Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szegény ártatlan simson. Ne csúfoskodj vele. Lehet hozzá mindent kapni. Ha hajléktalan lennél és a motorod így nézne ki nem szólnék! De miért akarod felhívni magadra a rendőrök figyelmét?!
Nincs annyira fejbeütve az utcai motorom, hogy 100-as benzin kelljen bele.
A versenymotorokat azzal járatjuk, mert azok eléggé alacsony présmagassággal mennek ráadásul eléggé fejbeütve.
Utcára viszont ez teljesen felesleges, mert a mtor csak az üzemidő töredékében megy nyélen, racén meg csak ott megy, az más üzemállapot
De ugye ezt használhatom az úton nappal? mert nem crossmotor meg hátul van lámpa. mondjuk jogsim ugysincsen és a város közepén járkálok ezzel is meg a yamahaval is de ugye emiatt az idoom miatt nem állitanak meg? mert én használnám uton.. elektro-motor! neked tetszik ?
Bizomány! Egy fordulat alatt kétszer is!
meg is áll néha-néha
És emiatt a dugattyú sebessége sem állandó.
Próbáld ki egyszer 100-as benzinnel.
Köszi! Az én számolásom túl egyszerű lett volna.
Igen, az rossz:)

A forgattyú elfordulásával nem lesz arányos a dugattyú előrehaladása.
először sietni fog, utána késni.

Pölö:

a z Fhp. előtt 20 fokkal az kb 1,8 mm, utána dettó.
összeségében a dugattyú mindössze 4 mm-t se haladt, mégis a forgattyú elfordult 40 fokot..

Vannak erre jó pogromok ma már.
(régebben papíron szerkesztettük:)
Jah, mert én nem D:)

Amikor összerakunk egy versenymotort,annak is így határozzuk meg az előgyújtását, mérések és próbák alapján.
Sőt, én is vagyok annyira perverz, hogy az utcai motorom előgyuláját is így álíltottam be
(1,1-re d:)
Az rossz következtetés, hogy a 44mm-es lökettel és a 180 fokkal kezdtem a számolást ? Ez nem vita indító, komolyan érdekel.
Nem kell, én gyakorlati ember vagyok!
Ámen.
Mondom, nem akarlak meggyőzni semmiről.
Vízszintes uton 60-al, enyhe lejtőn max 65-ig engedtem. Én meg vagyok vele elégedve.
Biztos hogy rosszul számolsz 9 fok az 12+ ezres forulathoz tartozna kábé és 9 fok az úgy 0,8 mm
Onnan, hogy az olyasmi karakterszikával bíró motor mint a simson, mz satöbbi, tehát nem magasa, ahnem közepes fordulatú, fix gyújtású motorok rendszerint 17-21 fok közötti előgyulával műkszenek.
Ez az érték a benzin égési sebességéből következik.

Ha ennél jelentősen nagyobb értékkel a legjobb a motor, az azt jelzi, hogy lassú benne a láng terjedési sebessége valamilyen helytelen üzemi körülmény miatt.
Én tudom ezeket , a többit pedig leírtam.
Helló Józsi!
Itt a turbós blokk adatai vannak, itt meg az 51-es blokké.
ebben nem vagyok szakértő, de a zoli tuti tud valami dokumentet előásni
Nem számoltam, de holnap délután megmérem! Tizedenként indikátorőrával állítottam próbáltam. Ez a beállítás a legjobb. Én ezt használom, másoknak nem kötelező! 2,45 l fogyasztá 105 km-en 50-55 -km/h sebességgel 15 fogas kis lánckerékkel.
Ne a helyet, a tényt idézd ide:
Lehet rosszul számolok, de a 2,2mm-es előgyújtás 9 foknak felel meg.
1,8 a gyári, a régieknél(star) meg 1,5 re emlékszem
a neten van gyári bemutató simsonos szétszedés-összerakás szerintem ott is megvan
Idézd már ide, valami szakirodalomból, honnan vetted a "megállapításodat"?
Igen. Mégpedig? És amelyik 16° -al az ebolás?