Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Őszintén? Fogalmam nincs. Szerintem a gyári. Amióta megvan (2007) mi nem cseréltünk semmit se a karburátorban, csak takarítva lett. Vagy 3x Gyertya jónak néz ki. Barnás, szikra elég szép. De majd hétvégén átnézegetem, aztán hátha. Mondjuk nem szoktam nagyon húzni neki sosem, csak néha megforgatom a laza talajon (Legutóbb megyek, városban ilyen sebességmérő ami kiírja mennyivel mész...tudod. Azt mondja: Az ön sebessége: 39km/h)
Nézd meg a lámpabúrákat, szerintem benne lesz hogy hány voltos és hány wattos jár bele. Pl. az első lámpának a foncsorában van egy sárga címkére ráírva. Ami nálam van pl. 12V 35/35W. Meg persze nézd meg a motorod adattábláját is, hogy pontosan mi való bele. A kormány környékén keresd. Kapcsolási rajzokat itt találsz. Én ez alapján dolgoztam most: http://moser-bs.de/
Főfúvóka mekkora lehet? Nem sokat kap? Gyertyát cseréltél már? Nekem most egy kondenzátor csinált ilyet. Annyiszor cserélték már, hogy kitágult a helye és nem érintkezett mindig. Főleg nagy fordulatszámon. Már mindent átnéztem, mindent kimértem, a kondenzátor mérve is jó volt (0.22uF) és mégsem volt jó (utángyártott). Már a végén csak kínomban cseréltem ki és lám jó lett a gép. (Persze felraktam a középső dobozba, hogy ne legyen melege és jobban hozzáférhető legyen ha cserélni kell. )
Köszönöm. Közben megoldottam, ezer más hibával együtt. Teljesen át volt "vezetékelve" a masina, valami agyament módon. Többek között 12V-os világító rendszer, 12V-os elba, de furcsa módon a töltő tekercse meg 6V-os volt. Annak a csavarjain látszott is hogy már volt kiszedve. Gondolom valaki cserélte és véletlenül 6V-os került bele. Aztán persze vakarta a fejét hogy nincs töltés, a féklámpa is épphogy csak parázslik. Most kicseréltem ezt is 12V-osra és minden megoldódott. Most már féklámpa és töltés is van. Kibeleztem ~2m utólag behúzott kábelt is és vissza állítottam gyári állapotra. Pár embernek már beletört a bicskája ebbe a motorba, ezért vállaltam el. A titok megoldva.
én így oldottam meg a féklámpakapcsoló kérdést: //s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
nem a legszebb mert nem volt türelem 110% munkát csinálni
Sziasztok!

Vettem egy S51-es, tirisztoros Simson-t, és az vele a probléma hogy tönkrement benne a világítótekercs, ami a volt tulaj állítása szerint 6v-os volt benne, viszont az izzók 12v-osak benne, mert állítólag a 6v-os izzókat kilőtte ha jobban odahúzott neki.
Most az lenne a kérdésem, hogyha veszek új világító tekercset, akkor milyet vegyek?
6 vagy 12v-osat, és hány wattosat?
Fesszabályzó és akku nélküli a moci, elöl van kettő 12v-os izzó, hátul meg egy 12v-os.

Válaszotokat előre is köszönöm!
Gergő
hallóó

mi a tököm miatt lehet, ha odahúzok a gépnek egy nagyobbat akkor elkezd dadogni meg szaggatni aztán néha le is áll. máskor meg nem csinálja. amúgy rendesen indul meg megy csak ha húzok neki egy nagyot akkor van baj. S51
Igen, működnie kellene.
Urak (és Hölgyek, ha vannak)! A kapcsolási rajz szerint jól gondolom hogy a Simson SR50 (roller)-nél az irányjelzőnek simán az akkuról is mennie kellene? Tehát nem csak akkor ha jár a motor?
Dobra a fészkes fenét..

Ez egy húzó kapcsoló, arra való, hogy a fővázon, a blokk alatt felszereljed, és a fékpedál plácahúzó karjába akasztott rugó működtesse.
Értelemszerűen testet kapcsol, a dobhoz menő vezetéket kell lehúzni, és rákötni erre, a másik felét meg a dobozban a testpontra.

88után ez volt a gyári megoldás is.
ez azt hiszem testet ad szóval akkor az eggyik végét a dobra a másikat az égő testjére.
Hello.. Aktuális még a hirdetés?
kb mennyit érhet egy 82-es 51 b simson ami
gyári de nem szép-itt ott rozsdás festésű
kb 3000km-el ezelőtt újra lett csapágyazva-hajtókarozva
alapméretes dugó(sok évvel ezelőtt nem fúratták hanem komplett cserélték hengerestől, elméletileg gyári cucc)
ülés áthuzatolva, minden része tökéletesen működik
40-50es tempénál 2,5 litert evett a 120 kilóm alatt
kormány rozsdás kipufogó úgyszintén
szóval inkább jó és megbízható de nem annyira szép
Keresek Simson schwalbe-t több darabot is 60-70,000Ft-ig. Lehet rossz is, de akkor olcsó legyen.
70/624-8808
Sérült gyertyamenet, és M5-M10-ig normál menet (kiszakadt/sérült tőcsavar, oldaldekni csavarok menetei stb.) javítása heli-coil-al. Az eredeti menetnél erősebb, de marad az eredeti méretű menet.
Email: simsonos91[kukac]gmail[pont]com
Üdv.
Ennek a féklámpa kapcsolónak a két vezetékét hova kell kötni?
hű pedig már lemondtam hogy kész lesz e-mailban, küldj számlaszámot.
Szia.
Elnézést, nem készültek még el a nyersek, de, rajta vagyoik.
Szerintem: NEM!
Üdv nektek!
6V-os rendszerű simsonom van, szerintetek nagy dolog lenne átalakítani 12V-osra?
szerencsére nem indexes szóval akksi nem kell bele..
a tekercseken és az izzókon kívül kell még valamit kicserélni?
Szia !
Hogy állsz főfúvóka ügyben ? Tudsz készíteni 3db-ot ?
lánckereket is készítesz?
Szia!

Igen tudom hogy a gyártó a KTT és elvileg mindegy de ki tudja manapság:D

Barna színű minden stimmel hogy vitonból van csak gondoltam megkérdezem hátha Pl a SOG jobb lenne e minőségben...

Azért Köszi akkor lehet beépítem!
A gyártó (ktt) irreleváns, ha vitonos, jó lesz.
Üdv Mindenkinek!

Használt e már valaki KTT vitonos szimeringet motorjába és mi a tapasztalatai? S50 motorba szeretném tenni és jól jönne egy kis véleményezés!

Illetve ha ennél van jobb minőség akkor szívesen olvasom!

Ne kelljen ezért szétbontani idő előtt...