Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szimering méret
főtengely jobb 6204 TN C3 20X47X7
főtengely bal 6204 TN C3 20X35X7
kuplungtengely jobb 6000 F C3 -
kuplungtengely bal 6203 F C3 -
csőtengely jobb 6004 F C3 20X30X7
csőtengely bal 16004 F C3 -
kuplungdekni, váltókar - 22X35X7
kuplungdekni, fordulatszámmérő - 16X6X7
kerékcsapágyazás 6201 2Z C3 -
hátsó lánckerék csapágya 6203 C3 -
Talán a méret rossz..nem?
Sziasztok! egy újabb tanács kellene :) vettem ezt a viton szimeringet barna színű 22x47x7 összeraktam vele a blokkot és egyszerűen semmi ellenálást nem tapasztalaok a főtengelyen hogy fogná is.. a másik amit először beletettem azon lehetett érezni hogy szorul a főtengelyre összehasonlítottam a kettőt és az olcsóbb kékeszöld színű az sokkal puhább , fogósabb még kint a minusz-ban is a viton meg kemény és alig szorul rá a főtengelyre lajikusan gondolván ha motor űzemel.. szívó hatás van a forgattyús házban akkor az is lehet fars levegőt is szívhat.. nagy gázon.. a barna szimeringen ezek a számok vannak 22x47x7...3..SOG 102019 / a kékeszölden meg : 22x47x7.. 6076.. 2.. TCK.. TC ha valakinek mond valamit és ha tudsz tanácsot adni akkor megköszönném rakjam vissza a vitonnal vagy a kékes zöldel mert a fater régi motoros már.. mindig azt mondta az a szimering ami jó puha.. ÜDV !
Hali!pvl 650 fire programozható gyujtás eladó,egy csatlakozókábel hiányzik,de ha tudod a bekötését akár ki is próbálható nálam,minarelli am 6-os blokkon volt 35000ft 06304906559 zirc
sziasztok erre a motorra nem tud valaki jó állapotú simsont http://aprod.hu/hirdetes/april...
500 ért is vettem már hibátlant börzén.
Tavaly meg az egyik utsó gyárit 1800 ért üzletből.
Üdv nektek!
Szerintetek egy ilyen Simson Shul tanksapka menyit ér?
JAja, azrért írtam, hogy nem feltétlenül.
Ja, de a ducinak ott gyújt, legalábbis azoknak amikkel én találkoztam.
Hát a ducati energia mágnese, az egy darabból van, mint említettem van egy sendám, azon le tudom ellenőrizni, hogy úgy van-e minden ahogy geri mondja, de 99%-ig biztos vagyok benn hogy úgy van, de már nem emlékszem, hál' istennek rég kellett szét szednem a derbi gyujtását
Köszönöm a választ, minden világos :)
Úgy általában nem feltétlenül ott gyújt, ahol a mágnesnek vége van.

ha nem szegmensekből, hanem rugamas csíkból, de ha akár egy darabból is van, akkor is ismán felmágnesehető szegmensesen egy darab mágnes is.
A minituningban leírt cső tökéletesen megfelelő, bár nekem a kofúzorba benyúló végcsővel nem tetszett. Ilyen szintű motorokhoz a gyári csőbe alakított hátsó kúppal még teljesen kielégítő eredményt lehet hozni, felesleges komplett csövet készíteni hozzá, hacsak nem a látvány a lényeg.
Akár állíthatóra is meg lehet csinálni, így a kúp ki-be tolható lesz a kipufogóban, ezzel módosítva a hangolt hosszt. Sokaknak így van megoldva a Simson Bajnokságban.
A lendkerékben egy darab mágnes van feltekerve, Ahol a végei összeérnek (pólusváltás) ott gyújt. Tehát úgy kell beállítani hogy a jeladó oda essen amikor gyújtani akarsz. Na ha ez megvan kb, akkor utána előveszed a stroboszkópot és levillogod hol gyújt, és értelemszerűen utána állítasz annyit hogy jó legyen.
A közdarab már megvan csak azt nem tudom, hogy pontosan hogy csavarozzam fel, milyen állásban az állórészt, már csak ez a kérdéses.
Hát én képet nem tudok, egyébként biztos működik, mert az eladó azt írta, hogy csak felrakod és megy.Amúgy semmi konkrétat nem találtál róla?közdarab,beállítás,egyebek?
A enduro áttételei: primer 20:65, szekunder 15:34, négy fokozatú sebességváltóval szerelt, 10:44 első- és 22:34 negyedik fokozattal. Enduro blokk és enduro váltó nem létezik! Minden S51 típus blokkja - a sebességfokozatoktól és gyújtásrendszertől eltekintve - azonos.

