Szegény ártatlan simson. Ne csúfoskodj vele. Lehet hozzá mindent kapni. Ha hajléktalan lennél és a motorod így nézne ki nem szólnék! De miért akarod felhívni magadra a rendőrök figyelmét?!
Nincs annyira fejbeütve az utcai motorom, hogy 100-as benzin kelljen bele.
A versenymotorokat azzal járatjuk, mert azok eléggé alacsony présmagassággal mennek ráadásul eléggé fejbeütve.
Utcára viszont ez teljesen felesleges, mert a mtor csak az üzemidő töredékében megy nyélen, racén meg csak ott megy, az más üzemállapot
De ugye ezt használhatom az úton nappal? mert nem crossmotor meg hátul van lámpa. mondjuk jogsim ugysincsen és a város közepén járkálok ezzel is meg a yamahaval is de ugye emiatt az idoom miatt nem állitanak meg? mert én használnám uton.. elektro-motor! neked tetszik ?
Amikor összerakunk egy versenymotort,annak is így határozzuk meg az előgyújtását, mérések és próbák alapján.
Sőt, én is vagyok annyira perverz, hogy az utcai motorom előgyuláját is így álíltottam be
(1,1-re d:)
Onnan, hogy az olyasmi karakterszikával bíró motor mint a simson, mz satöbbi, tehát nem magasa, ahnem közepes fordulatú, fix gyújtású motorok rendszerint 17-21 fok közötti előgyulával műkszenek.
Ez az érték a benzin égési sebességéből következik.
Ha ennél jelentősen nagyobb értékkel a legjobb a motor, az azt jelzi, hogy lassú benne a láng terjedési sebessége valamilyen helytelen üzemi körülmény miatt.
Nem számoltam, de holnap délután megmérem! Tizedenként indikátorőrával állítottam próbáltam. Ez a beállítás a legjobb. Én ezt használom, másoknak nem kötelező! 2,45 l fogyasztá 105 km-en 50-55 -km/h sebességgel 15 fogas kis lánckerékkel.
A versenymotorokat azzal járatjuk, mert azok eléggé alacsony présmagassággal mennek ráadásul eléggé fejbeütve.
Utcára viszont ez teljesen felesleges, mert a mtor csak az üzemidő töredékében megy nyélen, racén meg csak ott megy, az más üzemállapot
A forgattyú elfordulásával nem lesz arányos a dugattyú előrehaladása.
először sietni fog, utána késni.
Pölö:
a z Fhp. előtt 20 fokkal az kb 1,8 mm, utána dettó.
összeségében a dugattyú mindössze 4 mm-t se haladt, mégis a forgattyú elfordult 40 fokot..
Vannak erre jó pogromok ma már.
(régebben papíron szerkesztettük:)
Amikor összerakunk egy versenymotort,annak is így határozzuk meg az előgyújtását, mérések és próbák alapján.
Sőt, én is vagyok annyira perverz, hogy az utcai motorom előgyuláját is így álíltottam be
(1,1-re d:)
Mondom, nem akarlak meggyőzni semmiről.
Ez az érték a benzin égési sebességéből következik.
Ha ennél jelentősen nagyobb értékkel a legjobb a motor, az azt jelzi, hogy lassú benne a láng terjedési sebessége valamilyen helytelen üzemi körülmény miatt.
Itt a turbós blokk adatai vannak, itt meg az 51-es blokké.
a neten van gyári bemutató simsonos szétszedés-összerakás szerintem ott is megvan