Talán a hengerfej vagy hengerfej egyik bordájára próbáld rögzíteni, bár sok értelmét nem látom.
A fordulatmérő úgy vélem sok zavart összeszed, azért pontatlan. Próbáld zavarszűrős gyertyával vagy pipával, hátha megjavul. A robogómon elég volt lelógatni a kábelt a gyújtókábel közelébe és pontosan mért ingadozás nélkül.
Sziasztok
Kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy 53 as Simsonom vettem rá ezt a műszert http://www.robogoalkatresz.eu/...
a problémám annyi hogy a gyertya tömítése helyére való szenzort adtak hozzá és nagyon magas értéket mér. 150C a mérési határ ezt gond nélkül eléri komolyabb terheléseknél. Most nem tudom hogy a műszer csal vagy tényleg ilyen magas ott a hőfok. Így használhatatlan mivel szinte mindig a 150C mutat. Más hogy ha valaki tudja esetleg hogy a fordulatméröt hova kell kell kötni Vape gyújtáson az nagyon jó lenne mert most egy drótot tekertem a gyertya kábelre, kicsit lengedezős így.
A segítséget előre is köszönöm
üdv: laulau
Csákó!
Sárvédőket, dekliket, tankot érdemes festés előtt alapozóval befújni?
Festettem már simsont de akkor csak simán ráfújtam a lekromofágozott felületre a spray-t és cső.
Most vettem egy másikat azt is fújnám csak érdekelne, hogy érdemes lealapozni előtte vagy annyira nem számít?
Nem kiállításra kell a motor....
Ja és ha van vkinek hátsó doboza elfekvőben az szóljon.
Eladnám pár alkatrészem:
- Simsonba alakított Ducati Energia gyújtás, trafóval, töltésszabályozóval (akksit tölt + halogén izzót megvilágít) 18.000 Ft
- Simsonba alakított Honda MBX-80 első-hátsó kerék, elöl tárcsafék (2 dugattyús), jó állapotban, új gumikkal, villaszárakkal (csak be kell rakni a motorba) 30.000 Ft
-Hátsó lengővilla 2.000 Ft
-Pazazz kormány (kék) 6.000 Ft
-Középdoboz, tank, sok apróság, árat megbeszélünk.
Kérdezzetek, képet szívesen küldök: horvath0adam@gmail.com
Sziasztok! Valakinek elfekvőben simson lánca? Budapest, Fót, Dunakeszi környékén? Hú de jó lenne ha lenne. Az se baj ha boltot mondotok, csak az már zárva van ilyenkor...
Érdeklődnék hogy szerintetek mennyiért tudnám eladni a motoromat?
51-es hosszú 4-es váltó,70 es német sport főtengely,70 es kuplung,70 es bővített sport henger, elől-hátúl vadi új 0 km-es gumik,tank deknik sárvédők frissen festve 2K festékkel, endúró kipufogóval, világítás fékek stb tökéletesen működnek,teljesen szép állapotú a gép.
Szerintetek mennyiért lehetne eladni? Mennyi az amennyit tuti meg kell hogy érjen?
üdv érdeklödnék van egy 50 simsonom az a problémám 1 esbe nem tudom berakni és ha eröltetem is csak darál nem veszi be széthuztam a blokot de ugy semmi rendeleneséget nem találtam ha valakinek lenne ötlete mit csináljak ne tartsa magába megköszönném a segitséget
üdv érdeklödnék van egy 50 simsonom az a problémám 1 esbe nem tudom berakni és ha eröltetem is csak darál nem veszi be széthuztam a blokot de ugy semmi rendeleneséget nem találtam
Üdv ! alátét nélkül nagyon csörgött .. visszatettem az alátétet valamivel csendesebb lett alapjáraton bemelegedve most már semmi zaj nincsen csak ha huzatom akkor hallat valami csörgést .. a siber az nem kopott , a tű szintén új a csapágyak ujjak a főtengely használt de nagyon jó meg sem kottyan oldal irányban sem.. csapszegnél uj bronzpersely megjegyzem a tűgörgővel csunyábban járt.. én is a főtengelyre gyanakszom nem lehet tökéletesen derékszögben... vagy a dugóra. uj gyűrűk vannak rajta de az nem lehet a csörgés oka mert ahhoz túl hangos . meg lesz fúrva és márkás dugóval összerakva rövidesen.. egy kérdés 40.23 van a dugó tetején akkor milyen méretet rendeljek ha furatni akarom eggyel a henger gondolom 40.25-ös mennyivel mennek feljebb a fúrások és számok :
Hát a kollégánál lehet ezek közül valamelyik amit viszont említettem blokk azon frissen fúrt henger/dugó volt,új főtengely,csapágyak,kisfogas és kosár meg minden új ami csak a blokkban van,a karbi is vadi új amal. minden kihézagolva ahogy kell mégis csörgött nem értem én sem....
