Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszönöm a választ
Nem igánylem a hülye válaszokat! Aki nem tud normális válaszokat adni az ne írjon! Egyszerüen nem tudom mi a külömbség melyik jobb!:D
Az enduro dobon a hátsó teleszkópnál van egy behorpasztás, hogy elférjen a teleszkóptól.
De ezeket az utángyári izéket kerüld el inkább.
Üdv Nektek!
Mi a különbség az enduro.: http://www.mofaker.hu/termek/K...
és a sima kipufogó között? http://www.mofaker.hu/termek/K...
Sziasztok!
A Kr51 gyári színének a színkódját, biztos beszerzését tudja valaki?A "tundragrau"-ra gondolok, ha minden igaz RAL 7034.Valaki meg tudná erősíteni?
Ez valami kvíz kérdés?
Közben a 2nap alatt telefonoztam egy nálam is nagyobb guruval, ő is azt mondja amit te.
Néha én is tévedhetek, nekem úgy rémlett volt régen amolyan verzió is, de ezek szerint tévedtem.
Nem, így már értem, mert így már van értelme a kérdésnek.

Amiket én ismerek, azokra igaz.
Sziasztok szerintetek mi a külömbség a két henger közt?
Szerintetek létezik, hogy hibás centír miatt nem pörög ki a motor?
Erre már nincs szükségem szerintem ez jó lett mivel alapjáraton szépen megy a motor,csak mintha elektronikusan le lenne tiltva. a jeladót még megnézem hátha az.
Sziasztok

Már 2napja szívok a motoral és nem jutok előrébb.Tehát gyári tirisztoros gyújtás 1.8mm előgyújtás és a motor csak alapjáraton megy gázra leáll.tekercs és jeladó kimérve elvileg jó, az elektronika okozhat ilyen hibát? a lendkereket sikerült megoldanom egy megszakítósra átraktam a két mágnest így let egy olyan lendkerekem ami mindkettőhöz jó. próbálam megszakítóssal is de sajna azzal is szívok,utángyártott főtengely van benne és ha beállítom a megszakítóhézagot nem tudok előgyújtás állítani de max felrakom ék nélkül.
Szerwusztok !

Simson S50-es hez szinte új 200-300 km-t futott henger szett (henger. dugó, gyűrű, csapszeg) és hengerfej egyben eladó.
Ez a simson gyár összes kétkerekű csodájára igaz?
Igy se étted a kérdést vagy nem akarod érteni? :-)
nem teljesen értem, mit kérdezel..

A simson dezaxiálása nem a csapszeg eltolásával van megolva, hanem a henger van alőrébb, így a dugó bárhogy berakható, csont mindegy merre áll, mivel szimmetrikus.

Ebből fakadóan, a dugót úgy célszerű berakni, hogy a fő szempont a gyűrűvég.
Én, ha lehetőség van rá, alapból fordítva rakom be,mert így a vég a terheletlen oldalra kerül.
Stiftelni meg simán lehet ablakba(felöntőbe) is, csak ne e szélén legyen,hanem a lik közepén.
Drágaszág minden szimszonál?
Akárhová is ehet stiftelni, meg simsonba mivel hót szimmetrikus a dugacs, a dugó bárhogy behetető, ha a gyűrűvég jó helyen fut.
Üdv nektek!
simóhoz indexek eladók, ha valakit érdekel írjon
Sziasztok

Ma rendesen megszivatott a gép de így a nap végére sikerült rájönnöm miért nem akart beindulni. kapott ma egy gyári tirisztoros gyújtást amin mint kiderül szét van cseszve a lendkerék kúpja,ezért megforog és eltöri az éket.A kérdésem az lenne hogy ez házilag javítható? arra gondoltam hogy kicserélem a közepét és a szegecseket csavarral pótlom úgy hogy menetet vágok a kúpos részbe és kap csavarrögzítőt.jó lehet ez így? sajna nem is igen találok ilyen lendkereket hiába kerestem.
Forgattam már azt is ki és be is, ugyan az az eredmény, ma meg eltört a berugó rugója szóval 1-2 nap ismét szünetel a dolog 3.hete szopat.....
Zoli.

A dugón a nyíl a Simsonoknál csak a gyűrű rögzítő stftje miatt fontos? Gondolom ezek szimetrikus csapszegesek...

Nálam fura módon a gyűrűk a szívó oldal felé néznek. Ez normális? Vagy ez ilyen?
A nyíl természetesen a kipuff felé néz...
Említettem már,az ollórugót ugye..
Tapasztalatotok szerint mi szokott finom csilingelő hangot adni a hengerben? Új a dugó, gyűrű