ma készen lett a etz fékar tarto bilincsem ime rola pár kép igy nekem megoldodot aza probléma ami sok simsonon szoktam látni hogy etz fékart ráteszik de a régi simson gákart hagyák meg ami szerintem elég barbár megoldás igy nekem most már a etz fékar meg a gázkar is etz lesz mega kombinált kapcsolo és a kuplungkar is
ttp://kepfeltoltes.hu/140228/IMG_20140228_171930_www.kepfeltoltes.hu_
.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140228/IMG_20140228_171939_www.kepfeltolte
s.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140228/IMG_20140228_171945_www.kepfel
toltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140228/IMG_20140228_171954_www.k
epfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140228/IMG_20140228_172011_
www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Állíts rajta hogy ne kelljen lenyomni a váltókart hanem pont beugorjon a helyére a vonóék.vátasz egy 2.at mondjuk és megnézed hogy ki vagy be kell nyomni a vonóéket és az szerint ráállítasz a csavaron.
Első és utolsó is a helyén van, még sem jó, nem tudok váltani, az a baj hogy a léptetővilla eleve nincs bent a helyén a váltódob hornyába, csak miután picit lenyomom a váltókart, na akkor kattan be a helyére és tudok egyet váltani fel, de utána újra és újra el kell ezt játszani minden egyes fokozatnál Mit csinálok rosszul ?
Sziasztok!
Természetesen a ronda hang a kupplung-ftengely fogaskerék párosból jött. Ma megvettem az újat és hallj csodát, gyári hangú lett a gép!
Generál sem kellett volna?
Na de nem baj! Magamnak csináltam meg
Vedd le a deknit és úgy próbáld meg beállíani,szerintem beállítás baja lessz csak,régen én is rengeteget szívtam amikor belekerült a 4,a gyári értéket meg tolómérővel mérni el kell felejteni,amikor váltasz de nem ugrik be sebességbe látni fogod hogy merre kell állítani ki vagy be kell nyomni kicsit a vonóéket és az szerint.
Üdv, ismét a váltó....... Nos beraktam az új golyókat, az új húzóéket, blokkot összetoltam rakom fel váltódob eceterá,eceterá és láss csodát most sem jó annyi pozitívum van a dologban hogy a lefele váltásoknál szinte tökéletes, illetve érzem hogy mikor van fokozatban tehát erősebb az egész mechanikája köszönhetően az új rugóknak golyóknak, de a fő gond megmaradt, felváltások borzasztó rosszak, le 1, picit le utána és 2, majd picit le és 3. és ismét le egy picit és 4. Minden felfele váltásnál vissza le kell picit nyomni a léptető villát, holnap újra rámegyek, kívül kell lenni a gondnak 100% úgy gondolom, de mi ? a váltó dob kivételével minden új a váltó szerkezetében. Na jó éjt
A bánat sem tudja pontosan, csak emlékezetből írtam ennyit. Sosem méregettem még mennyi is megy bele, felöntöm a megfelelő szintig aztán belemegy ami belemegy.
Üdv mindenkinek ! kérdeznék valamit remélve valaki tud segíteni van egy Simson starom és felújítottam a blokkot felöntöttem a váltót olajjal fél liter .. használtam használtam szépen indul jól veszi a lapot semmi panaszom nincsen rá de az olaj eltünt a váltóból.. de se olaj cseppek nem voltak sehol se semmi uj szimeringek a főtengelynél és elég jól is fogták. de ha a szimeringnél beszivta az olajat akkor nem lenne alapjárat sem meg azt észre lehetne venni , menet közben sincs füstcsóva utánnam 1:20-assal használom igy némi füst van de az a keverék miatt legfőképpen az a kérdésem hogy ha a kuplung kosár éppen csak beleér az olajba akkor nem károsodhat a lehajtás a váltóban a fogaskereke és tengelyek siklócsapágyak.. perselyek ? most felöntöttem megint de 1 liter van benne és a szint most van a kis ablaknál és tartja a szintet .. ezt nem értem .. feltöltök egy videót a hangjáról és a füstről.. a videóim között mettaláljátok a garázsban vettem fel..
Sajnos ez régen is el játszotta velem,szinte minden generálnál kelet cserélni kuplungot,hiába az össze jelölés a le szereléskor..
lógó csapágyak szépen kotyogva félre koptatják a fogazást
Ezzel kapcsolatos kérdés!
Szedtem szét egy még teljesen gyári blokkot mostanság,nem volt c3-as csapágyakkal szerelve,határozottan emlékszem a 15 éve szétszerelt blokkban lévő műanyag kosaras c3-as csapágyakra...hogy van ez?
A most szét szerelt blokk Németországból származik és 88-as robogóból származik.
Biztos vagyok benne hogy a primer meghajtás ad rágó hangot.
Én ugyan ebbe a hibába estem bele..sikerült vennem egy rendes anyagból készített darabot,kicsit meg faragtam és huss..eltűnt a rágó hang.
Kicsit félre értetted amit írtam,nem a lehr videó szerinti össze szerelést favorizáltam,szerintem sem oldható meg...az utolsó milimétereken a csapágy helyére húzatására próbáltam utalni,az egy okos dolog
Összeraktam a blokkot. Szarabb lett, mint volt. Az a fémes csapágy hang, amiért szétszedtem, még hangosabb lett. Viszont amit nem cseréltem a ftengely fogas és a kupplung fogas az tropa. Iszonyat randa! Elképzelhető attól is? A csúfos hang motorfék üzemben még radikálisabb!
Esetleg holnap leveszem a kisfogast és beindítom nélküle. Ha nem lesz hang, akkor vagy a kupplug vagy a váltó..
Nézd meg a galériámba amit beraktam. Mérd meg te is. Szerintem egy helyről jött a két váltófogaskerék ami hasonlót okozott mint neked. Kicsit idegesítő hogy mindent reszelni kell egy kicsit hogy jó legyen. Nekem 1 év után dobta ki a sebességet. Váltótengelyem és a huzóékem deformálódott.
ttp://kepfeltoltes.hu/140228/IMG_20140228_171930_www.kepfeltoltes.hu_
.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140228/IMG_20140228_171939_www.kepfeltolte
s.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140228/IMG_20140228_171945_www.kepfel
toltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140228/IMG_20140228_171954_www.k
epfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140228/IMG_20140228_172011_
www.kepfeltoltes.hu_.jpg