Nem tudom jelenleg hogy mire gondol, a rugó a helyén van alul is felül is a léptető villán, tehát annak elméletileg dolgoznia kellene váltásoknál, holnap ránézek újra, ha másra gondolt megköszönném a segítségét :)
Mivel a váltó gondomra eddig nem érkezett segítség, és ma jó idő volt, így megbontottam az oldalát hogy lássam mi is a helyzet, a gond az lenne hogy mikor 2. fokozatból húznám fel 3. fokozatba a váltó előtte nem áll be alap pozícióba hanem úgy marad ahogy felhúztam 1-ből 2-be, ugyan ez a helyzet 3-ból 4-be is, vissza kell nyomni lefele akkor kattan egyet és beáll alaphelyzetbe, utána már ahogy húzom fel akkor már vált fölfele aránylag jól, nem tudom ez mi miatt van, ki lenne gyengülve a rugó ami váltáskor vissza húzza alaphelyzetbe a léptető villát ? Vagy valami más ?
Üdv, lassan itt a tavasz, itt az ideje rendbe rakni a szörnyeket a múltkorában a teleszkópokról kérdeztem, most egy más téma lenne, a gond a következő: magas fordulaton nem tudok felfele váltani feszül szorul a váltó, alacsony fordulaton is hasonló a dolog de lényegesen könnyebben tudok fokozatot váltani, váltódob nem mozog tengely irányba, kihézagoltam, a léptető villa útja ami nem tetszik nekem, akadozva jár, valaki tapasztalt már hasonlót, egyenlőre nem bontom le az oldalát, majd már ha jobb idők lesznek, hogyha hasonló jelenséggel találkozott már valaki és tudja mi a teendő az kérem ne tartsa magába !
Na ma jóformán egész nap motoroztam,és állandóan beindult első rúgásra,1 óra állás után is!
Úgy látom be fog válni ez a kis moci,csak a porlasztó legyen beállítva,és kirepít a világból.
Na reggel elmentem ismét a motorral egy kisebb útra,/oda-vissza 25km volt,és az ég adta világon semmi gond nem volt vele.
Tegnap este állítottam az alapjárati csavaron,mert mint írtam hidegen magas az alapjárat,így reggelre 3x kellett rúgni,mire beindult,de szivatót nem húztam.
Nyíradony környékén nincs valaki közületek,aki beállítgatná nekem?
Szerintem pár perc az egész művelet.
Szerintem azt a bing karbit kellene behangolni......
Nemrég szenvedtem egy kicsit, mire rájöttem mi okozott egyik pillanatról a másikra indítási nehézséget. Nálam az úgynevezett sport gyújtókábel belseje égett vagy porladt el, kb. 3 cm hosszban a trafó felőli oldalon. Már mindent kicseréltem és ez maradt a végére, láss csodát a régi gyári gyújtókábellel üzemel azóta. A maradék sport gyújtókábelt meg jó messzire elhajítottam.
Sziasztok.
Pár éve nem volt már Simsonom,mostanában régebbi endurok és robogók fordultak meg nálam,de ezek közül csak egy robogó vált be,ami már 3 éve meg is van.
1 hete vettem mellé egy Simson S51N típusú motort,ami 3 sebességes,és 1980-as évjárat.
A héten ezzel jártam dolgozni minden nap, /3,5km oda-vissza/ és 1 rúgásra beindult mindig szivató nélkül,de az alapjárata hidegen magas!Ha bemelegszik,akkor viszont alacsony volt,így az alapjárati csavaron kicsit tekertem üzemi hőmérsékleten,de így első indításnál még nagyobb az alapjárat.
A karburátor egy S53-é,Bing márka.
Ma hamarabb végeztem a munkával,és gondoltam kipróbálom hosszabb távon.
Szépen ment a motor,próbáltam lassan,gyorsan,megálltam,nézelődtem,és 18-19km-nél hirtelen elkezdett rángatni a motor,és leállt.
1x rárugtam,és egyből beindult,de 3-4 másodperc múlva ugyanúgy lefulladt.
Vártam 1-2 percet,megint rúgtam,és újból beindult elsőre,de ugyanúgy lefulladt,ezután rugdostam,de nem akart beröffenni,kicsit megtoltam,indult,de 1-2-be szaggatott,aztán jó lett,/hazafelé végig 40-45-el jöttem/és egyből jöttem vele hazafelé mert már sötétedett.
Valakinek van valami ötlete hogy mi lehetett vele?
Esetleg a gyertya csinálhatta,vagy a karbiban az úszó...... ?
Újonnan nyílt webáruházam nektek való alkatrészeket, és tuning cuccokat tartalmaz nagy választékban keleti motorokhoz.
Regisztráció után vásárolhattok 2000Ft minimum vásárlási limittel.
A kiszállítás postai utánvétes csomagként 1790Ft-tól bárhová. www.simson-keletimotor-alkatre...
Tapasztalatok. Mit érdemes megvenni.
Köszönöm!