Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tegnap is állítottunk rajta, még amennyit lehetett, megint jó volt egy 15 percig, szépen kiemelt, aztán most megint nem jó...
Ugyhogy csak a bowden lehet, más nem. Van valami más ötleted esetleg?
A kuplunggal belül nincssen semmi baj szerintem szépen tette a dolgát nem recsegett szépen kiemelt.
Kb csak találgatni lehetne látatlanban.
Az új bowden egy ideig nyúlik, utána már nemnagyon, illetve a haáza is szeret rugózni.
Nekem most 4 lamellás van benne, 1.8-as tányérrugóval erősítve.
De akkor mi lehet a baj, miért nem emel ki?
Csak a bowden lehet a baj, az nem bírja, és elnyúlik....?
Van a gyári 1,5 -ös felett 6-7-8-as rugó, viszont én egyszerűbbnek találtam a hosszabb kuplungot, és a plusz egy lamellát, ez még 13 loerős (mért, nem álmodott) motornál is megfelelőnek bizonyult.

Felette meg jön a vastagabb rugó vagy az s50-es kuplung belének a belefaragása, de azmármacerásabb tészta.
na ezt nem is tudtam hogy van oda többféle rugó is
nekem mindig előbb kopott el a a fogaskerék mint a lamella
Az 50ccm-esZümzon eredeti puklunrugója 1,5-ös.
A 70-es modellé dettó, csak nagyob az áttétel.

Rezseltebb motor viszont esetleg még ezt is megcsúsztatjaiylankor jön a vastagabb rugó.

Nem mellesleg az ötlamellásra alakítás ugyan azt az ereményt hozza, mint a nagyobb rugóerő, csak éppen nem növekszik a kar ellenállása, mertugye vagy a rugóerőt, vagy a felületet kell növelni.
fingom nincs miről van szó de ha neki izmos bowden kell akkor lehet csináltatni
nekem mindig gyári(-ra hasonló) cuccaim voltak max a hossza nem egyezett meg
Az a baj, hogy nem a bobden lesz ott a baj, hanem a többi része..
Én is szokok 1,8-as rugót beszerelni ha ütős lett a motor, és a bovden bírni szokta.
Ha nyúlik, egyéb ziccer van..
eltekersz egy bowdenkészítőhöz aztán olyat csinál amilyet akarsz
vannak 4-5mm vastag belső résszel szerelt bowdenek is
Nem tudok.
ezek önhatalmű építések, de ott is van, hogy a dupla mintájára készültek.
igen, nekem erősített 1.8-as tányérugós van.
Tudsz ajánlani olyan bowdent ami bírja?
Előre is köszi! :)
https://www.youtube.com/watch?...
én ezekre gondoltam. Ezek miféle jószág?
Önmagában a 70-es kuplunghoz nem kell másik bowden.
Hosszabb az attétel, gyorsabban forog a kosár, kiesebb rugóerő is elég.
Felteszem neked valami erősebb rugó van...
Sziasztok!
Szeretnék érdeklődni, hogy akinek 70-es erősített kuplungja van a simsonon, az milyen bowdent vett hozzá, ami nem nyúlik meg?
Mert ilyen problémám van és szeretném minél előbb megoldani!
Előre is köszönöm a segítséget! :)
S50 ből volt kéthengeres az lett volna az s100-as, csak nem volt piacképes, derága lett volna nagyon.
A simson muzeuban van ez egyetlen példány.
azért a fék és az alkalmas szó kicsit erős egy mondatban.
ezeknek valamiért nem az igazi a fékük, legalábbis a robogókon sokkal jobb(amikkel eddig mentem)
Már leírtam többször! A Simson segédmotor! Mint a váz mint a fékek max 60km/óra sebességre alkalmasak, amire készültek.
persze, a v12-ig mind gyári
Sziasztok ! Tudtok valamit a 2 es 3 hengeres simsonokrol ? Gyarilag csinaltak anno ilyeneket vagy maszek tuning?
és már van is egy patent motor ami indul , megy keveset fogyaszt
Ezt sokan nem képesek elhinni ! :D
http://olx.hu/hirdetes/simson-...

Irányár! Csere sata-s hdd-re,érdekel.
Addig fogsz járni a kútra még jól seggbe nem basznak és majd lesz hova költened a pénzed ( csekk formájába) és még a jogsitól is eltiltanak vagy 1-2 évig.
szerintem is elég gáz
ha rendes kinézetű a motor, és van bukó, és ugye normális a tempó akkor sokkal kevesebb az esély hogy kiveszi a yard.
de ha bármi baleset van még ha nem is ő lesz a hibás akkor elpicsázzák
Tedd le a jogsit, amíg qrva nagy baj nem lesz.