztítsd ki a tűszelepet. Én ma takarítottam ki ilyen zöldes lerakódás volt benne és nem zárt le.
Sziasztok kérdésem lenne! Miért van az, hogy hidegen szívatóval könnyen indul a motor, viszont ha bemelegszik és leállítom, akkor kb 10 perc könyörgés, berúgás, futkározás után indul be nagy nehezen? Közbe néha prüszköl egyet a kipufogó. S51-es gép, gyertyacserét próbáltam, nem megoldás. Szerintetek mi lehet a baj?
Szia INI! A kerekek alufelnisek? Mert ha igen, lehet engem érdekelne!