Sziasztok!
Bocsánat, hogy csak így belekontárkodok a fórumotokba.
Először is őszinte leszek, nem olvastam vissza a fórumban (lustaság és időhiány miatt )
Érdeklődnék, hogy van-e itt valakinek eladó komplett működő simson blokkja karburátorral, berúgókarral, váltókarral, stb.?
Várom válaszotokat
Hadd mondjam el egy érdekes tapasztalatomat a Simsonnal.Nemrégen újítottam fel egyet, Boltba járni használom. Nemrég gyertyát cseréltem rajta, tehát újat tettem bele. megyek a szokásos bevásárlásra , eltöltök a boltban 10-12 percet, és amikor kijövök nem indul, csak 20 25 rúgás után. Átnéztem a karburátort semmi dugulás minden rendben. Tegnap a harmadik eset után, mondom, megnézem a gyertyát.
Kicsit nagynak ítéltem a gyertyahézagot, 0,7-mm körül volt, és összeütöttem az "előírt" 0,4mm-re! És lássatok csodát, azonnal indult. Hiába , mindig tanul az ember! Pedig van kint 6-8 mm-es szikra pipa nélkül testhez.
Szép jó reggelt! Bemész a boltba , vagy a neten veszel egy másikat és kicseréled! Külön szerencse, hogy a Simson váz darabjaira szedhető,(5 db) és csak a hibás részt kell kicserélni.
Sziasztok. Az van, hogy vásároltam egy Simsont (s51) és elkezdtük felújítani. Sajnos a főváz menthetetlen, sajnos ezt nem lehetett látni, amikor megvettük. Adja magát, hogy vegyek egy új vázat, de itt jön a kérdésem: mennyire szabályos ez? Olyan motoron szeretnék ülni, amivel nem büntetnek meg, nem cseszegetnek, tehát szabályosan szeretném megoldani ezt a kérdést. A válaszokat előre is köszönöm!
Nézd meg a benzinellátó rendszert és a tank szellőzőt, mert van egy érzésem, hogy elfogy a benzin a karburátorból. Mekkora a kompresszió?
Mert a simson indul 0,9 mm-es dugó hézaggal is, szar kompresszió mellett. Tudom mert nemrégen volt szerencsém tapasztalni.
Sziasztok! nemtudom mi lehet a baja a simsonomnak rúgásra indul, szikra van,amikor meg elkezdek vele menni 5perc után lassulni kezd ,hiába kapcsolom neki a 3-at nem húz egyszerűen elkezd lassulni,csak egybe húz viszonylag,de viszont rugásra indul ,mi lehet a gond?,csak segítsetek légyszi
én még annyit tennék hozzá, hogy nekem MBX em van gyári fékkel.
Boxerhangnak pedig egy nagy robogó féknyereg van fönn.
Nem túlzok ha azt mondom hogy 2 ujjal már sok behúzni... :D
Lent említett haver vagyok.:D
Nekem MBX fék volt simsonon, nagyon szerettem, sajna most bontódik a motor. Amit átalakítottunk:
Volt próbálva simson kerékre tárcsa, nem vált be, több meló lett volna, így egyszerűbb volt az egész kereket átvenni. Ehhez távtartókat kellett csinálni, a villa pontosan belemegy a gyári helyére. Én MBX-ről áttettem a féket és a gázkart is. Mivel előre az a batár alu felni került, így hátra is betettük, a lánckerék alól kellett leszedni pár milit, de jó lett. Ezekkel a nagyobb kerekekkel is tök jól motorozható, attól meg nem kell félni, hogy meg tudsz-e állni. Nagyon szerettem. Ja, és a hátsó dob fék is jobb, mint a gyári. Éppen megvan minden, ha kell esetleg akkor meg tudjuk beszélni. Így nézett ki:
Sziasztok!
A kérdésem, hogy ha a gépre MBX-ről rá szeretném telepíteni a tárcsaféket, mit kell átalakítani? Értelemszerűen villa, felni, meg maga a fék kell. De arra lennék kíváncsi, hogy a kormány átmérője ugyanakkora? MBX kezelőszerveket rátehetek? (Hátha valakinek van ezzel tapasztalata, még nem kerestem alkatrészt, csak az elmélet van meg...)
Illetve még annyi, hogy a villa rögzítését hogy kell megoldani, kell a kifliket is cserélni? A kormánycsapágyaknál hozzá kell nyúlni valamihez?
(Ha le is beszéltek, válaszoljatok, mert egyrészt kíváncsiságból kérdezem.)
Nekem volt "szerencsém" olyan házban villanyt javítani-szerelni, ahol a tulaj kötözött össze mindent "felszolgáló" végzettséggel. Én csak azt csodáltam, hogy nem halt meg addig senki közülük. tehát bátrak az emberek. Azzal sincs semmi baj, ha valaki magának "szerel" illetve kókányol, csak éppen mostanában volt szerencsém olyan motorhoz, ahol a tulajnak nem volt szerszáma, dugókulcsa mert az anyákat vágóval "húzta" meg, nyomatékra gondolom, így az összes anya cserés , mert van amelyik a keresztmetszete feléig be van vágva. Igaz az ára is ehhez igazodott, mert a szegény gépezet a pincében árválkodott sok évig.
Egészen finoman összerakva melegítve-hűtve is simán bele lehet nyomni egy tizednyi csámpát a főcibe.
Amíg nem indítod el, még kipajszerolható belőle,utána már nem.
Te írtad egyböl hogy kalapácsal szétvertük erre próbáltam irónikus választ adni
Én sem vagyok amatőr csak azért írtam ide a fórumra ha már van ilyen lehetőség mert nem volt kedvünk újra szétszedni a blokkot és hátha csak valami apróság lehetet a baja amire nem gondoltunk vagy kihagytuk
De most már beindul, megy
ha nem használod a "válasz erre" gombot akkor nem tudjuk kinek válaszoltál. Nem kell "simson szerelősor" , csak kell pár szerszám ami nélkülözhetetlen. Még az sem biztos, hogy hasonlít a filmben látotthoz, mert magamnak csináltam. Vagy pl a csapágy lehúzót vettem. stb.....stb. Csak nekilát egy pl. kertész, vagy szakács motort szerelni pedig előtte érdeklődni kellene mit és hogy. Aztán van aki megtanulja a saját kárán. vagy a harmadik főtengely után. ma már ha valamire kíváncsi vagy megtaláljátok a neten.
Bocsánat, hogy csak így belekontárkodok a fórumotokba.
Először is őszinte leszek, nem olvastam vissza a fórumban (lustaság és időhiány miatt )
Érdeklődnék, hogy van-e itt valakinek eladó komplett működő simson blokkja karburátorral, berúgókarral, váltókarral, stb.?
Várom válaszotokat