Nekem van 2-db 60-as motorom,mindkettőn megcsináltam belső rezonátorosra,igaz az egész rendszer...henger hengerfej kipufogó meg lett csinálva úgy ahogy a gp-racingon van+ egy 17,5-re feldörzsölt 16n1 karburátor van,nagyon szépen megy!
Másik motoron Tábori féle henger van szintén belső rezós kipuffal és nagyobb karbival jamaha membránnal..ez inkább forgós lett...ezt próbáltam gyári csővel előtte
nem volt ilyen erős közép tartományban viszont lehet tovább forgott!
Ez csak az én amatőr véleményem.
kísérleteztünk régebben rugalmasabb dolgokkal mint a sima réz
a relében vannak réz elemek amik egész jól rugóznak ezekkel a lapokkal már majdnem jó eredményt lehet elérni
Jó ez a fajta bekötés amit írsz,így van az egyik motoromon.
Vettem egy simsont magamnak is,jobb pecázni járni mint a robogó és valamivel kell mennem a fiam után az erdőben...ezen a motoron teljesen épp volt a gyári kábelezés azért variáltam egy kicsit.
A kapcsolót én is át variáltam a KTM első fékéről letört mikró kapcsolóra,nagyon jól működik!
Én a Simsonra a télen ( a karácsonyi szabadság idején) fogom LED-esre cserélni a féklámpát, mert a Hondán szépen bevált. Bár nincs olyan led-lámpa amelyik dupla érintkezős lenne, de "helyzetfény" állásban egy ellenálláson keresztül kapja az 5W-nak megfelelő fényerőhöz a feszt., a féklámpához pedig direktben. És nem 26W a fogyasztás csak 5W körüli.
nekem akku és fesszab nélkül rá van kötve a töltőtekercsre a féklámpa
de rendes húzókapcsolóval nem avval a fékkel kombinált rettenettel
12v 21w izzó nagyon szépen világít, emelt alapjáraton is látszik még nappal is
A féklámpám akkuról működik,semmi bajom vele,a világító tekercsem 12voltos..azzal is elégedett vagyok...ezt a bekötést próbáltam csak kiváncsiság képen!
Üdv!
Rá akadtam erre a bekötési tanácsra,sikerült is megvalósítanom de sajnos a féklámpa tekercsre kötött hátsó világítás állandóan ki égeti a 6v-os izzót,ha....teszek bele 12v-ost akkor a töltés feszültsége vissza esik 6volt alá.
Próbálkoztam a másik feljövő töltés szálak cseréjével..ugyan az történik!
Esetleg valamilyen furfangot tartogatsz erre az esetre?
Másik motoron Tábori féle henger van szintén belső rezós kipuffal és nagyobb karbival jamaha membránnal..ez inkább forgós lett...ezt próbáltam gyári csővel előtte
nem volt ilyen erős közép tartományban viszont lehet tovább forgott!
Ez csak az én amatőr véleményem.
a relében vannak réz elemek amik egész jól rugóznak ezekkel a lapokkal már majdnem jó eredményt lehet elérni
Vettem egy simsont magamnak is,jobb pecázni járni mint a robogó és valamivel kell mennem a fiam után az erdőben...ezen a motoron teljesen épp volt a gyári kábelezés azért variáltam egy kicsit.
A kapcsolót én is át variáltam a KTM első fékéről letört mikró kapcsolóra,nagyon jól működik!
de rendes húzókapcsolóval nem avval a fékkel kombinált rettenettel
12v 21w izzó nagyon szépen világít, emelt alapjáraton is látszik még nappal is
Volna egy kérdés. Most készül a blokk 70/2 henger kerül a vasra. Kuplung ezt még bírja a gyári, vagy erősiteni kell rajta. Tapasztalat?
Előre is köszi
Rá akadtam erre a bekötési tanácsra,sikerült is megvalósítanom de sajnos a féklámpa tekercsre kötött hátsó világítás állandóan ki égeti a 6v-os izzót,ha....teszek bele 12v-ost akkor a töltés feszültsége vissza esik 6volt alá.
Próbálkoztam a másik feljövő töltés szálak cseréjével..ugyan az történik!
Esetleg valamilyen furfangot tartogatsz erre az esetre?
Az alábbi képen amal 21-es karbin a bekarikázott csavar az mit állít?
Előre is köszi!
kellett egy erősített kuplung bowden, így már jó!
jeenség ugyanaz mintha a bovden nyúlna.