Több dolog lesz az eccerre.
Az egyik pölö a suber+tű, ez lesz kisgázon.
Meg a szokásos, kopott primer, ütő főtengely satöbbi.
A csapszegnél lévő hézagolót meg nem köllene kihagyni, mert vagy aul vagy felül vezetni kellene a hajtórúdat.
Persze minden gond nélkül át lehet,de inkább azt javaslom hogy az utángyártott méretpontatlan helyett szerezz be gyári 4es váltót.A 60as hengert pedig simán rárakhatod de mindnképp 60as hengerfej kell hozzá a gyári 50es nem jó! ha jó állapotban van a főtengelyed akkor nem kell cserélni bírni fogja.
Az alsó tűgörgőt kizárnám az inkább "kalapál", esetleg kopott a henger és a gyűrűk ciripelnek... igazat megvallval és csörgés mentes simsonnal még nem is találkoztam.hiába lett ráköltve 100ezer márkás cuccok a hangja ugyanolyan förtelem volt amit nem is értek... nálad is van az a jelenség hogy egy bizonyos fordulat felett mintha visszafogná a motort?
Üdv ! 50-es blokk
egy kérdéssel fordulnék hozzátok rettenetesen csörög cirpel a simson a hajtókarba kicseréltem a tűgörgőt perselyesre de előtte is csinálta azt hittem ezért... ügyes esztergályos csinálta kifejezetten Ónbronzból (csapágybronz) a persely tökéletes nem kotyog egyátalán összerakáskor ugy döntöttem nem teszem bele a hézagoló alátéteket a csapszeghez a dugó belső oldalára. remélem nem baj egyébként mi szerepe van ennek a két kis alátétnek ?
De a motor most is ugyan úgy fémesen ciripel csörög gázadásra elhalgat csendes lesz de alapjáraton illetve enyhe gázon tartva nagyon csúnya ciripelés.. menet közben amikor már kipörög és nem hut tovább egy adott sebességben akkor megint csörög.. . de amint megszűnik a terhelés azon nyomban fémesen ciripel elégy csúnyán és hangosan mi lehet az ?
Kerékpárokhoz és motorkerékpárokhoz kínálunk alkatrészeket, felszereléseket, kiegészítőket. Fő profilunk a veterán motorkerékpár, de minden típushoz kínálunk alkatrészeket. A motorkerékpár és kerékpár mindennapi használatához, felújításához, karbantartásához, üzemeltetéséhez szükséges alkatrészeket megtalálhatod üzletünkben vagy honlapunkon. www.kamioldmotor.huwww.kamioldmotor.boltaneten.hu
Helló
Érdeklődnék hogy 3 sebességes simsont átt lehet alakítani 4 sebességresre vagy mit kell rajta kicserélni?
A másik kérdésem hogy ha 60 as hengert rakok rá akkor még a főtengelyt nem kell kicserélni?
A hengerfej azért olyan mert valamikor a gyertyádnál kifújt a motor, nem volt meghúzva rendesen, olaj lecsapódott a bordákra és a por meg megtapadt rajta.
A hengereden a számok a származását mutatják, eredeti gyári hengered van, a szívócsonknál egy körbe van egy szám az a gyártási idejét jelzi. A bordék közt sorozatszámot, és a henger melyik blokkra való származását jelöli pl: M541.
Valakinek van Olcsón eladó simsonja?
schwalbe, és SR nem érdekel!
Lehetőleg 4 sebességes érdekelne, de ha 3 sebességes az sem gond.