Sziasztok!
A Kr51 gyári színének a színkódját, biztos beszerzését tudja valaki?A "tundragrau"-ra gondolok, ha minden igaz RAL 7034.Valaki meg tudná erősíteni?
Közben a 2nap alatt telefonoztam egy nálam is nagyobb guruval, ő is azt mondja amit te.
Néha én is tévedhetek, nekem úgy rémlett volt régen amolyan verzió is, de ezek szerint tévedtem.
Erre már nincs szükségem szerintem ez jó lett mivel alapjáraton szépen megy a motor,csak mintha elektronikusan le lenne tiltva. a jeladót még megnézem hátha az.
Már 2napja szívok a motoral és nem jutok előrébb.Tehát gyári tirisztoros gyújtás 1.8mm előgyújtás és a motor csak alapjáraton megy gázra leáll.tekercs és jeladó kimérve elvileg jó, az elektronika okozhat ilyen hibát? a lendkereket sikerült megoldanom egy megszakítósra átraktam a két mágnest így let egy olyan lendkerekem ami mindkettőhöz jó. próbálam megszakítóssal is de sajna azzal is szívok,utángyártott főtengely van benne és ha beállítom a megszakítóhézagot nem tudok előgyújtás állítani de max felrakom ék nélkül.
A simson dezaxiálása nem a csapszeg eltolásával van megolva, hanem a henger van alőrébb, így a dugó bárhogy berakható, csont mindegy merre áll, mivel szimmetrikus.
Ebből fakadóan, a dugót úgy célszerű berakni, hogy a fő szempont a gyűrűvég.
Én, ha lehetőség van rá, alapból fordítva rakom be,mert így a vég a terheletlen oldalra kerül.
Stiftelni meg simán lehet ablakba(felöntőbe) is, csak ne e szélén legyen,hanem a lik közepén.
Ma rendesen megszivatott a gép de így a nap végére sikerült rájönnöm miért nem akart beindulni. kapott ma egy gyári tirisztoros gyújtást amin mint kiderül szét van cseszve a lendkerék kúpja,ezért megforog és eltöri az éket.A kérdésem az lenne hogy ez házilag javítható? arra gondoltam hogy kicserélem a közepét és a szegecseket csavarral pótlom úgy hogy menetet vágok a kúpos részbe és kap csavarrögzítőt.jó lehet ez így? sajna nem is igen találok ilyen lendkereket hiába kerestem.
De ezeket az utángyári izéket kerüld el inkább.
Mi a különbség az enduro.: http://www.mofaker.hu/termek/K...
és a sima kipufogó között? http://www.mofaker.hu/termek/K...
A Kr51 gyári színének a színkódját, biztos beszerzését tudja valaki?A "tundragrau"-ra gondolok, ha minden igaz RAL 7034.Valaki meg tudná erősíteni?
Néha én is tévedhetek, nekem úgy rémlett volt régen amolyan verzió is, de ezek szerint tévedtem.
Amiket én ismerek, azokra igaz.
Már 2napja szívok a motoral és nem jutok előrébb.Tehát gyári tirisztoros gyújtás 1.8mm előgyújtás és a motor csak alapjáraton megy gázra leáll.tekercs és jeladó kimérve elvileg jó, az elektronika okozhat ilyen hibát? a lendkereket sikerült megoldanom egy megszakítósra átraktam a két mágnest így let egy olyan lendkerekem ami mindkettőhöz jó. próbálam megszakítóssal is de sajna azzal is szívok,utángyártott főtengely van benne és ha beállítom a megszakítóhézagot nem tudok előgyújtás állítani de max felrakom ék nélkül.
Simson S50-es hez szinte új 200-300 km-t futott henger szett (henger. dugó, gyűrű, csapszeg) és hengerfej egyben eladó.
Igy se étted a kérdést vagy nem akarod érteni? :-)
A simson dezaxiálása nem a csapszeg eltolásával van megolva, hanem a henger van alőrébb, így a dugó bárhogy berakható, csont mindegy merre áll, mivel szimmetrikus.
Ebből fakadóan, a dugót úgy célszerű berakni, hogy a fő szempont a gyűrűvég.
Én, ha lehetőség van rá, alapból fordítva rakom be,mert így a vég a terheletlen oldalra kerül.
Stiftelni meg simán lehet ablakba(felöntőbe) is, csak ne e szélén legyen,hanem a lik közepén.
simóhoz indexek eladók, ha valakit érdekel írjon
Ma rendesen megszivatott a gép de így a nap végére sikerült rájönnöm miért nem akart beindulni. kapott ma egy gyári tirisztoros gyújtást amin mint kiderül szét van cseszve a lendkerék kúpja,ezért megforog és eltöri az éket.A kérdésem az lenne hogy ez házilag javítható? arra gondoltam hogy kicserélem a közepét és a szegecseket csavarral pótlom úgy hogy menetet vágok a kúpos részbe és kap csavarrögzítőt.jó lehet ez így? sajna nem is igen találok ilyen lendkereket hiába kerestem.
A dugón a nyíl a Simsonoknál csak a gyűrű rögzítő stftje miatt fontos? Gondolom ezek szimetrikus csapszegesek...
Nálam fura módon a gyűrűk a szívó oldal felé néznek. Ez normális? Vagy ez ilyen?
A nyíl természetesen a kipuff felé néz...