Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Felmerül bennem a kérdés, hogyha a centrírozáshoz tanács kell, akkor hogyan cserélnéd ki a hajtókart, prés van? Mikrométerek? ecetera...
Én cserélem a hajtókart.
Kösz szépen !
Én olvasom
Üdv ismét, a váltó gondomnál rájöttem hogy valójában mi is a gond, lényegében az a baj hogy a léptetővilla nem marad bent a váltódob hornyában hanem kiugrik onnan, amennyiben én azt megtartom az ujjammal a léptetővillát a horonyban akkor közel tökéletesen kapcsol fel és le is, amennyiben elengedem 1-2 váltás után kiugrik a horonyból és be is feszül na onnan utána se le se fel nem lehet váltani. (Egyébként jól elbeszélgetek itt magammal)
Geri, azt hiszem a válaszod sokat segített. Akkor Keystone.
Az is Sajtbácsi?
Nem hiszem hogy a kapuig kijutnál egy kovácsoltvas dugattyúval:)
Az kovácsolt aluminium (süllyesztékben, nem a bélabá üti a kalapáccsal). DE! amit az MZA kovácsoltként árul (pl asszem Futár Peti árul ilyet) az nem kovácsolt ugyan úgy öntött.
Ár érték szempontjából szerintem utcára a Sajtos féle Keystone tökéletes, de a szintúgy sajtos által gyártott hagyományos vastaggyűrűs dugó is jó.
Természetesen a Te véleményedre is számítanék..

Köszönöm!
Zoli! Kérlek pár szóban írd már le nekem a javaslatodat.

Dugattyút vennék. Most a píz nem számít mert a sajátom. Utángyártott 2000Forintos vagy Keystone vagy a kovácsoltvas legdrágább MZA?

Mi a különbség és mit javasolnál. Holnap mennék a Petihez...
Ha hajtókart cseréltetsz, akkor a gépműhelyben ki fogják centrírozni, így neked otthon elvileg nem kell már centrírozni, max beszerelés után ha gázos lett.

Vagy ha leejted beszerelés közben a főcit (Igaz Zsoli? :) )
Sziasztok

Valakinek nincs véletlen elfekvőben jó áron egy 42.00-es dugattyúja s51-be? van egy dugózabáló hengerem faragtam most rajta kicsit és nem szeretnék sokat rá költeni csak kiváncsi vagyok milyen
Elkészültek a képek! Mivel ami a képen nincs rajta a blokkon azt külön lefényképeztem hogy lásd megvan, valamint az oldalát levettem gyorsan hogy meg tudd azt is nézni hogy a gyújtás is rajta van.
Akkor egy kis türelmed kérem amíg elkészítem a mesteri fotókat. Jelzek ha ment a mail. ;)
Érdekel hát!
Pár képet löksz fel mailre megköszönöm! Aztán ha oksa a dolog lehet megtudunk egyezni vmi 3 db némakacsában meg 5 tyúkban
Hali!
Van itthon egy 4 sebességes blokk, megmondani sem tudom hogy hány éve nem volt használva, körbe van tekerve ronggyal, hogy még a por se fogja. A blokknak mindene megvan, de mivel rég nem volt beindítva így a hangjáról nem tudom véleményt mondani. Ha érdekel akkor küldök róla képeket.
Üdv, mindenkinek ez a váltó gond továbbra is fent áll, kapott új léptető villát rá új rugókat, borzasztó pontatlan, össze vissza jár az egész szerkezet, nem értem mi van vele, belül lenne a gond ? de mi? golyók vagy a húzóék, nem tudom, én meg még azt hittem jó lesz a csere után, a vicc az egészben a régi léptetővillával még talán egy fokkal jobb, az újjal 2. fokozattól nem is tudok fentebb váltani, borzasztó tanácstalan vagyok mi lehet a baja
Szevasztok, szevasztok!
Akinek van eladó bontott vagy hiányos s51-es simsonja az dobjon egy mail-t.
Képekkel, árral egyetemben is akár.
Borsodi vagyok ha lehet akkor megyén belülről, nincs kedvem hosszú mérföldeket kocsikázni egy "simsonért"!
Vagy csak blokk karbival/nélküle váz/csupaszon vagy minden mással stb stb.
Folyamatosan nézem a hirdetéseket is de ha vkinek van innen és csak a port fogja jelezze!
Üdv
Akkor marad a cemtír. Vette Koyo csapágyat meg yoko hajtókart. Van valami jótanácsotok? Ha nagy az eltérés,h állítjátok be?
ne aggóggyá sehova, az is kínai
Azért bármennyire is "ez csak egy Simson" össze lehet rakni szarul és jól is. A régi főtengelyemnek a centírje tuti a kiszerelésnél jól elment. A hajtókar csavarás irányba lóg de csak egy hangyányit. Ha más nincs megveszem a gyári MZA-t
Főcit kézbe veszed másik kacsóddal a hajtókar felső szemét megpróbálod csavarni, ha egy kicsit is lehet akkor már szar.
Ha órázás alatt azt érted, hogy megnézem-e a centrírt, akkor igen. Meg beszerelés után is.
Hogy szotad megítélni,h a hajtókar még jó e ,ha ft csapágyat cserélsz?
Mérőórázod a ftengely mielőtt visszaépíted?
A papírforma szerint 41-től 60-asnak mondják(juk) az S51 hengereket, de számszerűsítve egyedül az utolsó túlméret ami már valós 60cc felett van.
Egyébként meg: (d^2*pi/ 4)*h.
Szia!

Ugyan nem számítottam még sosem, hogy mennyi az annyi, itt találsz egy oldalt, ahol a megfelelő adatok megadása után megkapod a választ a kérdésedre.

ccm számítás
Létezik, hogy a 41.45 ös dugattyú az már 60cc?