Köszönöm a Választ
Ezek mind megvoltak már mégsincs semmi
Azért írtam ide hogy mi lehetne még mert már mindent kipróbáltunk amit kilehet és hátha ír valaki olyat ami nem jutott eszembe, mert ilyen még simson-nál nem fordult elő, hogy semmire nem reagál
Mekkora a szikra gyertyapipa nélkül testhez? Van 8 mm körül? Üzemanyag rendben? Lendkerékék rendben? (mikor gyújt? ) Fecskendővel vagy 10 köbcenti benzint spricceljetek a gyertyát kivéve a hengerbe, és úgy rúgjátok meg. A lendkerék jókor adja a gyújtást, nem az alsó holtponton? Stb, stb, stb.....!
Lenne egy kérdésem...
Van egy felújított Simson Enduro új szimeringek, csapágyak, felújított főtengely, henger fúrás+új dugó. Valamiért mégsem akar elindulni, sőt semmit nem csinál 1 pöffenés se. Pedig szikra van benzint kap. Tirisztoros gyujtása van, azt lecseréltük megszakítósra hátha az a baja de úgyan nem indul gyertyábol is már vagy 10-et kipróbáltunk és úgyanúgy semmi!
Esetleg lenne valami tippetek mi lehet a baj?
Igen, vagy egy XR125, XL125...DR125...meg a többi kerregő
De rendszám, magas biztosítás és teljesítményadó mentesen kellene intéznem. (Amíg be nem vezetik)
Üdv minden Simsonmániásnak. Van valakinek tapasztalata arról, hogy Simsonból felizmosított motor mennyire lehet tartós? Évi 10ezer km-t kellene elmennie 90km-es tempó/budapesti forgalom igénybevétel mellett. Tud ilyet pl. egy 70/4 hengerrel megáldott S51 blokk? Fogyasztása tartható 3 liter környékén így? Vagy vegyem ki a kezem a biliből?...
Kedves Rica úr, tiris gyújtáshoz még alkalmatlanabb mint megszakítóshoz, mert annak a jeladó miatt, mégkevésbé vannak elfogadható helyen a tekercsei..
Továbbá nem alkalmas babszi, PVL (s53) ducti energia, gyújtáshoz sem (ezeket szokták simsonra tenni) mert ezek tekercsszáma nem osztható hárommal, ami azért a három fázisú üzemhez nem ártana..
Veled olyan kár vitatkozni, te mindent megtudsz magyarázni. Feleslegesen, mert én pedig direkt leírtam, hogy töltőtekercsről beszélek, nem? De.
Főleg nem értem a különleges kioktatást amiben részesültem. De köszönöm, hálás vagyok érte. Sokat megtudtam.
Néhány fokos eltérés nem fogja egymást kioltani. Feljön 6 vezeték, egyenirányítva van, és szabályozva. Ennyi, mit akarsz még?
Jah értem..
Nem tudtam, hogy az áram olyan okos, hogy tudja, most ő egy motorban vagy generátorban nem lesz fázisban..
A mondott elrendezésben a tekik egymásra fognak dolgozni, egymás fogyasztói lesznek, és végsősoron melegedni fognak..
Persze, ha ráakasztasz egy sima háromfázisú szabályozót, amiben mezei egyutas egyenrángatás van, az is jó ötlet, mert akkor a megtermelt kakónak elvész a fele, ami mondjuk nagymotornál nem baj, mert van miből elveszni, ha több 10 loerős a bicigli..
Három, nem fázisban felszerelt teki csak testfüggetlen lehetne, mindet külön kellene kétutasan egyenrángatni mindegyik tekihez egy-egy Graezt-híddal, ehhez viszont már a gyújtás nélkül is 6 derótnak kellene feljönni a blokkból..
Van egy eladó feszültség szabályzóm, amivel egyszerre 3 töltő tekercs tudja tölteni az akksit. Ha érdekel valakit, az adatlapomon van elérhetőség. Mivel nincs mihez használjam, ezért adom el, rég óta foglalja csak a helyet. Adok ajándékba 3db töltőtekercset is, megszaktós alaplappal (megszaktó nincs rajta, de adok hozzá ingyen ha kell)
1. dugulás, illetve szűkülés az üzemanyag ellátásban.
2. valami elektromos hiba, időszakos zárlat, vagy szakadás a rezgés hatására a gyújtórendszerben.
Sziasztok. A segitségetekre lenne szükségem. Adott egy simson schwalbe kr51/1 és menet közben rángat de csak ha "gyorsan" megyek mitöl lehet ez? A hátsó kerékbe kis 8-as van .
Ezek mind megvoltak már mégsincs semmi
Azért írtam ide hogy mi lehetne még mert már mindent kipróbáltunk amit kilehet és hátha ír valaki olyat ami nem jutott eszembe, mert ilyen még simson-nál nem fordult elő, hogy semmire nem reagál