Üdv ismét, a váltó gondomnál rájöttem hogy valójában mi is a gond, lényegében az a baj hogy a léptetővilla nem marad bent a váltódob hornyában hanem kiugrik onnan, amennyiben én azt megtartom az ujjammal a léptetővillát a horonyban akkor közel tökéletesen kapcsol fel és le is, amennyiben elengedem 1-2 váltás után kiugrik a horonyból és be is feszül na onnan utána se le se fel nem lehet váltani. (Egyébként jól elbeszélgetek itt magammal)
Nem hiszem hogy a kapuig kijutnál egy kovácsoltvas dugattyúval:)
Az kovácsolt aluminium (süllyesztékben, nem a bélabá üti a kalapáccsal). DE! amit az MZA kovácsoltként árul (pl asszem Futár Peti árul ilyet) az nem kovácsolt ugyan úgy öntött.
Ár érték szempontjából szerintem utcára a Sajtos féle Keystone tökéletes, de a szintúgy sajtos által gyártott hagyományos vastaggyűrűs dugó is jó.
Ha hajtókart cseréltetsz, akkor a gépműhelyben ki fogják centrírozni, így neked otthon elvileg nem kell már centrírozni, max beszerelés után ha gázos lett.
Vagy ha leejted beszerelés közben a főcit (Igaz Zsoli? :) )
Valakinek nincs véletlen elfekvőben jó áron egy 42.00-es dugattyúja s51-be? van egy dugózabáló hengerem faragtam most rajta kicsit és nem szeretnék sokat rá költeni csak kiváncsi vagyok milyen
Elkészültek a képek! Mivel ami a képen nincs rajta a blokkon azt külön lefényképeztem hogy lásd megvan, valamint az oldalát levettem gyorsan hogy meg tudd azt is nézni hogy a gyújtás is rajta van.
Hali!
Van itthon egy 4 sebességes blokk, megmondani sem tudom hogy hány éve nem volt használva, körbe van tekerve ronggyal, hogy még a por se fogja. A blokknak mindene megvan, de mivel rég nem volt beindítva így a hangjáról nem tudom véleményt mondani. Ha érdekel akkor küldök róla képeket.
Üdv, mindenkinek ez a váltó gond továbbra is fent áll, kapott új léptető villát rá új rugókat, borzasztó pontatlan, össze vissza jár az egész szerkezet, nem értem mi van vele, belül lenne a gond ? de mi? golyók vagy a húzóék, nem tudom, én meg még azt hittem jó lesz a csere után, a vicc az egészben a régi léptetővillával még talán egy fokkal jobb, az újjal 2. fokozattól nem is tudok fentebb váltani, borzasztó tanácstalan vagyok mi lehet a baja
Szevasztok, szevasztok!
Akinek van eladó bontott vagy hiányos s51-es simsonja az dobjon egy mail-t.
Képekkel, árral egyetemben is akár.
Borsodi vagyok ha lehet akkor megyén belülről, nincs kedvem hosszú mérföldeket kocsikázni egy "simsonért"!
Vagy csak blokk karbival/nélküle váz/csupaszon vagy minden mással stb stb.
Folyamatosan nézem a hirdetéseket is de ha vkinek van innen és csak a port fogja jelezze!
Üdv
Azért bármennyire is "ez csak egy Simson" össze lehet rakni szarul és jól is. A régi főtengelyemnek a centírje tuti a kiszerelésnél jól elment. A hajtókar csavarás irányba lóg de csak egy hangyányit. Ha más nincs megveszem a gyári MZA-t
Főcit kézbe veszed másik kacsóddal a hajtókar felső szemét megpróbálod csavarni, ha egy kicsit is lehet akkor már szar.
Ha órázás alatt azt érted, hogy megnézem-e a centrírt, akkor igen. Meg beszerelés után is.
A papírforma szerint 41-től 60-asnak mondják(juk) az S51 hengereket, de számszerűsítve egyedül az utolsó túlméret ami már valós 60cc felett van.
Egyébként meg: (d^2*pi/ 4)*h.
Az is Sajtbácsi?
Az kovácsolt aluminium (süllyesztékben, nem a bélabá üti a kalapáccsal). DE! amit az MZA kovácsoltként árul (pl asszem Futár Peti árul ilyet) az nem kovácsolt ugyan úgy öntött.
Ár érték szempontjából szerintem utcára a Sajtos féle Keystone tökéletes, de a szintúgy sajtos által gyártott hagyományos vastaggyűrűs dugó is jó.
Köszönöm!
Dugattyút vennék. Most a píz nem számít mert a sajátom. Utángyártott 2000Forintos vagy Keystone vagy a kovácsoltvas legdrágább MZA?
Mi a különbség és mit javasolnál. Holnap mennék a Petihez...
Vagy ha leejted beszerelés közben a főcit (Igaz Zsoli? :) )
Valakinek nincs véletlen elfekvőben jó áron egy 42.00-es dugattyúja s51-be? van egy dugózabáló hengerem faragtam most rajta kicsit és nem szeretnék sokat rá költeni csak kiváncsi vagyok milyen
Pár képet löksz fel mailre megköszönöm! Aztán ha oksa a dolog lehet megtudunk egyezni vmi 3 db némakacsában meg 5 tyúkban
Van itthon egy 4 sebességes blokk, megmondani sem tudom hogy hány éve nem volt használva, körbe van tekerve ronggyal, hogy még a por se fogja. A blokknak mindene megvan, de mivel rég nem volt beindítva így a hangjáról nem tudom véleményt mondani. Ha érdekel akkor küldök róla képeket.
Akinek van eladó bontott vagy hiányos s51-es simsonja az dobjon egy mail-t.
Képekkel, árral egyetemben is akár.
Borsodi vagyok ha lehet akkor megyén belülről, nincs kedvem hosszú mérföldeket kocsikázni egy "simsonért"!
Vagy csak blokk karbival/nélküle váz/csupaszon vagy minden mással stb stb.
Folyamatosan nézem a hirdetéseket is de ha vkinek van innen és csak a port fogja jelezze!
Üdv
Ha órázás alatt azt érted, hogy megnézem-e a centrírt, akkor igen. Meg beszerelés után is.
Mérőórázod a ftengely mielőtt visszaépíted?
Egyébként meg: (d^2*pi/ 4)*h.
Ugyan nem számítottam még sosem, hogy mennyi az annyi, itt találsz egy oldalt, ahol a megfelelő adatok megadása után megkapod a választ a kérdésedre.
ccm számítás