Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdvözletem!

Ez már igen, nem hittem hogy ilyen jó állapotú géped lett. Ezzel már el lehet menni boltba sörért.
Vagy keveset kap, vagy túl sokat. Valami ok miatt nem tud elégni a benzin normálisan. Át kell nézni az egészet.
Ez viszont jobban látszik.
Egy kérdésem. Lenne hozzátok. Mi okozhatja hogy full gázon durrog föleg a karburátornál és kurvahamar felmelegszik a henger. Gyújtás karbi nem lett állítva rajta es ezelott gond nélkül ment. Egy kondenzátort, es megszakítót cseréltem mivel azthittem hogy a kondenzatorom szállt el... Szerintetek milehet a gond? Mivel hogyan tudnám orvosolni.?
elég furán néz ki ezekkel a sárga sárvédőkkel
kanári eition, nekem az ezüst sárvédő jobban tetszik
Összeraktam a Simo-t, és ma mentem már vele, még a karburátort kell belőni, mert a szint jó viszont maxi gázon hörög. Azt hiszem főfuvóka cserére szorul.
Valakinek van eladó normális tuning,verseny, pálya simsonja?
Nagy valószínűséggel megint kosz van a benzinjáratokban.
A levegőszűrőjét nézted?
Gyújtás jó helyen van?
Nem megijedni kell, hanem megnézni mi a baj!
Tartsd meg inkább én egy hete vettem egyet 25-ért, még 20-at ráköltök, és járok vele.
Az én N51 -em nem egyforma és a vége sem.
Sziasztok!
s51-esnél az első fék és a kuplung bowden hossza és házának hossza megegyezik?
Sziasztok, érdekel valakit S53-as simson? Akkor csinálok róla képeket is. Illetve nem teljesen 53-as kicsit hiányos és az 51-es alkatrészekkel van pótolva pl első lámpa, gyújtás....
Távban az ilyesmit nem lehet megmondani, ahhoz látni kellene a gépet. Vigyél magaddal egy régebbi motorost és döntsétek el, hogy 30-tól 70 ezerig mennyit érhet. Lánc fékek kipufogó , ülés huzalozás világítás motorblokk benzintank nem rozsdás-e belülről, stb milyen állapotban van ?!
Sziasztok mi a véleményetek van egy 1982-es Simson s 50-es mustár sárga színű teljesen gyári állapotban+gyári tartozékok!
Régen 2 személyre volt vizsgáztatva forgalmi+rendszám meg van!
Nagyon jó állapotban!/üzemképes/
Szerintetek mennyit érhet?
valamiért szar a link ez a neve: "006752 275-16 Köpeny 41N F-880 TT 4PR(!) "
igaz nincs is most raktáron
én ilyen gagyit vettem a szimóra: http://www.mofaker.hu/termek/2...!%29_Fortune__006752
olyan 2000km mentem vele teljesen hibátlan
bár amikor kibontottam majdnem sírva fakadtam olyan girbe-gurba volt
felfújtam 4 bárral aztán kiegyenesedett a napon
Áhh értem, erre voltam kíváncsi. Azért annyival még csak nem is olcsóbb, mint a Heidenau, szóval akkor inkább zsebbe nyúlok kicsit jobban. Köszi a választ!
Pontosan?
pont deestone volt ami nálam már új korában is ütött, pedig a kerék eynes volt, gyorsan elkopik, cserbe nem tapad, tehát fajlagosan drága ez az olcsó gumi.
Pontosan mit takar, hogy szar?
Az egyik legszarabb távolkeleti gumi.
Ezeket felejtsd el.
Heidenau.
Jól gondolod.

A simsonon gyakorlatilag 3 egymástól abszolút független velanny rendszer van.
Egyenáramú az akkuból, index, duda működtetésére
Váltó az e-h világítás, féklányka, műszerizzók
És persze a váltó a gyula.

A motorban az a ravasz, hogy ez az egymástóltejesen független rendser, abszolút szabadon variálható, tehát lehet neked 6 voltos gyújtásod, 12 voltos világítással és 6 voltos egyenáramú rendszerrel is akár :)

Én ezt a szerintem jelentősen és feleslegesen túlbonyolított rendszert erősen le szoktam egyszerűsíteni, ez csökkenti a hibalehetőségek számát, a szerelhetőséget pedig javatja.

Azt csinálom, hogy:

A féklámpát,hátsó helyzetjelzőt és aműszerizókat élből rákötöm az egyeneáramú körre.
Így egyenletsen világítanak, nem csak magas frduaton pislákol..

A világítás tekercsét élből kikötöm a gyújtáskapcsolóból, minek kapcsolgatni? Állandóan égnie kell a lámpának, álló motornálnem fogyaszt, tejesen felesleges kapcsolgatni, csak elégeti a gykapcsoló belső érntkezőit.

És akkor itt jön a perverzebb rész: 6volt 35 wattos tekercsethasználok, és ezzel hajtokegy 50wattos 12 voltos első izzót.
Tudom, hogy ez előre kissé idiótán hangzik, de a dlog működik, és a magyarzat is egyszerű.

Az egyéb terheléseitől megszabadított villtek, ha csak az első izzót hajta fixen rákötve, akkor a generátor terheléses szabályozása miatt, a 6 voltos villtek is lazán meghajtja a 12 voltos 50-es izzót.

( a 12 voltos izzónak kétszer akkora az ellenálása, ez fele amperrel terheli a villteket, és ettől abban felszalad a feszülség)
Úgy 3000 fordulat környékén mág vígan megvan a 12 volt.

A töltőrendszer a szokványos: testfüggetlen töltőtek, kétutas egyenerángató, elba, akku.

összességében ez így sokkal egyszerűbb felépítésű, és minden funkciójában jobban működik
Sziasztok!

Használ-e itt valaki Deestone márkájú gimit? Nem rég vettem egy motort, elöl Deestone d891 márkájú gumi van, ami szinte új, hátul kopott enduro gumi. Ha korrekt a márka, vennék hátulra egy olyat, amilyen elöl van, mert nem vet fel a pénz túlságosan.
De még mindig nem tudom hogy milyen simson pontosan, meg azt sem hogy hány watt-ot esznek a lámpáid. Elől két izzó, hátul egy. Ez kevés. Hány voltosak és hány wattosak? Nyilván ha 12V-os izzóid vannak, akkor 12V-os tekercs kell hozzájuk. De add össze az izzók teljesítmény felvételét (össz. watt számát) és úgy vegyél tekercset. Úgy tudom hogy van a 12V 21W-os tekercs (ez hivatalosan a töltő és féklámpa tekercse). Meg van a 12V 42W-os tekercs is, ez való a 35W-os fényszóróhoz. Meg nem is értem igazán a problémát. Ha van világításod és nem csapkodja ki az izzókat, akkor miért akarsz új tekercset venni? Tegyél bele 12V-os izzókat és úgy kösd be, hogy csak egyszerre lehessen fel és lekapcsolni őket. Magyarul az elsőket és a hátsót is. Ha nem írsz nekem semmi adatot erről a motorról, akkor én is csak vaktában találgatok.
Az a baj hogy ezen kb. semmi sem gyári... :D
De most akkor úgy kérdezem, hogyha veszek bele egy 12v-os világítótekercset, az elfogja bírni a három 12v-os izzót, és kicsapni se fogja őket fesszabályzó nélkül? :)