Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de ha mondjuk egy dt125el közlekedsz nincs ami beüssön
jó dolog a szimó, csak a mostani alkatrészek egy halom fosok
voltam pár mopedrallyn, a felkészültebbje egy marék kondival meg hasonló pótalkatrésszel vág neki a túrának
de láttam olyant is akinek blokkszéthúzója is volt, szerintem a főtengelycsapágyazásra is felkészült.......
nekem ha valami meghal a szimóban megy a háztól, nem azért mert nem tudnám megcsinálni, hanem mert utána a számomra megbízhatatlanná válik, most minden gyári rajta, kivéve a csapágyakat
Teljesen igaz amit leírtál, nekem is van 125-ösöm, de azzal nem szoktam nézelődni 90-100-as tempónál. Csak gondoltam, ha majd meg lesz furatva, akkor felfuratom, hátha tol rajta valamit, mert most szegényke csörög zörög (pár hónapja van nálam, és meglátszik az elöző tulaj karbantartása...)
A régi S51-esem elkerült a családon belülre. Teljesen gyári 50-es, igaz már volt pár javító fúrása, de az pöcc-röff télen nyáron, nagyon szép hanggal.
Meg egyébként is nyugodtabb szívvel indulok neki a simsonnal egy nagyobb túrának, mert ha valami beüt, akkor azt a helyszínen is meg tudom szerelni, meg végső esetbe tolni is könyebb, mint a 125-öst .
Köszönöm a véleményeteket!
Így igaz! Ha jó az idő bármikor másfél óra alatt megyek vele 70 km-re, ha nincs szembeszél és nézelődős tempóra vágyom. Ha gyorsabban akarok akkor a Honda 750-essel megyek.
A Simson alapból egy tökéletesen méretezett és meggyártott motor!
nekem is ez a véleményem.
a szimó az szimó és ennyi
lehet faragni, ki lehet hozni belőle sokmindent, de attól még minden egyéb része "szar" marad
ha meg a többi rész is ki van cserélgetve az már nem szimó
aki elmúlt 16 éves annak lehet 125ös jogsija, a leggagyibb 20év körüli 125ös is tudja azt alapból amit a szimó végletekig reszelve
én ma is tébláboltam egyet és egész jól szórakoztam a gyári mérettel is: http://www.sportmotor.hu/motor...
Ha főtengelyt is cseréled erősebbre akkor hajrá! De én a simo-val alapból meg vagyok elégedve. A fékek és a váz 40 km/h körüli sebességre készült főleg, ha az út nem egyenes. A 38 mm-es átmérőjű dugó tudja a 55-öt, lejtőn a 65-öt. De a Te dolgod!
Sziasztok!
Gondolkodok abbam, hogy felfuratom 60-asra a hengert,de előtte szeretnék tájékozódni.
Plusz felömlőket nem terveztem, sima 60/2-es. Nyomaték téren egy ötveneshez képest mennyivel erősebb? Nektek bevált, hasznos volt felfuratni? Fogyasztás mennyivel növekedett? Gondolom nagyobb fúvókákat ia kellene kapjon,de mennyivel?
Előre is köszi.
elado ducati gyujtás simsonra is fellehet tenni 5000 ft
+posta
2T szervíz és tuning Fejér megyében!
www.doktormotor.hu
elado ducati gyujtás simsonra is fellehet tenni 5000 ft
+posta
sziasztok!
lenne egy olyan problémám, hogy a motor akksiról gyönyörűen megy, amikor meg nincs benne hanem tekercsről kéne, hogy menjen akkor pedig be se indul, ez miért lehet? megszakító, kondi, tekercs, trafó minden új még a vezetékek is ki lettek cserélve
Ha még nem sikerült megoldani a problémát akkor 1 tipp. nekem az egyik tekercs megvolt lazulva és ez okozta nekem pluss kicseréltem a gyertyát és most 2rugásra indul.
Ebben benne van, hogy mi hova megy az ELBA-s és EWR-es Simsonoknál.

http://www.a-k-f.de/moser/s51-...
Pl hova menjen a féklámpa és a kapcsolója. Volt aki azt irta kell az akksiról táp az elbába, van olyan rajz hogy nem kell. Hogy van itt töltés? 4V ot mérek a graetz kimeneten.... az nem karcsú?
Sziasztok!

Segííítséééég! A kép mutatja a problémámat. Megszakitós helyett cdi gyujtást kapott. Ez a rész jó. Viszont tettem be greatzet, elbát a csoda rajzom szerint de nem tiszta mit hová kössek. Van 5 féle simson rajzom de ilyen nincs. Ötlet?
Akku kell bele Neked? Mert akkor annak megfelelően csináld meg. Egyébként van legalább 4-féle S 51-es kapcsolási rajz, mert a nyáron gondom volt egy géppel, és onnan tudom.
12V-os kapcsolási rajzon van ELBA és egyenirányító.
12V-os világító tekercsek, és az égők kicserélése, stb. Ha akkut nem akarsz akkor más nem kell. De roppant egyszerű: megnézed egy 6, majd egy 12V-os motor kapcsolási rajzát, összehasonlítod őket , gondolom értesz hozzá, ha átalakításon töröd a fejed?!
Üdv!

Van egy megszakítós s51-em, amit szeretnék 12V-ra felépíteni.
Mire van szükség ehhez? (egyenirányító, ELBA, EWR)
EWR csak akkor kell, ha halogén izzókat használnék?
Eladó rezó! 11ezer! csere érdekel tirisztoros gyújtásra.

tel: 20-230-1981
mail: sany018@citromail.hu
Ilyenem van, 60/4-re,Erki László készítette,kb: 100 km-t mentem vele. 13e-ért vettem,de ennél olcsobban(10e körül) odaadom.
Sziasztok!Keresek 60/4re rezót,köszönöm
Köszönöm!
Igen.
Üdv! A motortartó lemez szilent perselyét meddig kell betolni? Síkban legyen a szilentház "belső" végével?
Köszönöm mindenkinek a segítséget!