A csatlakozásokat nézd át, és tisztítsd ki a sarukat nyomd össze, hogy jó legyen a kontakt, esetleg 5W-os cseresznyeizzókat kellene tenni bele , csak nem tudom az indexrelé mit szól hozzá.
végülis gond nincs vele, csak ez az 1. világít minden, teszi a dolgát, csak ez az index a gyenge mint a harmat. ennyire belebonyolódni csak emiatt nem is akarok. ha van valami egyszerűb párszáz ft-os megoldás az oké, de ezen felül nem kívánok annyira foglalkozni vele. eddig is kézzel integettem. nem mellékesen az akku is meg van halva már egy ideje csak nincs lém fenni bele
A 6 voltos rendszer rákfenéje, hogy sokkal érzékenyebb a kontakthibákra.
Minden kis átmeneti ellenállás amit a kissé oxidálódott kontaktusok okoznak szépen csökkenti a cucc fényerejét, és végeredményben az van amit leírtál.
Tényleg érdemes átállni 12 voltos rendszerre, csak egy új akku, töltőtek, és feszültségszabályozó kell hozzá, meg az izzók cseréje.
A generátorból feljövő, eredetileg a féklányka izzóját szolgáló vezetéket szépen felhasználod a töltőtekercs másik ágának, merthogy a 12 voltios cucc az testfüggetlen az egyenrángatóig (jah, az is kell:) a féklámpát meg szépen rákötöd az akkura és ámen.
Azon nem gondolkodtál, hogy 12V-os rendszerre átállni. Ahhoz lehet kapni normális égőket, elfogadható a fényereje stb. Nekilátsz lassanként beszerezni az alkatrészeket, habár egy 12V-os állórészre van csak szükséged, és egy akkura 5Ah-méretűre , ha jól emlékszem.
6V-os. Valami Simsonos megoldás kéne nem tudom mennyi a led, de ha több ezer ft akkor ugyanúgy kibírom az évek óta bevált karlendítést az index helyett. Ha csak nincs más megoldás.
Mondanám, hogy rakj bele LED-eket mert azok fényesek és nem terhelik az amúgy is gyenge világítótekercset és akkut.
Csak még drága a LED-égő.
A te simsonod 6, vagy 12 Voltos?
Sziasztok!
Nemrégiben vettem egy turbós schwalbe-t, és most túl van egy kisebb motor felújításon. Ki lett takarítva mindene, és tök jól működött, aztán váltó fokozatok elvesztése miatt szét lett húzva a blokk, így belülről is meg lett tisztítva, és felújítva (Csapágy, szimering csere).
Azóta viszont nem megy. Első nap még tudtam vele menni egy próba kört, de nem volt ereje, másodikban szenvedtem vele, harmadikban lefulladt. Másodikban is több szenvedés után 40-ig ki tudtam pörgetni, de a harmadikat sehogy se bírta. Azóta viszont üresben sem tud fölpörögni, van hogy alapjáraton pöfög kicsit aztán lefullad, gázadásra azonnal visszahörgött, és le is fullad.
Sziasztok!
Ti kinél szoktátok fúrni a simson hengert? Van aki megbízható a témában? Adott egy s50n-es alapméretes henger, amit fel kellene fúrni+a hengerfejet hozzáigazítani, ha kell. Dugattyúból keystonet gondoltam.
Üdv ! Egy kis összehasonlítást szeretnék kérni tőletek Adott az én 60-as szettem SA féle 6-7 lovacska max és adott egy VD féle szintén 60-as 10,5lovas szett rezsővel mindennel ahogy az illik, Mekkora lehet a különbség a kettő között ?
Minden kis átmeneti ellenállás amit a kissé oxidálódott kontaktusok okoznak szépen csökkenti a cucc fényerejét, és végeredményben az van amit leírtál.
Tényleg érdemes átállni 12 voltos rendszerre, csak egy új akku, töltőtek, és feszültségszabályozó kell hozzá, meg az izzók cseréje.
A generátorból feljövő, eredetileg a féklányka izzóját szolgáló vezetéket szépen felhasználod a töltőtekercs másik ágának, merthogy a 12 voltios cucc az testfüggetlen az egyenrángatóig (jah, az is kell:) a féklámpát meg szépen rákötöd az akkura és ámen.
Csak még drága a LED-égő.
A te simsonod 6, vagy 12 Voltos?
Kellene nekem M6-os menetű főfúvóka, 3-4db. 155-162 ig. Dellorto 34es karbiba. Postázod? Elutalom a pénzt, aztán elég ha borítékba teszed.
Nemrégiben vettem egy turbós schwalbe-t, és most túl van egy kisebb motor felújításon. Ki lett takarítva mindene, és tök jól működött, aztán váltó fokozatok elvesztése miatt szét lett húzva a blokk, így belülről is meg lett tisztítva, és felújítva (Csapágy, szimering csere).
Azóta viszont nem megy. Első nap még tudtam vele menni egy próba kört, de nem volt ereje, másodikban szenvedtem vele, harmadikban lefulladt. Másodikban is több szenvedés után 40-ig ki tudtam pörgetni, de a harmadikat sehogy se bírta. Azóta viszont üresben sem tud fölpörögni, van hogy alapjáraton pöfög kicsit aztán lefullad, gázadásra azonnal visszahörgött, és le is fullad.
kejcton viszont csak 41 től van, ahhoz meg de.
Ti kinél szoktátok fúrni a simson hengert? Van aki megbízható a témában? Adott egy s50n-es alapméretes henger, amit fel kellene fúrni+a hengerfejet hozzáigazítani, ha kell. Dugattyúból keystonet gondoltam.
Egy gyors kérdés.
A 3 sebességes váltót mennyire macera kicserélni 4 sebességesre?
Illetve megoldható az olaj keverése automatikusan?