http://www.simsonosok.hu/

itt a tudás tárban a típusok közt olvashatsz az áttételekről.

elsősorban, ha? módosítanád a váltót akkor kapható több féle variáció..de ehhez tudod kell hogy hol használnád a motort milyen a nyomatáka és ki-e tudná azt az áttételt fogatni a motor?
ha ezt nem veszed figyelembe úgy jársz mint én hogy volt egy hosszú 2. és egy 4. fokozatom ami nem terepre való...kicseréltem 22-34-re és így jó...lehet variálni első lánc kerékkel ami nem nagy összeg és könnyen cserélhető.
Én meg visszaolvasgattam a régebbi kommenteket, és láttam, hogy valakik már kísérletezgettek ezzel, szabad tudnom, sikerült-e? Esetleg képeket tudnátok küldeni? szerencsére egy derbim is van, így nem lesz költséges a próba, ha meg beválik, akkor veszek mégegy gyujtást és kész.Már csak az foglalkoztat, hogy az állórészt hogy tegyem fel? Mármint hogy álljon a jeladó, hol álljon a jeladó, hogy pontos legyen a gyujtás?
Hát gondoltam arra is, hogy nem-e ölném meg idő előtt, ha nagyon forgós.A tanácsokat természetesen megfogadom, ezért is kérdezősködök itt.Még az volna egy kérdésem, hogy a 4-es váltók közül melyiket érdemes beépíteni?Úgy tudom a gyárin kívül van a hosszú és talán még valamilyen.
Van kipufogó terv a mini tuningnál..én is azt készítettem el pont úgy ahogy a rajz mutatja...nem volt a csőben koffúzor ezért papírból ki szerkeztettem át rajzoltam egy lemezre kivágtam majd egy csövön és a satuban meg hajlítottam végig hegesztettem...adott méretre be toltam...rá hegesztettem egy kis karikára ami szorul a cső belsejében így stabilan áll...belsejében egy 15-ös cső ami utána ki van perforálva körbe megtömve gyapottal...a kipufogó végéből egy maró fejjel ki műtöttem a gyári csövet és oda illesztettem be a perforált csövet...szerelhetőre csináltam ha kell tömni ne kelljen vágni..végére egy csap telep takaró kúpját ragasztottam fém gyurmával, így tök gyárinak néz ki de még is egy rezonátor csak belső...
Pont olyan aminek írva van..közép és magas fordulaton jól húz.
helló!
épp ma láttam hírdetésben simsonra átalakított ducati gyújtásokat.Gondolom akkor működőképes az ötleted. :)
Nekem egy 38 körüli kopott hengerem volt,abba csináltam meg az egy felömlős Tábori tuningot..majd meg fúrattam 41-azt hiszem.
Így utólag bele gondolva túl forgósra sikeredett...pont hogy nyomatékosra kelet volna készíteni mert így a fiamnak meg kel szokni hogy csak fordulaton él,főként terepen és Duna parton a sóderban használjuk..oda meg kellene a nyomaték kis fordulaton..
van egy másik hengerem azon a Mihu féle mini tuning van,az sokkal használhatóbb..szerintem neked is megfelelne.
Hallgass az itt tanácsot adó srácokra nézd meg némelyik milyen profi gépet készített,nem akarnak neked rosszat és így el kerülhetsz sok bosszúságot
Sziasztok, a gyujtást szeretném lecserélni, egy ducati energia-t szeretnék a mostani helyére tenni, az lenne a kérdésem, hogy valaki próbálta-e már, egyáltalán működő képes lenne-e vele a motor, és ha valaki már esetleg megcsinálta ezt előttem és mutatna képeket, hogy ő hogy oldotta meg azt megköszönném.
Igen a cél végülis ez, a városban jól motorozható,parkolóban döntögetős,bohóckodós gép.Viszont a rezonátor készítést szeretném kipróbálni.Van egy tervező programom, de azt olvastam róla itt, hogy nem sok mindenre jó.Esetleg tudsz ehhez tervet vagy valaki tudna mutatni a Mihu minituninghoz?
Üdv ! Mennyi a legkisebb ára ?Sándor 0670.661-6913
Több 60-as hengert is 70-esként árulsz, szerintem nem ártana kijavítani.