Egy kérdésem. Lenne hozzátok. Mi okozhatja hogy full gázon durrog föleg a karburátornál és kurvahamar felmelegszik a henger. Gyújtás karbi nem lett állítva rajta es ezelott gond nélkül ment. Egy kondenzátort, es megszakítót cseréltem mivel azthittem hogy a kondenzatorom szállt el... Szerintetek milehet a gond? Mivel hogyan tudnám orvosolni.?
Összeraktam a Simo-t, és ma mentem már vele, még a karburátort kell belőni, mert a szint jó viszont maxi gázon hörög. Azt hiszem főfuvóka cserére szorul.
Sziasztok, érdekel valakit S53-as simson? Akkor csinálok róla képeket is. Illetve nem teljesen 53-as kicsit hiányos és az 51-es alkatrészekkel van pótolva pl első lámpa, gyújtás....
Távban az ilyesmit nem lehet megmondani, ahhoz látni kellene a gépet. Vigyél magaddal egy régebbi motorost és döntsétek el, hogy 30-tól 70 ezerig mennyit érhet. Lánc fékek kipufogó , ülés huzalozás világítás motorblokk benzintank nem rozsdás-e belülről, stb milyen állapotban van ?!
Sziasztok mi a véleményetek van egy 1982-es Simson s 50-es mustár sárga színű teljesen gyári állapotban+gyári tartozékok!
Régen 2 személyre volt vizsgáztatva forgalmi+rendszám meg van!
Nagyon jó állapotban!/üzemképes/
Szerintetek mennyit érhet?
én ilyen gagyit vettem a szimóra: http://www.mofaker.hu/termek/2...!%29_Fortune__006752
olyan 2000km mentem vele teljesen hibátlan
bár amikor kibontottam majdnem sírva fakadtam olyan girbe-gurba volt
felfújtam 4 bárral aztán kiegyenesedett a napon
Áhh értem, erre voltam kíváncsi. Azért annyival még csak nem is olcsóbb, mint a Heidenau, szóval akkor inkább zsebbe nyúlok kicsit jobban. Köszi a választ!
Pontosan?
pont deestone volt ami nálam már új korában is ütött, pedig a kerék eynes volt, gyorsan elkopik, cserbe nem tapad, tehát fajlagosan drága ez az olcsó gumi.
A simsonon gyakorlatilag 3 egymástól abszolút független velanny rendszer van.
Egyenáramú az akkuból, index, duda működtetésére
Váltó az e-h világítás, féklányka, műszerizzók
És persze a váltó a gyula.
A motorban az a ravasz, hogy ez az egymástóltejesen független rendser, abszolút szabadon variálható, tehát lehet neked 6 voltos gyújtásod, 12 voltos világítással és 6 voltos egyenáramú rendszerrel is akár :)
Én ezt a szerintem jelentősen és feleslegesen túlbonyolított rendszert erősen le szoktam egyszerűsíteni, ez csökkenti a hibalehetőségek számát, a szerelhetőséget pedig javatja.
Azt csinálom, hogy:
A féklámpát,hátsó helyzetjelzőt és aműszerizókat élből rákötöm az egyeneáramú körre.
Így egyenletsen világítanak, nem csak magas frduaton pislákol..
A világítás tekercsét élből kikötöm a gyújtáskapcsolóból, minek kapcsolgatni? Állandóan égnie kell a lámpának, álló motornálnem fogyaszt, tejesen felesleges kapcsolgatni, csak elégeti a gykapcsoló belső érntkezőit.
És akkor itt jön a perverzebb rész: 6volt 35 wattos tekercsethasználok, és ezzel hajtokegy 50wattos 12 voltos első izzót.
Tudom, hogy ez előre kissé idiótán hangzik, de a dlog működik, és a magyarzat is egyszerű.
Az egyéb terheléseitől megszabadított villtek, ha csak az első izzót hajta fixen rákötve, akkor a generátor terheléses szabályozása miatt, a 6 voltos villtek is lazán meghajtja a 12 voltos 50-es izzót.
( a 12 voltos izzónak kétszer akkora az ellenálása, ez fele amperrel terheli a villteket, és ettől abban felszalad a feszülség)
Úgy 3000 fordulat környékén mág vígan megvan a 12 volt.
A töltőrendszer a szokványos: testfüggetlen töltőtek, kétutas egyenerángató, elba, akku.
összességében ez így sokkal egyszerűbb felépítésű, és minden funkciójában jobban működik
Használ-e itt valaki Deestone márkájú gimit? Nem rég vettem egy motort, elöl Deestone d891 márkájú gumi van, ami szinte új, hátul kopott enduro gumi. Ha korrekt a márka, vennék hátulra egy olyat, amilyen elöl van, mert nem vet fel a pénz túlságosan.
De még mindig nem tudom hogy milyen simson pontosan, meg azt sem hogy hány watt-ot esznek a lámpáid. Elől két izzó, hátul egy. Ez kevés. Hány voltosak és hány wattosak? Nyilván ha 12V-os izzóid vannak, akkor 12V-os tekercs kell hozzájuk. De add össze az izzók teljesítmény felvételét (össz. watt számát) és úgy vegyél tekercset. Úgy tudom hogy van a 12V 21W-os tekercs (ez hivatalosan a töltő és féklámpa tekercse). Meg van a 12V 42W-os tekercs is, ez való a 35W-os fényszóróhoz. Meg nem is értem igazán a problémát. Ha van világításod és nem csapkodja ki az izzókat, akkor miért akarsz új tekercset venni? Tegyél bele 12V-os izzókat és úgy kösd be, hogy csak egyszerre lehessen fel és lekapcsolni őket. Magyarul az elsőket és a hátsót is. Ha nem írsz nekem semmi adatot erről a motorról, akkor én is csak vaktában találgatok.
Az a baj hogy ezen kb. semmi sem gyári... :D
De most akkor úgy kérdezem, hogyha veszek bele egy 12v-os világítótekercset, az elfogja bírni a három 12v-os izzót, és kicsapni se fogja őket fesszabályzó nélkül? :)
Ez már igen, nem hittem hogy ilyen jó állapotú géped lett. Ezzel már el lehet menni boltba sörért.