Takarítsd le a sok év olajsarát, ha tiszta, és utána is megjelenik ugyan ez az olajos kosz, akkor lehetséges hogy valahol kifúj.
A számok a gyári öntőforma, és anyagösszetétel jelölései.
Üdv mindenkinek ! Valaki használ ilyen fejidomot, most vettem a héten de nem bírom úgy beállítani hogy az utat világítsa, vakítom vele aki velem szembe jön, egyébként fasza a 35/35w-os izzó világít mint állat
Mi a véleményétek egy sima 60/2-es hengerhez érdemes rezót csináltatni? tartós blokkot szeretnék tehát csak annyi hogy nagyobb henger,tirisztoros gyújtás,16n3 karbi. teljesítményben kb mennyit számítana ehez a hengerhez tervezett kipu pl egy gyárihoz képest? Előre is köszönöm.
Sziasztok , miért lehet az , hogy nagyobb gáznál sebességnél rettenetes a rezonancia ,a mit a motor kelt.. ? a gumi bakok jók , új csapágyak (japán) főtengely új, magyar pjd-s simson star
Létezik mérethibás váltódob is, amin kb minden rossz.
A spirál mérete emelkedése, a taréjon a minta, minden..
H azet még párosítod eg szintén méretpontatlan voóékkel és csőtengellyel, ami már önmagában is elég a sikerhez, akor nyilván xar lesz.
A jelzett alkatrész alá való eredetileg egy távtartó gyűrű, azt 10 ből 10motorban rosza helyre teszik:)
Egy amatőr kérdés, tabletta gyújtásnál hogyan kell sorba kötni a világító tekercseket ? Az enyémen nincs össze kötve egy sem, és elég ganaj a fényerő, egy ismerős gépén viszont olyan van és a két 35w-os spot izzót majd ki veri.
Üdv ismét mindenkinek (mindegykinek ) Nos a váltó..... Sokadjára írok róla, most hogy 1 hónapja szenvedek vele és rávertem alsó hangon egy 10-est, a mai nap végre működésre bírtam, na de nem ám csak úgy ni hogy összerakom és megy, reszelni kellett itt még a kutya eget is (látszik a minőség a tömeg gyártásban) léptetővillát alapból reszelni kellett úgy már tudtam pakolni a fokozatokat, de csak 2. és 3. fokozat volt, 1-es és 4-es csak kerregett nem vette be, ekkor jött az ötlet hogy mi van ha nincs bent az a kis szar ami a két részből áll az egyik része ugye a váltó dobba fekszik a "szára" pedig a léptető villát határolja, nos anélkül vette minden fokozatot, jött az ötlet itt valamit reszelni kell, a felső részét ami a váltó dob "taréjába" ül be kicsit megköszörültem hogy kisebb legyen, és láss csodát egyből lett 1-es és 4-es is. Addig az állító csavarral nem tudtam elérni hogy minden fokozat legyen vagy az 1-es vagy a 4-es vagy mind 2 de hiányzott, a frissen fúrt hengerem is végre be tudtam így indítani bele tettem ma kb 10-15km-ert gond nélkül, tette a dolgát a váltó is !
Semmi baj! De nagyon jó lenne ha valaki tudna róla valami használhatót mondani. Mert szeretnék venni egy 4 felömlős hengert. Csak nem tudom el dönteni ,hogy melyik jobb mert nem értek hozzá.
http://simson-keletimotor-alka...